اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

خرید زودهنگام Sui با برنامه Sui CAP | ایردراپ Sui کنسل شد؟

نویسنده : عارفه مدنی

602

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ارزهای دیجیتالبلاکچین

26فروردین1402|51:15

خرید زودهنگام Sui به جای ایردراپ SUI
طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط تیم توسعه‌دهنده سویی، افراد فعال دراین شبکه می‌توانند در صورت تایید فعالیت توسط تیم، خرید زودهنگام Sui را با هزینه کمتر از بازار داشته باشند. بنیاد سویی جوایز گذشته نگر و فروش تشخیصی را برای قهرمانان و حامیان خود در نظر گرفته و اعلام کرده است که برنامه ایردراپ sui به کل کنسل است و به جای آن پیش فروش توکن‌ها در دستور کار است. برنامه دسترسی زودهنگام کامیونیتی به توکن سویی که با عنوان Sui CAP مطرح شده است، افراد مشمول خرید زودهنگام سویی را معرفی می‌کند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. 

چه کسانی مشمول خرید زودهنگام sui هستند؟

طبق اعلام بنیاد sui، همه افراد مشمول خرید زودهنگام sui نیستند. گروه دریافت کننده توکن sui متشکل از شرکت کنندگانی هستند که در اکوسیستم Sui فعال بوده‌اند و از زمان آغاز به کار از طریق مشارکت‌های معنادار از شبکه حمایت کرده‌اند. این شرکت‌کنندگان به‌عنوان آزمایش‌کننده‌ها، مدیران جامعه، مشارکت‌کنندگان، سازندگان و موارد دیگر در شبکه فعالیت کرده‌اند. دریافت کنندگانی واجد شرایط خرید زودهنگام Sui هستند که شرایط زیر را داشته باشند.

برندگان مسابقه capy holiday

به عنوان بخشی از رقابت Capy Holidays که در طول دور آزمایشی Wave 1 برگزار شد، تعدادی از برندگان از طریق رای گیری در رسانه‌های اجتماعی انتخاب شدند. با برندگان مستقیماً تماس گرفته شده است و مطابق با شرایط مسابقه اعلام شده است که می‌توانند توکن Sui را با قیمت پایین نسبت به فروش عمومی خریداری کنند. 

قهرمانان

این گروه بر اساس اقدامات انجام داده شده و مشارکت مستقیم شرکت کنندگان در حمایت از شبکه شناسایی شده‌اند. دریافت‌کنندگان این گروه نقش آزمایش‌کننده و ناظر را بر عهده داشته‌اند و در Builder Houses و رویدادهای کلیدی شرکت کرده‌اند و گاهی در سازمان‌دهی و اجرای آن‌ها نقش داشته‌اند. این گروه از مشمولان پس از راه‌اندازی شبکه اصلی، کمک هزینه خرید SUI دریافت خواهند کرد. بنیاد Sui به طور مستقیم با این دسته از افراد تماس خواهد گرفت و آن‌ها می‌توانند در تاریخ مشخص شده به توکن‌های خود دسترسی داشته باشند.

حامیان

این دسته به جامعه Sui Discord که با نام Suinami شناخته می‌شود اطلاق می‌شود. این دسته با ارائه پیشنهادها و شرکت در بحث‌ها و تعامل با پروژه‌های اکوسیستم، از نوآوری‌های فنی پروژه دفاع می‌کنند. توکن sui برای این دسته به شکل اختصاری به دلیل فعالیتشان محفوظ است.

این گروه متشکل از شرکت کنندگانی است که قبل از ۱ فوریه ۲۰۲۳ به انجمن پیوسته‌اند. همچنین برندگان مسابقه FRENEMIES شامل این دسته از افراد  برای خرید زودهنگام SUI می‌شود.  حامیان از طریق کانال‌های انجمن در دیسکورد مطلع خواهند شد که آیا واجد شرایط هستند یا خیر.

این دسته از کاربران می‌توانندبا مراجعه به وبسایت «https://verifysupporters.sui.io/» و تایید حساب دیسکورد خود از مشمول بودن یا نبودن خود آگاه شوند. به محض تایید شناسه کاربران در سرور، دستورالعمل‌های بیشتری در مورد نحوه خرید خود به کاربرها ارائه خواهد شد. مشمولان علاقمند به خرید زودهنگام Sui باید ثبت نام و تأیید حساب را در صرافی مربوطه تا 24 آوریل 2023 تکمیل کنند.

 

خرید زودهنگام Sui

 

پروژه سویی نتورک چیست؟

پروژه ارز دیجیتال Sui یک بلاکچین غیرمتمرکز با الگوریتم اثبات سهام است که با توان عملیاتی و ذخیره‌سازی افقی مقیاس‌پذیر است. این پروژه با هدف راحت‌تر کردن تجربه برای کاربران و توسعه دهنگان وب۳ ایجاد شده است.

به کمک الگوریتم اجماع اثبات سهام، Sui می‌تواند سرعت و امنیت را در انجام تراکنش‌ها بهبود بخشد و توانایی اجرای برنامه‌های هوشمند را فراهم کند. همچنین، ذخیره‌سازی افقی مقیاس‌پذیر این پروژه، اجازه می‌دهد تا با افزایش تعداد کاربران و تراکنش‌ها، عملکرد بلاکچین افزایش یابد و بدون کاهش کیفیت خدمات ارائه شده، به مقیاس بزرگتری رسیده باشد.

با در دسترس بودن توانایی‌های بالا، Sui به توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های بلاکچینی بسیاری را برای کاربران وب ۳ ایجاد کنند. این پروژه به عنوان یک بلاکچین قابل اعتماد، می‌تواند برای توسعه‌دهندگان و کاربران ارز دیجیتال یک گزینه جذاب باشد.

 

آیا ایردراپ SUI کنسل شد؟

با توجه به اطلاعیه منتشر شده توسط بنیاد سویی، گزینه ایردراپ SUI برای این بنیاد مطرح نیست و این بنیاد به جای گزینه ایردراپ روش خرید زودهنگام Sui را به فعالان اکوسیستم پیشنهاد کرده است. بنیاد اشاره داشته است که از ابتدا نیز هیچ قصدی برای ایردارپ نداشته و روش پیش فروش با قیمت پایین را گزینه عادلانه‌تر و بهتری نسبت به ایردراپ کمی‌داند.

بسیاری از کاربران فعال در اکوسیستم از شنیدن این خبر شوکه شدند و اعتراض گسترده‌ای علیه این برنامه صورت گرفته است. بسیاری از کاربران معتقدند حذف ایردراپ SUI به ضرر این پروژه خواهد شد. برخی دیگر علاوه بر حذف ایردراپ به نحوه پیش فروش توکن‌های SUI نیز اشکالات زیادی وارد کرده‌اند.

کاربران برای اینکه بتوانند در خرید زودهنگام SUI مشارکت داشته باشند، در مرحله اول باید چک کنند که آیا مشمول این مساله هستند یا نه. در صورت مشمول بودن کاربران باید حساب کاربری دیسکورد و صرافی ارز دیجیتال وریفای شده خود را به شبکه وصل کنند تا بتوانند توکن‌های تعیین شده (به احتمال زیاد با قیمت 0.003 و تا سقف 50 دلار) را خریداری کنند. این روش به زعم بسیاری حریم خصوصی کاربران را در معرض خطر قرار می‌دهد.

با وجود تمام این اتفاق‌ها هنوز عده‌ای معتقدند که پروژه Sui نمی‌تواند ایردراپ خود را به طور کامل حذف کند و این خبر برای حذف شکارچیان ایردراپ منتشر شده است. با وجود تمامی این موارد اگر قصد  فعالیت در شبکه سویی  به منظور دریافت ایردراپ SUI را دارید می‌توانید به مقاله  آموزش کامل شرکت در ایردراپ احتمالی Sui network مراجعه کنید.

منبع : sui.io

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

لانچ نات کوین | نحوه‌ی تبدیل ارز بازی به ارز واقعی Notcoin