اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

chatgpt باگ های قرارداد هوشمند را کشف می‌کند

نویسنده : عارفه مدنی

240

زمان مطالعه :

1 دقیقه
ایران

24اسفند1401|50:08

chatgpt
ChatGPT، یک ربات چت هوش مصنوعی (AI) و ابزاری رایگان است که عرضه آن در اوایل سال ۲۰۲۳، جهان را در معرض طوفان قرار داد. این ربات هوش مصنوعی پاسخ‌های مفیدی را بر اساس درخواست های کاربران ارائه می‌دهد. در روزهای گذشته chatgpt با نشان دادن باگ‌هایی در قرارداد هوشمند اتریوم، کاربردی فراتر از استفاده معمولی را برای کاربران و حتی صنعت‌هایی بزرگ مانند کریپتو کارنسی نشان داده است. در ادامه به ضرورت استفاده از این ربات هوش مصنوعی در صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال می‌پردازیم. 

کشف باگ در قرارداد هوشمند اتریوم به وسیله chatgpt

ChatGPT یک سیستم چت بات هوش مصنوعی آموزش‌دیده با زبان است که در نوامبر ۲۰۲۲ توسط OpenAI منتشر شد. این شرکت انتفاعی ChatGPT را برای استفاده ایمن و سودمند از هوش مصنوعی توسعه داده است که می‌تواند تقریباً به هر چیزی که فکرش را بکنید پاسخ دهد، از آهنگ های رپ و پیام های هنری گرفته تا فیلمنامه‌ها و مقالات. اما مساله‌ای که هیجان زیادی در مورد سیستم چت ربات هوش مصنوعی ایجاد کرده این است که این سیستم فقط پاسخ هایی شبیه به ابزار موتور جستجو نمی‌دهد.

ChatGPT می‌تواند طرح‌های کلی فیلم را ایجاد کند، کدهای کامل بنویسد و مشکلات کدنویسی را حل کند، کتاب‌ها، آهنگ‌ها، شعرها، فیلمنامه‌ها یا هر چیزی که فکرش را بکنید در عرض چند دقیقه بنویسد. به عنوان مثال، می‌توانید سوالات دانشنامه ای مانند “سه قانون انیشتین را از chatgpt بپرسید و جواب دریافت کنید. یا سؤالات دقیقتر و عمیقتری مانند باگ‌هایی که در قراردادهای هوشمند یک پروژه ارز دیجیتال وجود دارد را بپرسید و پاسخ‌هایی دریافت کنید که شما را شگفت زده می‌کند.

به گزارش کوین تلگراف در روز‌های اخیر کانر گروگان، مدیر سابق Coinbase در پستی در توییتر ویژگی دیگری از chatgpt  را معرفی کرده است که می‌تواند زمینه ساز استفاده کاربردی‌تر این فناوری خارق العاده باشد. او با ارسال یک قرارداد هوشمند اتریوم به GPT-4 (آخرین نسخه ربات) از او خواسته تا کد را بررسی و مشکلات آن را بازگویی کند.

ChatGPT در یک پاسخ سریع به چندین راه آسیب‌پذیری و مشکلات امنیتی و روش‌های سوء استفاده از این خلل امنیتی را مشخص کرده است. پس از دریافت پاسخ و اطلاعات از این ربات و جستجو در کلیت قرارداد مشخص شد که در سال ۲۰۱۸ از همان مسیری که ربات مشخص شده قرارداد هوشمندپروژه ارز دیجیتال مورد نظر هک شده بوده است. 

 

chatgpt

 

در حال حاضر برخی از بهترین آلت کوین‌ها در بازار کریپتوکارنسی از فناوری هوش مصنوعی در بخشی از فعالیت خود استفاده می‌کند که صرف نظر از نوع پروژه، ادغام هوش مصنوعی به پلتفرم‌های کریپتو اجازه می‌دهد تا کارآمدتر و سازگارتر باشند. تلفیق این دو تکنولوژی راه را برای نسل جدیدی از توکن‌های دیجیتال هموار می‌کند که می‌تواند نحوه تعامل ما با فناوری را متحول کند. برای مطالعه بیشتر در مورد ارزهای هوش مصنوعی به مقاله ارز دیجیتال هوش مصنوعی آکادمی رابکس مراجعه کنید. 

منبع : Cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود