اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

رشد شدید قیمت XDC | دلیل افزایش قیمت XDC چیست؟

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

174

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

04مرداد1402|36:19

رشد شدید قیمت XDC

در روزهای گذشته ارز دیجیتال XDC توانست به فهرست 50 ارز دیجیتال برتر بازار راه پیدا کند. رشد شدید قیمت XDC نشان می‌دهد که هنوز هم در دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال پروژه‌های جذابی برای کاربران وجود دارد. بیایید به عواملی که باعث می‌شود این افزایش قیمت XDC و ورود آن به فهرست 50 ارز دیجیتال برتر بازار شده را بررسی کنیم.

 

دلایل رشد شدید قیمت XDC

از آغاز سال 2022 تا پایان فوریه 2023 (فروردین 1401)، شبکه XDC شاهد رشد تصاعدی در بسیاری از معیارها شده است. دو برابر شدن کیف پول‌های نصب شده و حجم معاملات، به همراه افزایش سه رقمی در استقرار قراردادهای هوشمند نشانه‌های تمایل کاربران به این شبکه بوده است.

 

نتیجه نهایی تمایل کاربران به این پروژه، خود را در افزایش قیمت XDC نشان داده و باعث جایگیری این ارز دیجیتال در فهرست 50 ارز دیجیتال برتر بازار در سایت کوین مارکت کپ شده است.

 

تمرکز بر تجارت بین المللی دلیل افزایش قیمت XDC

تمرکز XDC بر تجارت بین المللی، با تاکید بر تسهیل تراکنش‌های فرامرزی و ساده‌سازی عملیات تجاری، توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. تحولات قانونی اخیر در پارلمان بریتانیا، با هدف تقویت پذیرش بلاک چین و دارایی های دیجیتال، رشد شدید قیمت XDC را تسریع کرده است.

 

موسسات پیشرو مانند ICC، WTO، Citi Group و Trade Finance Global پتانسیل شبکه XDC را در زمینه تجارت بین المللی تشخیص داده‌اند، به طوری که XDC اولین شرکت بلاک چین است که به TFD می‌پیوندد.

 

مشارکت با SBI در ژاپن عامل رشد شدید قیمت XDC

مشارکت استراتژیک با SBI، یک موسسه مالی برجسته ژاپنی، باعث رشد قیمت XDC شده است. همکاری شبکه XDC با SBI پایگاه کاربران این پروژه را در بازار ژاپن، به ویژه در مرکز مهم تجارت بین‌المللی، گسترش داده است.

 

توانایی شبکه XDC برای تسهیل توکن‌سازی دارایی و ویژگی‌های انطباق پذیری آن، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های سازمانی را جذب کرده است که اعتماد و اعتبار را در شبکه تقویت می‌کند.

 

در این میان وجود یک اکوسیستم قوی از توسعه دهندگان با ایجاد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز متفاوت و قراردادهای هوشمند، باعث موفقیت XDC شده است. هکاتون‌های برگزار شده در سراسر جهان، مانند هکاتون «XDC DeFi» قابلیت‌های شبکه XDC را به نمایش گذاشته‌اند که علاقه‌مندان بیشتری را به سمت پروژه جلب کرده است.

 

جامعه جهانی گسترده شبکه XDC نیز نقش مهمی در ترویج پذیرش آن در مناطق مختلف از جمله ایالات متحده، استرالیا، آلمان، اروپا، ژاپن، امارات، آسیا و آفریقا ایفا کرده است که یکی از عوامل اصلی رشد شدی قیمت XDC بوده است.

 

لانچ استیبل کوین FXD

راه‌اندازی استیبل کوین FXD کاربرد دیگری را به اکوسیستم XDC اضافه کرده است. هدف این استیبل کوین ایجاد انقلابی در تجارت بین المللی با پر کردن شکاف 5 تریلیون دلاری و تقویت زنجیره‌های تامین کننده جهانی است.

 

صعود شبکه XDC به لیست 50 ارز دیجیتال برتر نتیجه رویکرد متمرکز آن بر تجارت بین المللی، مشارکت های استراتژیک، ویژگی انطباق پذیری، اکوسیستمی قوی از توسعه دهندگان و معرفی استیبل کوین FXD است.

 

همانطور که چشم انداز ارزهای دیجیتال به تکامل خود ادامه می‌دهد، داستان XDC به عنوان یک نمونه الهام بخش از اینکه چگونه یک پروژه مصمم می‌تواند رتبه‌ها را بالا ببرد و به رسمیت شناخته شود، عمل می‌کند.

منبع : u.today

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap