اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

NFT ترامپ در حال رکوردشکنی| پامپ کلکسیون ان اف تی ترامپ

نویسنده : مهدی رضائیان

1876

زمان مطالعه :

1 دقیقه
NFT

27آذر1401|29:08

nft ترامپ یا ان اف تی ترامپ

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابقه آمریکا که به عنوان مخالف بازار ارز دیجیتال شناخته می‌شد روز پنج شنبه 15 دسامبر 2022 در شبکه اجتماعی خود «Truth Social» خبر از ایجاد مجموعه NFT فانتزی خود داد. این کلکسیون شامل 45 هزار توکن NFT از رئیس جمهور سابق آمریکا است که به صورت فانتزی طراحی شده است. طبق اطلاعات درج شده در وبسایت مربوط به این مجموعه، ان اف تی‌های این مجموعه همانند مجموعه کارت‌های بیسبال هستند و بر روی بلاک چین پلیگون ایجاد می‌شوند.

ویژگی های NFT ترامپ

مجموعه توکن های NFT ترامپ شامل 45 هزار توکن است که هر کدام به قیمت اولیه 99 دلار عرضه شدند و امکان خرید آن‌ها با ارز فیات و اتریوم وجود داشت. این مجموعه NFT یک روز پس از آغاز فروش به طور کامل به فروش رسید و در طی مدت کمی توانست قیمت پایه خود را از 99 دلار موجود به بیش از دو برابر برساند. این در حالی است که برخی از کارت‌های موجود در این مجموعه بر اساس ویژگی‌های موجود  قیمت بالاتری دارند و با قیمت 6 اتریوم به فروش می‌رسند اما ویژگی‌های مجموعه NFT ترامپ چیست؟

یکی از ویژگی‌های اصلی که برای خرید 45 NFT ترامپ در نظر گرفته شده است بلیط تضمینی یک شام با حضور دونالد ترامپ است. خرید این تعداد توکن در مرحله اول 4455 دلار برای خریدار هزینه داشت. طبق آمار ارائه شده توسط Dune Analytics تعداد 17 کاربر 100 توکن NFT ترامپ را خریداری کرده‌اند که بیشترین حد مجاز برای خرید بوده است. علاوه بر این 115 نفر به میزان 45 توکن NFT خریداری کرده‌اند تا شانس ملاقات با ترامپ را تضمین کنند. در مجموع 13 هزار کاربر در این فروش NFT شرکت داشتند که برای خرید هر NFT به آن‌ها شانس ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

کاربرانی که یکی از کارت‌های معاملات دیجیتالی را خریداری می‌کنند، به‌طور خودکار وارد یک “قرعه‌کشی” می‌شوند تا تجربیاتی با ترامپ دریافت کنند، از جمله این تجربیات می‌توان به یک تماس ویدیویی در Zoom، یک شام در میامی یا یک ساعت برای صرف کوکتل در Mar-a-Lago اشاره کرد. بر اساس وبسایت ارائه دنده مجموعه ان اف تی ترامپ، کارت‌های NFT دارای ویژگی‌های کمیاب از یک به یک تا 2، 5، 7 یا 10 نسخه هستند و هیچ کدام از ان اف تی های ترامپ بیش از 20 نسخه مشابه نخواهند داشت.

قیمت NFT ترامپ

در حال حاضر کلکسیون NFT ترامپ مورد توجه‌ترین کلکسیون ان اف تی در بازار Opensea است. در حال حاضر ارزش کل این مجموعه 5240 اتریوم است و کف قیمتی در نظر گرفته شده برای توکن‌های این مجموعه 0/38 اتریوم می‌باشد. گران ترین توکن مجموعه توکن شماره 2 است که با قیمت 37 اتریوم به فروش رفته است. در حال حاضر تعداد هولدرهای این مجموعه 15803 کاربر است و تنها 9 درصد از توکن‌های برای فروش در بازار فهرست شده‌اند.

معامله هر توکن NFT ترامپ شامل ده درصد حق سازنده است و در هر معامله کسر و به سازنده مجموعه پرداخت می‌شود. برای مشاهده قیمت لحظه‌ای ان اف تی ترامپ می‌توانید به بازار اپن سی مراجعه و توکن‌های لیست شده را مشاهده و خرید کنید.

 

مجموعه nft ترامپ

منبع : Coindesk

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin