اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

ریزش شدید قیمت پپ | ضرر نیم میلیون دلاری نهنگ pepe

نویسنده : عارفه مدنی

1002

زمان مطالعه :

1 دقیقه
ارزهای دیجیتال

18اردیبهشت1402|24:11

ریزش شدید قیمت پپ
ریزش شدید قیمت پپ باعث شد روند صعودی این کوین پرحاشیه تغییر کند. میم کوین پپ که باعث شد بسیاری از سرمایه گذاران با سرمایه اندک صاحب ثروت زیاد در کوتاه مدت شوند، اکنون 50 درصد از حداکثر ارزش خود را از دست داده است.
درست از روز جمعه ۱۵ اردیبهشت که صرافی بایننس این رمز ارز را در صرافی خود لیست کرد قیمت PEPE با ریزش شدید مواجه شده است و از 0.0000044 دلار به 0.0000022 دلار رسید. برای خرید پپ (PEPE) و دنبال کردن لحظه‌ای قیمت این رمز ارز می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

دلیل ریزش شدید قیمت پپ (pepe)

ریزش شدید قیمت پپ (pepe) ممکن است ناشی از فروش حریصانه‌ی توکن‌ها یا به دلیل استفاده از استراتژی‌های پیشرفته‌ی معاملاتی به دنبال ایجاد چندین بازار فیوچر مبتنی بر pepe در هفته گذشته باشد. به نظر می‌رسد برخی از هولدرهای پپ در حال فروش توکن‌ها یا قراردادهای خود هستند.

 

با افزایش قیمت پپ (pepe) در چند هفته گذشته، افرادی که این ارز دیجیتال را در اختیار داشتند، سود خود را تبدیل به اتریوم کردند. «سانتیمنت» (santiment)، شرکت تحلیلی بلاکچین، در توییتی اعلام کرده است که تعداد واریزی‌های اتریوم به بلاک چین افزایش یافته است و این افزایش می‌تواند ناشی از تبدیل سود حاصل از پپ (pepe) به اتریوم باشد و همین نکته باعث افزایش قیمت اتریوم و هزینه‌های تراکنش آن شده است.

 

ریزش شدید قیمت pepe

نمودار قیمتی pepe طبق داده‌های coinmarketcap

 

نهنگ ها و ریزش قیمت پپ Pepe

یک سرمایه گذار بزرگ ناشناس اخیرا در یک تراکنش 962.3 بیلیون توکن PEPE را با ۷۰ بیت کوین و ۴۷۰ اتر خریداری کرده است. او این توکن‌ها را با قیمت متوسط $ 0.000003122 دلار خریداری کرده و مجموع مبلغ تراکنش را ۳ میلیون دلار اعلام کرده است.

 

اما به دلیل اینکه ارزش توکن‌های PEPE به شدت کاهش پیدا کرده است، مقدار این سرمایه گذاری از $3 میلیون به $2.14 میلیون کاهش یافته است. احتمالاً این سرمایه گذار بزرگ قصد داشت روی افت قیمت توکن‌ها سود کسب کند، اما ریزش شدید قیمت پپ باعث شد سرمایه خود از دست دهد.

 

برخی افراد ثروتمند که در بازار کریپتوکارنسی فعالیت می‌کنند، باعث بروز شک و تردید درباره‌ی منطقی بودن این رفتارها در این مرحله از بازار شده‌اند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که بسیاری هنوز هم مقدار زیادی پول را در توکن PEPE سرمایه‌گذاری کرده‌اند، و تنها در صورتی تصمیم به خروج از این توکن را دارند که توکن یا کوین دیگری مانند اتریوم و یا بیت کوین خریداری کنند.

 

به عبارت دیگر، برای برخی از این سرمایه‌گذاران، میم کوین‌ها یا سکه‌هایی با نوآوری‌های خاص ارزش ثابتی دارند، و به نظر می‌رسد که آنها از روی اعتقادات فردی خود و نه بر اساس ارزش واقعی سکه‌ها تصمیم به خرید آن گرفته‌اند. به هر حال همه سرمایه‌گذاران متوجه ریسک‌های بازار ارز دیجیتال و به خصوص میم کوین‌ها هستند.

 

اگرچه قیمت ارز دیجیتال پپه در طول زمان نوسانات زیادی داشته، اما تعداد دارندگان آن در سه هفته اخیر افزایش یافته است. بر اساس داده هایی که از وب سایت دون آنالیتیکس گرفته شده است، تاکنون ۱۴۴,۵۳۴ نفر این ارز دیجیتال را خریداری کرده‌اند. قیمت ارز دیجیتال پپ در سایت کوین مارکت کپ برابر با $0.000002296 دلار است.

منبع : utoday

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin