اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

NFT در صرافی یونی سواپ | خرید ان اف تی به Uniswap اضافه شد!

نویسنده : مهدی رضائیان

927

زمان مطالعه :

2 دقیقه
NFTصرافی‌ها

09آذر1401|36:18

NFT در صرافی یونی سواپ

پس از ماه‌ها تلاش بالاخره امکان معامله و خرید و فروش NFT در صرافی یونی سواپ فراهم شد. در تاریخ 30 نوامبر 2022 (9 آذر 1401) تیم یونی سواپ اعلام کرد که پلتفرم معامله توکن NFT به پروتکل این صرافی غیرمتمرکز اضافه شده است و کاربران می‌توانند ان اف تی‌های مختلف موجود در بازارهای «OpenSea»، «X2Y2»، «LooksRare»، «Sudoswap»، «Larva Labs»، «NFT20» ، «Foundation» و «NFTX» را از طریق پروتکل صرافی یونی سواپ معامله کنند.

 

تجمیع کننده بازارهای NFT در صرافی یونی سواپ

در صرافی یونی سواپ کاربران می‌توانند همانند بازارهای NFT معروف مثل «Opensea» و «Foundation» به خرید و فروش NFT بپردازند با این تفاوت که یونی سواپ یک تجمیع‌کننده است که NFTهای موجود در بازارهای مختلف در آن لیست شده و کاربران می‌توانند تمامی NFTهای معروف بازار را به صورت یکجا مشاهده و خرید و فروش کنند.

بنا به اظهارات تیم توسعه دهنده یونی سواپ کاربران با معامله NFT در صرافی یونی سواپ می‌توانند 15 درصد از هزینه کارمزد تراکنش‌های خود را به نسبت سایر تجمیع‌کننده‌های بازارهای NFT کاهش دهند. این کاهش کارمزد در اثر استفاده از یک تکنولوژی جدید که توسط یونی سواپ ایجاد شده است امکان‌پذیر می‌شود. با استفاده از این تکنولوژی کاربران می‌توانند چندین توکن قابل معاوضه را به همراه NFT در یک تراکنش جابجا کنند که این مساله باعث کاهش هزینه کارمزد می‌شود.

صرافی یونی سواپ اولین بار در سال 2019 تلاش خود را برای اضافه کردن NFT به پلتفرم خود آغاز کرد. اولین تلاش آن‌ها منجر به ایجاد پلتفرم Unisocks شد که در آن یک رمز ارز آزمایشی با جفت جوراب‌های فیزیکی و در نسخه محدود پشتیبانی می‌شد. این پروژه موفقیت آمیز نبود تا اینکه در ژوئن 2022 یونی سواپ اولین پلتفرم تجمیع‌کننده بازارهای NFT به نام «جن» (Genie) را خریداری کرد تا با اعمال تغییراتی بر روی آن، خرید و فروش NFT در صرافی یونی سواپ را برای کاربران فراهم کند.

 

ایردراپ NFT در صرافی یونی سواپ

صرافی یونی سواپ به منظور قدردانی از کاربران پلتفرم Genie که حالا با تغییراتی تبدیل به پلتفرم NFT صرافی یونی سواچ شده است، قصد دارد که 5 میلیون دلار را بین کاربران قدیمی این پلتفرم و هولدرهای Genie ایردراپ کند. طبق گفته تیم مدیریتی صرافی یونی سواپ هر کاربری که بیش از یک تراکنش در پلتفرم Genie ثبت کرده باشد 300 دلار و هولدرهای پلتفرم جن به میزان 1000 دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

افرادی که تا قبل اپریل 2022 در این پلتفرم فعالیت داشتند شامل این ایردراپ می‌شوند و در طی 12 ماه آینده می‌توانند با مراجعه به پلتفرم NFT یونی سواپ پاداش خود را به صورت توکن‌های USDC دریافت کنند. علاوه بر این ایردراپ، صرافی یونی سواپ به 22 هزار کاربر جدیدی که از این پلتفرم NFT خریداری کنند تا سقف 0/01 اتریوم در کارمزد تراکنش‌ها تخفیف ارائه می‌دهد. این ایردراپ و تخفیف در رقابت با سایر پلتفرم‌های تجمیع کننده بازار NFT مثل Blur به یونی سواپ کمک خواهد کرد.

 

آموزش خرید NFT در صرافی یونی سواپ

در حال حاضر پلتفرم تجمیع کننده NFT در صرافی یونی سواپ فعال است و کاربران می‌توانند با مراجعه به وبسایت وب 3 این پلتفرم NFTهای مورد نظر خود را خریداری کنند. بدین منظور نیاز است که از کیف پول‌های مرورگر مثل متامسک استفاده کنید. پس از مراجعه به برنامه صرافی یونی سواپ از منوی بالای صفحه اول گزینه NFT را انتخاب کنید. از گوشه سمت راست تصویر با استفاده از گزینه Connect کیف پول خود را به پلتفرم معرفی کنید و یکی از شبک‌های بلاک چینی که یونی سواپ از آن پشتیبانی می‌کند را انتخاب کنید. پنجره صفحه اول با کمی اسکرول به سمت پایین به صورت زیر است.

 

خرید NFT در صرافی یونی سواپ

 

همانطور که در تصویر بالا مشخص است فهرست کلکسیون‌های NFT ترند بازار به ترتیب نمایش داده شده است که اطلاعات مختلفی همچون کف قیمت، حجم معامله، تعداد مالکان و تغییرات حجم آن‌ها نشان داده شده است. در صورتی که NFT مور نظر شما در این لیست نبود می‌توانید از قسمت «Search tokens and NFT collection» موجود در بالای سایت نیز می‌توانید NFT مورد نظر خود را جستو کنید. با کلیک بر روی هر کدام از کلکسیون‌های تمامی NFTهای موجود در آن کلکسیون با قیمت‌های فروش به شما نمایش داده می‌شوند. بر روی کلکسیون کریپتوپانک کلیک می‌کنیم.

 

فروش NFT در صرافی یونی سواپ

 

همانطور که در تصویر بالا مشخص است اطلاعات کلی در مورد کلکسیون در بالای تصویر نمایش داده می‌شود و در ادامه تمامی اعضای کلکسیون که برای فروش لیست شده‌اند و قیمت آن‌ها نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی «Details» می‌توانید جزئیات مربوط به NFT و تاریخچه آن را ماهده کنید و با گزینه Add to bag آن را به لیست خرید خود اضافه کنید. این کار را می‌توانید با کلیک مستقیم بر روی هر توکن نیز انجام دهید. پس از این مرحله گزینه «Pay» فعال می‌شود که با کلیک بر روی آن می‌توانید توکن را خریداری کنید.

منبع : cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • Taha 27 فروردین 1402

    سلام سپاس از مطلب مفیدتون، امکان خرید و فروش ان اف تی خودمون در این صرافی و پلتفرم های دیپر به چه صورت هست؟

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin