اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

سناریوهای پس از هاوینگ لایت کوین | چه چیزی در انتظار LTC است؟

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

183

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

18مرداد1402|05:12

سناریوهای پس از هاوینگ لایت کوین

هفته گذشته هاوینگ سوم لایت کوین به وقوع پیوست. در این میان عده زیادی از تریدرها و معامله‌گران به دنبال سناریوهای پس از هاوینگ لایت کوین هستند تا وضعیت معاملات خود را در بازار مشخص‌تر کنند. علی‌رغم کاهش عرضه کوین پس از هاوینگ به نظر می‌رسد در میان مدت قیمت خرید لایت کوین پس از هاوینگ کاهش می‌یابد.

 

سناریوهای پس از هاوینگ لایت کوین

رویدادهای هاوینگ نقاط عطف مهمی هستند که توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند. در طی فرآیند هاوینگ پاداش استخراج بلوک‌های جدید نصف می‌شود و و ارز دیجیتال شبکه کمیاب‌تر و در تئوری ارزشمندتر می‌شود.  این یکی از سناریوهای پس از هاوینگ لایت کوین است.

 

با این حال، برخلاف انتظارات عمومی برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال، قیمت لایت کوین پس از این رویداد هاوینگ کاهش قابل توجهی داشت که یکی دیکر از سناریوهای پس از هاوینگ لایت کوین بود که به واقعیت پیوست.

 

این اتفاق – که مربوط به پدیده «فروش اخبار» است که در آن معامله گران پس از اطلاع از اخبار پیش بینی شده دارایی‌های خود را خالی می‌کنند – توسط بسیاری از سرمایه گذاران باتجربه پیش بینی شده بود.

 

بررسی دقیق‌تر رفتار معاملاتی پیرامون هاوینگ که توسط وبسایت Intotheblock ارائه شده، تصویر جالبی را نشان می‌دهد. نموداری که میانگین زمان هولد شدن سکه‌های معامله شده را نشان می‌دهد، دید کلی خوبی نسبت به احساسات موجود در بازار ارائه می‌دهد.

 

سناریوهای پس از هاوینگ لایت کوین

 

در این معیار افزایش قابل توجهی در طول صعود قیمت مشاهده شد که نشان می‌دهد هولدر‌های بلند مدت، احتمالاً سقف قیمت را قبل از هاوینگ تشخیص داده و فعالانه سکه‌های خود را به فروش رسانده‌اند تا از این رشد قیمت نهایت بهره را برده باشند.

 

با این حال، رکود در معامله و کاهش قیمت به نظر می‌رسد که مجموعه متفاوتی از معامله‌گران را درگیر کرده است. برخلاف روند قبلی که تحت سلطه سرمایه‌گذاران بلندمدت بود، افت قیمت پس از هاوینگ عمدتاً توسط هولدرهای کوتاه مدت هدایت می‌شد.

 

میانگین زمان هولد لایت کوین به تقریباً یک ماه کاهش یافته است. بدیهی است که این دارندگان کوتاه مدت که احتمالاً کشتی در حال غرق شدن را حس می کنند، برای به حداقل رساندن ضرر، با عجله دارایی‌های خود را می‌فروشند.

 

بررسی داده‌های بازار، با نشان دادن شباهت‌های هاوینگ لایت کوین با سایر ارزهای دیجیتال معروف مانند بیت کوین، اغلب سناریوهای پس از هاوینگ لایت کوین را به صورت‌های مختلفی نشان می‌دهد.

 

بیت کوین، پس از هاوینگ، از لحاظ تاریخی روندی صعودی را نشان داده است، البته این روند صعودی پس از یک دوره اولیه تثبیت یا اصلاحات جزئی اتفاق افتاده است. اگر لایت کوین قرار باشد این مسیر را دنبال کند، افت فعلی ممکن است یک مرحله موقت قبل از یک افزایش قابل توجه باشد.

 

سناریوهای پس از هاوینگ لایت کوین در حال حاضر تصویری تیره و تار ارائه می‌کند اما در هر شرایطی یادآوری ماهیت همیشه در حال تغییر بازار کریپتو ضروری است. با استفاده از تاریخچه سناریوهای پس از هاوینگ لایت کوین ممکن است هنوز برای علاقه مندان به لایت کوین امید وجود داشته باشد اما ممکن است کمی زمان نیاز باشد.

منبع : u.today

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap