اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

همکاری Google Cloud با Polygon Labs

نویسنده : عارفه مدنی

159

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
ارزهای دیجیتالبلاکچین

09اردیبهشت1402|06:13

همکاری Google Cloud با Polygon Labs

همکاری «گوگل کلود» (Google Cloud) با «پالیگان لبز» (Polygon Labs) این امکان را فراهم می‌کند تا توسعه دهندگان بتوانند ساخت، راه اندازی و رشد محصولات Web3 و برنامه های غیرمتمرکز dapps خود را در بلاک چین لایه دوم  اتریوم آسان‌تر دنبال کنند. هدف اصلی این همکاری افزایش توانایی پردازش تراکنش‌ها در شبکه پالیگان است. در ادامه مطب به نتیجه همکاری گوگل کلود این غول فناوری ارائه دهنده ابر استراتژیک، برای پروتکل‌های Polygon و نتایج آن بر بلاک‌چین پالیگان خوهیم پرداخت. برای خرید پالیگان (متیک) می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 تاثیر همکاری Google Cloud با Polygon Labs بر بلاک چین پالیگان

همکاری Google Cloud با Polygon Labs به پلتفرم بلاکچین Polygon، ابزار Node Engine خود را ارائه می‌دهد. Node Engine یک سرویس میزبانی node بلاکچینی است که توسط گوگل کلود به صورت کاملاً مدیریت شده ارائه می‌شود. با وجود این ابزار، توسعه دهندگان می‌توانند بر روی پروتکل Polygon کار کنند و به همین دلیل دغدغه‌های مربوط به میزبانی و اجرای نودها را نداشته باشند. این اعلامیه در طول کنفرانس Consensus 2023 در آستین، تگزاس، صادر شده است.

رایان وایات، رئیس Polygon در خبری اعلام کرده است: هدف از همکاری با گوگل کلود، افزایش توانایی پردازش تراکنش‌ها در شبکه پالیگان است. این افزایش قابلیت تراکنش‌ها، برای استفاده در صنایع مختلف از جمله بازی‌های رایانه ای، مدیریت زنجیره تامین و ارزهای دیجیتال «دیفای» (DeFi) مفید خواهد بود. وایت همچنین افزوده است که این اقدام، برای بیشتر شرکت‌ها، به کار گیری فناوری بلاکچین را راحت تر خواهد کرد.

 

همکاری Google Cloud با Polygon Labs

 

شرکت گوگل که یکی از بزرگترین قدرت های وب ۲ است، در سال های اخیر به صورت فعال به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در دنیای وب۳ بوده است. برای تحقق این هدف، گوگل بیشترین تجربه فنی خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده تا آنها بتوانند پروژه‌های خود را ایجاد کنند. به تازگی، گوگل برنامه Google for Startups Cloud را راه اندازی کرده است که به استارتاپ‌ها و پروژه‌های جدید در صنعت وب ۳ کمک می‌کند تا پروژه‌های خود را با سرعت بیشتر و با امنیت بیشتری توسعه دهند. همچنین، در اوایل این ماه، بنیاد سلو اعلام کرد که در حال همکاری با گوگل کلود برای ارائه ورکشاپ‌ها و خدمات محاسبات ابری به توسعه دهندگان و بنیانگذاران وب۳ هستند که بر روی «سلو» (celo) ساخته شده‌‌اند.

بزرگترین شرکت تکنولوژی جهان یعنی گوگل، اعلام کرده‌است که همکاری آن با پروتکل Polygon به ارتقای راهبرد نوآوری پروتکل «اثبات دانش صفر» (Zero-Knowledge Proof) کمک خواهد کرد که ممکن است موجب ارزانتر و سریعتر انجام شدن معاملات شود. به گفته این شرکت، آزمایش‌های اولیه برای اجرای «اثبات دانش صفر» (Zero-Knowledge Proof)  Polygon zkEVM بر روی Google Cloud، منجر به معاملاتی با سرعت و هزینه بهتری نسبت به محیط فعلی شده است. پروتکل Polygon نسخه بتا ماشین مجازی Ethereum دانش صفر خود، یعنی zkEVM را در ماه گذشته به عموم عرضه کرد.

Mitesh Agarwal، مدیر مدیریت مهندسی و بازاریابی وب۳ منطقه آسیا و اقیانوسیه در Google Cloud، در طی صحبتی درباره همکاری این شرکت با صنعت وب۳ صحبت کرده است. به گفته او، شرکت اظهار کرده است که Google Cloud با هدایت تلاش‌های مهندسی خود به سمت بهبود دسترسی به داده و ارتقاء انعطاف پذیری و عملکرد پروتکل‌های مقیاس پذیری مانند اثبات‌ دانش صفر و پیاده‌سازی برنامه های غیرمتمرکز dapps خود در بلاک چین لایه دوم  اتریوم، به صنعت کمک کرده است تا به سرعت پیشرفت کند.

منبع : coindesk

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود