اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

ایردراپ ایگن لیر نهایی شد | جزئیات مهم ایردراپ توکن eigen

نویسنده : مهدی رضائیان

391

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

11اردیبهشت1403|37:10

روز گذشته پروتکل EigenLayer از ایردراپ ایگن لیر رونمایی کرد و در خبری هیجان‌انگیزی برای جامعه فعال در حوزه دیفای، جزئیات مربوط به ایردراپ توکن Eigen  را منتشر کرد. خبر ایردراپ ایگن لیر منجر به هیچان زیاد در کامیونیتی ارزهای دیجیتال شد اما نحوه توزیع به گونه‌ای بود که منجر به نارضایتی اکثر فعالان ایردراپ پروژه شد. این خبر در حالی منتشر شد که امروز کلیم و خرید ارز دیجیتال رنزو REZ – یکی از پروژه‌های زیرمجموعه ایگن لیر – برگزار خواهد شد.

 

ایردراپ ایگن لیر نهایی شد!

روز گذشته ایردراپ ایگن لیر توسط تیم پروژه تایید شد و اطلاعات مهمی در مورد توکن پروژه و نحوه توزیع آن بین کاربران و تیم‌های مختلف منتشر شد. توکن Eigen با هدف تسهیل حاکمیت و تشویق مشارکت فعال در اکوسیستم EigenLayer طراحی شده است. این توکن با عرضه کل 1.67 میلیارد واحدی، نقشی کلیدی در آینده این پروتکل ایفا خواهد کرد.

 

طبق اطلاعات منتشر شده در بیانیه تیم پروژه، 45 درصد از کل توکن‌های Eigen به جامعه اختصاص یافته است که 15 درصد از آن به ایردراپ ایگن لیر بین کسانی که با خرید اتریوم در فرایند ری استیک مشارکت کرده‌اند و 30 درصد به ابتکارات جامعه و توسعه اکوسیستم تعلق خواهد داشت. ایردراپ توکن Eigen در چند مرحله طراحی شده است و فعلا جزئیات مربوط به مرحله اول ایردراپ ایگن لیر توسط تیم منتشر شده است.

ایردراپ ایگن لیر

جزئیات ایردراپ ایگن لیر

پروژه ایگن لیر به عنوان بخشی از برنامه توزیع ایردراپ توکن Eigen، پانزده درصد از کل توکن‌ها را به کاربران فعال در پلتفرم EigenLayer اختصاص می‌دهد. این توزیع در قالب چندین فصل انجام خواهد شد. در فصل اول، 5 درصد از توکن‌ها بر اساس اسنپ‌شات فعالیت‌های استیکینگ اتریوم در تاریخ 15 مارچ 2024 توزیع می‌شود. 90 درصد از این سهم در 10 می‌ برای استیک‌کنندگان واجد شرایط قابل‌برداشت خواهد بود و 10 درصد باقیمانده در فاز دوم فصل اول که یک ماه بعد انجام می‌شود، توزیع خواهد شد.

 

محاسبه توزیع ایردراپ ایگن لیر به صورت خطی و بر اساس میزان اتر استیک شده و مدت زمان استیک انجام شده است. علاوه بر این، عوامل دیگری مانند استیکینگ مجدد بومی خود پروژه نیز به عنوان یک عامل برای افزایش درصد انتخاب شده است. در ابتدای دوره توزیع، توکن‌های Eigen غیرقابل‌انتقال خواهند بود تا زمان کافی برای تمرکززدایی و ایجاد اجماع جامعه در مورد کاربرد و حاکمیت توکن فراهم شود.

 

با راه‌اندازی توکن Eigen، کاربران می‌توانند از آن برای استیکینگ در جهت تأمین امنیت لایه دسترسی به داده EigenDA استفاده کنند. انتظار می‌رود که سایر سرویس‌های تأیید اعتبار (AVS) نیز به زودی از این توکن پشتیبانی کنند. همزمان با معرفی توکن Eigen، پروژه از سیستم امنیتی رمزنگاری جدیدی به نام inter-subjective forking نیز رونمایی کرد. این سیستم که مکمل استیکینگ اتر است، برای مقابله با خطاهای بین‌ موضوعی، مانند احتکار داده‌ها در اوراکل‌های ساخته‌شده بر روی EigenLayer، طراحی شده است.

 

ایردراپ ایگن لیر و معرفی توکن Eigen گامی مهم در جهت توسعه و تمرکززدایی بیشتر اکوسیستم EigenLayer محسوب می‌شود. این رویداد با استقبال گسترده کاربران مواجه شد اما میزان ایردراپ توزیع شده منجر به نارضایتی بسیار از کاربران شده است. با توزیع توکن بین کاربران امکان خرید ارز دیجیتال Eigen به همراه خرید ارز دیجیتال بیش از 1000 پروژه کریپتو در رابکس فراهم خواهد شد.

 

منبع : theblock

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap