اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

کلاهبرداری ارز دیجیتال در threads | کپی شناسه کاربران توییتر در threads

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

188

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

19تیر1402|31:16

کلاهبرداری ارز دیجیتال در threads

در اپلیکیشن جدید تردز که تا به امروز نزدیک به 100 میلیون کاربر جذب کرده است، افرادی با کپی شناسه کاربران فعال ارز دیجیتال در توییتر اقدام به کلاهبرداری ارز دیجیتال در threads  کرده‌اند. کلاهبرداری ارز دیجیتال در Threads به قدری گسترش پیدا کرده که در همین مدت زمان کم بسیاری از کاربران فعال توییتر نسبت به سواستفاده از نام آن‌ها در ترد هشدار داده‌اند.

 

کلاهبرداری ارز دیجیتال در threads

تردز در حال حاضر شاهد ورود کلاهبرداران بالقوه رمزارز به این پلتفرم است و مداوم نسبت به جعل هویت در برنامه هشدار می‌دهد. کلاهبرداری ارز دیجیتال در threads با کپی‌برداری از آی دی افراد فعال در حوزه‌ی کریپتو توییتر و ایجاد آی دی مشابه آن در تردز انجام می‌شود.

 

اپلیکیشن Threads در 5 ژوئیه (چهارشنبه، 14 تیرماه 1402) راه اندازی شد و تعداد ثبت نام‌ها در روزهای بعد به بالای 98 میلیون رسید که البته هنوز با تعداد 450 میلیون کاربر توئیتر فاصله زیادی دارد. با این حال، در چند روز گذشته، چندین چهره فعال کریپتوکارنسی در توییتر به حساب‌های جعلی خود در Threads اشاره کرده‌اند و نسبت به آن‌ها هشدار داده‌اند.

 

تاکنون، حساب‌های تقلبی در Thread از اشتراک‌گذاری هر گونه پیوندهای کلاهبرداری یا فیشینگ خودداری کرده‌اند، و بیشتر آن‌ها محتوای مرتبط با رمزنگاری را ارسال می‌کنند. اما هر لحظه ممکن است با استفاده از این حساب‌های کلاهبرداری‌های رایج فیشینگ انجام شود. برای سال‌ها، توییتر یک کانال محبوب برای کلاهبرداران فیشینگ رمز ارز بوده است.

 

تاکتیک رایج این کلاهبرداران هم شامل هک کردن حساب‌های توییتر افراد و مشاغل شناخته شده و همچنین ارسال لینک‌های مخرب بوده است. چنین لینک‌هایی معمولاً تلاش می‌کنند تا افراد را به انجام اقدامات ناخواسته‌ای مثل برملا کردن اطلاعات ورود به صرافی یا وصل کردن کیف پول خود به یک قرارداد هوشمند کلاهبرداری وادار کنند.

 

نتیجه این فعالیت‌ها خارج کردن دارایی‌های رمزنگاری از حساب کاربری و کیف پول کاربران خواهد بود. طبق گزارش شرکت امنیتی Web3 Beosin، در نیمه اول سال جاری، 108 میلیون دلار ارز دیجیتال در این نوع از کلاهبرداری‌های فیشینگ به سرقت رفته است.

 

کلاهبرداری ارز دیجیتال در تردز

 

حساب‌های مطرح کلاهبرداری ارز دیجیتال در Threads

در 8 ژوئیه (شنبه، 17 تیر 1402)، پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز Wombex Finance تصویری از یک حساب Threads را در توییتر  منتشر کرد که نشان می‌داد که هویت این پلتفرم را جعل کرده‌ است. این پلتفرم هشدار داد که هیچ فعالیتی در تردز ندارد و ممکن است حساب کاربری ساخته شده در اپلیکیشن برای کلاهبرداری از کاربران استفاده شود.

 

«لئونیداس» (Leonidas) اینفلوئنسر دنیای NFT یک روز قبل هشدار مشابهی را به بیش از 93000 دنبال کننده خود ارسال کرد و گفت که حساب آن‌ها و سایر فعالان مطرح دنیای NFT توسط کلاهبرداران در Threads جعل هویت می‌شود. لئونیداس گفت که آن‌ها اکنون یک حساب کاربری رسمی در Threads ایجاد کرده اند تا با این روش با کلاهبرداران مبارزه کنند.

 

«جفری هوانگ» (Jeffrey Huang)، که در توییتر به عنوان «برادر بزرگ Machi» شناخته می‌شود، در تاریخ 6 ژوئیه (پنجشنبه، 15 تیر 1402) پروفایل Threads خود را در توییتی منتشر کرد و یکی از کاربران اشاره کرد که قبلاً یک حساب Threads وجود داشته است که شخصیت توییتر او را جعل کرده است.

منبع : cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نحوه کلیم نات کوین | استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچر به NOT

تحلیل قیمت نات کوین | اهداف خوشبینانه و بدبینانه نات کوین

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

معرفی پروژه یس کوین تلگرام | آموزش استخراج Yescoin در تلگرام