اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین،یونی سواپ،آربیتروم،اوه

نویسنده : عارفه مدنی

140

زمان مطالعه :

4دقیقه
ارزهای دیجیتالبیت کوین

26تیر1402|17:14

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

تحلیل قیمت ارز دیجیتال امروز ۲۶ تیر در حالی نگارش می‌شود که بیت کوین در حال انتظار برای حرکت بعدی خود است، و دیگر ارزهای دیجیتال رو به رشد و پیشی گرفتن از آن هستند. این موضوع باعث کاهش دامیننس بیت کوین به زیر ۵۰ درصد شده و نشان می‌دهد که تمایل سرمایه‌گذاران ممکن است به آلت کوین‌های دیگر منتقل شود. برای خرید بیت کوین به صرافی رز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

آیا بیت کوین در زمان نزدیک حرکت قابل توجهی خواهد داشت یا همچنان در محدوده‌ رنج باقی خواهد ماند؟ ارز‌هایی که در نمودارها به نظر قوی می‌رسند کدامند؟ در ادامه خبر، نمودارهای پنج ارز‌دیجیتال برتر را بررسی می‌کنیم که ممکن است توجه تریدرهای ارز دیجیتال را به خود جلب کنند.

 

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۶ تیر

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در تاریخ 13 جولای با قیمت بالای 31,000 دلار بسته شد، اما متأسفانه در تاریخ 14 جولای قیمت بیت کوین به سطح پایین‌تر ریزش کرد. این نشان می‌دهد که این حرکت یک دام برای خریداران بوده و قیمت را به پایین کشیده‌اند. به نظر می‌رسد خرس‌ها قصد دارند با دفاع قوی از منطقه بین 31,000 و 32,400 دلار، قیمت خرید بیت کوین را در این محدوده نگه دارند.

 

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

 

تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهد که تمایل خریداران برای خرید رو به کاهش است و همین مساله ممکن است باعث افت قیمت شود. اگر خرس‌ها بتوانند قیمت را به زیر میانگین متحرک 20 روزه که حدوداً 30,187 دلار است بکشند، BTC/USDT ممکن است به میانگین متحرک ساده 50 روزه که حدوداً در قیمت 28,631 دلار است، سقوط کند.

 

 

تحلیل قیمت بیت کوین

 

در مقابل اگر گاوها می‌خواهند از این افت جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را بالا ببرند و بالای 31,000 دلار ثابت نگه دارند. در این صورت، قیمت می‌تواند به سمت 32,400 دلار صعود کند. اگر این سطح را شکست و قیمت بالاتر از آن بماند، می‌تواند مسیری را برای رسیدن به 40,000 دلار باز کند، زیرا موانع مهمی در این مسیر وجود ندارند.

 

تحلیل قیمت یونی سواپ

ارز دیجیتال یونی سواپ Uniswap (UNI) در حال حاضر با قیمت 5.95 دلار معامله می‌شود. زمانی که قیمت UNI کاهش می‌یابد، قیمت در حدود میانگین متحرک ۲۰ روزه (EMA) با ارزش 5.41 دلار پشتیبانی می‌شود. این مساله نشان می‌دهد معامله‌گران احساس خوبی به این سطح دارند و هنگامی که قیمت به زیر آن نفوذ می‌کنند معامله‌گران وارد معامله خرید بونی می‌شوند. برای خرید یونی سواپ می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکی مراجعه کنید.

 

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

 

گاوها (خریداران) سعی می‌کنند از این کاهش قیمت استفاده کنند و قیمت را به بالاتر از مقاومت فوری در سطح 6.16 دلار ببرند. اگر این تلاش موفق باشد، قیمت جفت معاملاتی UNI/USDT ممکن است به سطح 6.50 دلار برسد. البته این سطح ممکن است به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند، اما اگر گاوها فرصت زیادی به خرس‌ها ندهند، قیمت می‌تواند به سمت 6.70 دلار برود.

 

از سمتی دیگر، حمایت مهمی که باید به آن توجه کرد، میانگین متحرک ۲۰ روزه است. اگر قیمت این سطح را بشکند و زیر آن بماند، نشان می‌دهد که خرس‌ها قدرت گرفته‌اند و قیمت ممکن است به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) در سطح 5 دلار و سپس به سمت حمایت مهم در سطح 4.72 دلار ریزش کند. در نمودار چهارساعته، قیمت به میانگین متحرک ۲۰ روزه رسیده است که این یک سطح پشتیبان مهم است که باید به آن توجه کنید.

 

 

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

 

 

اگر قیمت از این سطح عقب‌نشینی کند، ممکن است به سطح مقاومت بالا در سطح 6.17 دلار برگردد. اگر موفق شود از این سطح عبور کند، قیمت می‌تواند به سمت سقف کانال صعودی حرکت کند. در مقابل، اگر قیمت زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه بیفتد، نشانگر این است که معامله‌گران کوتاه مدت سود خود را جمع می‌کنند و این می‌تواند قیمت را به سمت کف کانال کشاند. اگر این سطح شکسته شود، قیمت ممکن است به سمت 5.08 دلار سقوط کند.

 

تحلیل قیمت آربیتروم

قیمت ARB در تاریخ ۱۵ ژولای بالای الگوی مثلث متقارن شکست و بسته شد، که نشان می‌دهد که گاوها (خریداران) قدرت بیشتری نسبت به خرس‌ها دارند. میانگین متحرک ۲۰ روزه به سمت بالا متمایل شده و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به محدوده اشباع خرید است. سطح کوچکی در سطح ۱.۳۶ وجود دارد، اما اگر این سطح رد شود، قیمت ARB ممکن است به سمت ۱.۵۰ دلار افزایش یابد.

 

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

 

این سطح نیز می‌تواند یک چالش قوی را ایجاد کند، اما اگر گاوها بر آن غلبه کنند، قیمت می‌تواند به سمت ۱.۷۰ دلار افزایش یابد. در صورتی که قیمت به سمت پایین برگردد و زیر خط حمایتی مثلث سقوط کند، این دیدگاه مثبت در نزدیک‌ترین زمان اعتبار خود را از دست خواهد داد. این موضوع ممکن است منجر به سقوط شدید به سمت ۰.۹۰ دلار شود. گاوها موفق به بازآزمایی سطح شکست الگوی مثلث متقارن بوده‌اند، که نشان می‌دهد سطوح پایین‌تر خریداران را جذب می‌کند.

 

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

 

گاوها سعی می‌کنند با رشد قیمت به سمت ۱.۳۶ دلار، قدرت خود را افزایش دهند. اگر موفق شوند، قیمت می‌تواند سرعت بیشتری به خود بگیرد. در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی یا ۱.۳۶ دلار به سمت پایین بگردد، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد قیمت را به داخل مثلث برگردانند. اگر این اتفاق بیفتد، نشان دهنده این خواهد بود که شکست اخیر ممکن است یک دام برای گاوها باشد. در این صورت، جفت معاملاتی ممکن است به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سپس به خط حمایتی مثلث سقوط کند. برای خرید آربیتروم می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

تحلیل قیمت اوه aave

به گزارش (کوین تلگراف) در تاریخ ۳ ژوئیه، قیمت ارز دیجیتال Aave الگوی کانال نزولی را شکست و بالای آن بسته شد. میانگین متحرک ۲۰ روزه ($۷۲) در حال رشد است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه مثبت قرار دارد، که نشان می‌دهد که گاوها کنترل قیمت را برعهده دارند. اگر قیمت از سطح فعلی به سمت بالا برود یا از میانگین متحرک ۲۰ روزه این افزایش را آغاز کند، احتمال رالی به بالاتر از $۸۴.۵۰ افزایش می‌یابد.

 

 

تحلیل قیمت اوه aave

 

 

در این صورت، جفت معاملاتی AAVE/USDT ممکن است به سمت $۹۵ صعود کند. در مقابل این فرضیه، اگر قیمت به سمت پایین برگردد و از میانگین متحرک ۲۰ روزه عبور کند، این نشان دهنده این است که گاوها ممکن است قدرت خود را از دست دهند. در این صورت، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد قیمت را به داخل کانال نزولی برگردانند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

در نمودار چهار ساعته، گاوها قیمت را بالاتر از سطح مقاومتی $84.50 بردند اما نتوانستند این شکست را حفظ کنند. خرس‌ها (فروشندگان) در سطح‌های بالاتر فروشخود را آغاز کردند و به پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰ روزه بردند. دو میانگین متحرک شبه ثابت شده‌اند و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به نقطه وسط قرار دارد، که نشان‌دهنده تعادل بین تقاضا و عرضه است.

 

اگر قیمت آوه به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نفود کند، ممکن است مزیت نسبی در اختیار فروشنده‌ها قرار گیرد. در این حالت، قیمت ممکن است به سمت ۶۸ دلار سقوط کند. اما اگر گاوها بتوانند قیمت را بالای ۸۴.۵۰ دلار حفظ کنند، مزیت به سمت آن‌ها شیفت خواهد کرد.

منبع : cointeleghraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد