اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

آموزش تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 | ادغام Beacon BNB با BSC

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

1679

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

23دی1402|46:14

در روزهای گذشته کاربران شبکه BNB با ارائه پروپوزال BEP333 پیشنهاد ادغام Beacon BNB با BSC را مطرح کردند که مواقت اعضا را دربرداشت. این پیشنهاد با هدف بهبود کارآیی و توسعه BSC، تقویت امنیت شبکه، و افزایش کارایی استفاده از دارایی‌های غیرمتمرکز ارائه شد و مورد موافقت قرار گرفت. حال بسیاری از کاربرانی که توکن‌های BEP2 دارند به دنبال آموزش تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 هستند.

 

این راهنما برای کمک به صادرکنندگان و دارندگان دارایی‌های دیجیتال در زنجیره Beacon BNB برای آموزش تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 هم در مرحله قبل و هم پس از ادغام زنجیره Beacon طراحی شده است. رعایت این دستورالعمل‌ها به کاربران کمک می‌کند تا دارایی‌های دیجیتال خود را حفظ کنند و از هر گونه از خسارت احتمالی جلوگیری کنند. با استفاده از صرافی ارز دیجیتال رابکس نیز امکان تبدیل وجود دارد.

 

زمان اجرای برنامه ادغام Beacon BNB با BSC در آپریل 2024 میلادی است و  کاربران باید برنامه‌ریزی مناسبی برای انتقال دارایی‌های خود داشته باشند تا امنیت اموالشان تضمین شود. تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 هم در مرحله قبل و هم پس از ادغام زنجیره Beacon BNB با BSC قابل انجام است. برای اطلاعات دقیق در مورد زمان‌بندی و فرآیند انجام این کار می‌توانید به نقشه راه ادغام این دو زنجیره (+) مراجعه کنید.

 

تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 قبل از ادغام

ارزشمند‌ترین توکن‌های با استانداردهای BEP2/BEP8 مانند BNB و BTC که روی شبکه بیکن هستند به صورت مستقیم قابلیت تبدیل به توکن‌های BEP20 را دارند. با این انتقال کاربران می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن توکن‌های خود را به زنجیره هوشمند بایننس منتقل کنند و درگیر اتفاقات ادغام Beacon BNB با BSC نشوند.

 

روش‌های مختلفی برای تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از صرافی‌های متمرکز مثل Binance یا پلتفرم‌های مبادله غیرمتمرکز چند زنجیره‌ای مانند Thorswap این کار را انجام بدید یا به صورت مستقیم از کیف پول‌‌های تراست ولت و کیف پول BNB Chain برای تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 استفاده کنید. در این جا استفاده از کیف پول‌ها را آموزش میدهیم اما پیش از آن باید مطمئن شوید که رمز ارز مورد نظر شما از انتقال کراس چین پشتیبانی می‌کند.

 

نحوه تایید پشتیبانی از انتقال کراس چین

به اکسپلورر زنجیره Beacon مراجعه  کرده و به صفحه توکن‌های BEP2 یا توکن‌های BEP8 مراجعه کرده و نام توکن مورد نظر را جستجو کنید. فرض کنید که می‌خواهیم توکن BTC را در این شبکه بررسی می‌کنیم. با مراجعه به مرورگر شبکه و جستجوی اسم توکن  مشاهده می‌شود که این توکن به یک آدرس قرارداد BSC متصل شده است که انتقال‌های کراس چین را ممکن می‌سازد.

 

تبدیل توکن های bep2 به bep20

 

در مقابل، توکن GTEX-71B یک توکن دیگر با استاندارد bep2 است که وقتی آن را در مرورگر شبکه جستجو می‌کنیم مشاهده می‌شود که آدرس قرارداد BSC ندارد. بنابراین امکان انتقال کراس چین این توکن وجود ندارد. احتمال اینکه شما از این نوع توکن‌ها داشته باشید بسیار کم است اما اگر این نوع توکن را دارید امکان استفاده از روش‌های گفته شده وجود ندارد.

 

ادغام bnb beacon با bsc

 

به کاربرانی که از این نوع دارایی‌ها دارند توصیه می‌شود که به سرعت با مالک یا صادرکننده توکن مربوطه تماس بگیرند و از آن‌ها بخواهند تا با استفاده از راهنمای موجود برای صادرکنندگان توکن و دستورالعمل‌های جامع آن به صدور توکن‌های BEP20 در شبکه BSC و تسهیل انتقال‌های کراس چین ارائه بپردازند. عدم ایجاد قابلیت انتقال کراس چین برای این توکن‌ها پیش از غیرفعال شدن زنجیره Beacon BNB منجر به از دست رفتن آنها با عدم امکان بازیابی خواهد شد. مشارکت فعال در این فرآیند برای حفاظت از دارایی‌های شما بسیار حیاتی است.

 

آموزش تبدیل توکن های BEP2 به BEP20

اگر توکن ‌ٰBEP2 شما قابلیت انتقال کراس چین را دارد می‌توانید با استفاده از کیف پول‌های BNB Chain و کیف پول موبایل  Trust wallet به تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 بپردازید. اگر از کیف پول BNB Chain استفاده می‌کنید ابتدا باید شبکه را به شبکه «Beacon BNB» تغییر دهید تا بتوانید با استفاده از آن به تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 استفاده کنید.

 

تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 با استفاده از کیف پول بایننس

 

در این صفحه گزینه SEND را انتخاب کنید و در پنجره موجود توکن مورد نظر را انتخاب و آدرس BSC همان توکن را وارد کنید. برای دسترسی به آدرس توکن در شبکه زنجیره هوشمند بایننس می‌توانید شبکه BSC را انتخاب کرده و رمز ارز مورد نظر را پیدا کنید و با استفاده از گزینه Receive آدرس آن را انتخاب کنید. پس از ارسال توکن حدود 10 دقیقه طول می‌کشد تا توکن را در شبکه زنجیره هوشمند بایننس دریافت کنید.

 

انتقال توکن از beacon به BSC

 

 

روش دوم برای تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 استفاده از کیف پول موبایل تراست ولت است. برای انجام این کار ابتدا، باید تب Swap را باز کنید، «From network» را به عنوان «BNB Beacon Chain» و «To network» را به عنوان BNB Smart Chain انتخاب کنید و سپس دارایی مورد نظر برای انتقال را انتخاب کرده و مقدار انتقال را وارد کنید.

 

 

پس از کلیک روی دکمه Continue، به شما به صفحه تأیید هدایت خواهد شد. سرانجام، پس از تأیید تراکنش، دارایی مربوط به BSC منتقل خواهد شد و دیگر شما مشکلی از بابت ادغام Beacon BNB با BSC نخواهید داشت.

 

ادغام Beacon BNB با BSC

 

تبدیل توکن های BEP2 به BEP20 پس از ادغام

برای کاربرانی که دارایی‌های خود را پس از اتمام فعالیت زنجیره Beacon به شبکه BSC منتقل نکرده‌اند، کیف پول BNB Chain یک گزینه پشتیبانی ارائه می‌دهد: مهاجرت پس از ادغام زنجیره Beacon به BEP299-Token. گرچه این راه‌حل محدودیت‌های خود را دارد، اما مهم است که نکات کلیدی زیر را توجه کنید.

 

  1.  تنها قابل اجرا بر روی دارایی‌هایی است که ویژگی‌های انتقال کراس چین را فعال کرده‌اند.
  2.  کاربران همچنان مسئولیت نگه‌داری ایمن کلیدهای خصوصی خود را در زنجیره Beacon و استفاده از آن‌ها به عنوان اثبات امضا دارند.
  3.  فرآیند بازیابی دارایی‌ها تا 7 روز زمان خواهد برد.
  4.  این راه‌حل از طریق خط فرمان (command line) اجرا می‌شود و رابط کاربری(Ul) ندارد.

 

با توجه به این محدودیت‌ها، به شدت توصیه می‌شود که کاربران انتقال توکن را در اسرع وقت کامل کنند. راهنمای دقیق این راه‌حل پس از ادغام زنجیره Beacon منتشر خواهد شد. توجه داشته باشید که صرافی رابکس از هر دو این شبکه‌های پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با انتقال توکن‌های خود به حساب کاربری خود در رابکس و برداشت آن در شبکه ‌‌‌BSC به راحتی این فرایند را به اتمام برسانید.

منبع : bnbchain

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

تحلیل قیمت نات کوین | اهداف خوشبینانه و بدبینانه نات کوین

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نحوه کلیم نات کوین | استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچر به NOT

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟