اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

باربی یا اپن هایمر؟ نظرسنجی کریپتویی روی Barbie و Oppenheimer

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

559

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

01مرداد1402|37:15

باربی یا اپن هایمر ؟ نظرسنجی بر روی barbie و Oppenheimer

این روزها دو فیلم Barbie و Oppenheimer به ترند اصلی علاقمندان به دنیای سینما تبدیل شده‌اند و دائما پرسش باربی یا اپن هایمر در تجمعات مختلف شنیده می‌شود. در این میان پروژه‌های نظرسنجی ارز دیجیتال نیز این موضوع را به میان آورده‌اند تا نظر فعالان این حوزه در ارزیابی فیلم‌های Barbie و Oppenheimer را مشخص کنند.

 

باربی یا اپن هایمر؟

نظرسنجی موجود در پروژه Polymarket در مورد این است که به نظر کاربران ارز دیجیتال در انتهای هفته افتتاحیه نمایش فیلم های Barbie و Oppenheimer کدام یک از آن‌ها خواهد توانست سود بیشتری به دست آورد. نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد فیلم باربی با اختلاف برنده این رقابت است.

 

فیلم Oppenheimer ساخته کارگردان مشهور «کریستفر نولان» است. این فیلم حماسی سه ساعته درباره مردی است که پروژه سرنوشت‌ساز منهتن را برای بمب اتمی رهبری کرد. تم این فیلم کاملا سیاه است و یک روز پس از فیلم صورتی Barbie ساخته «گرتا گرویگ» اکران خود را آغاز کرد.

 

دو فیلم Barbie و Oppenheimer از دو طیف سینمایی کاملا متفاوت هستند و این تضاد باعث ایجاد میم‌های بی‌پایان و رقابت سنگین بین اردوگاه‌های رسانه‌های اجتماعی مربوطه آن‌ها شده است. اگرچه تمایل منتقدان بیشتر به فیلم اپن هایمر بوده اما استقبال عموم از باربی بیشتر بوده است.

 

نظرسنجی کریپتویی روی Barbie و Oppenheimer

پروژه Polymarket به این صورت عمل می‌کند که در آن کاربران آنچه را که به عنوان «سهام نتیجه» شناخته می‌شود، خریداری کرده یا می‌فروشند. در نهایت بسته به نتیجه نظرسنجی توکن‌های در اختیار کاربران می‌توانند ارزش یک دلار یا صفر داشته باشد.

 

نظرسنجی‌های  ارائه شده توسط این پروژه‌ها در بلاک چین، منعکس کننده احساسات کاربران ارز دیجیتال در مورد رویدادهای جهان است که شامل طیف گسترده‌ای از آب و هوا تا اتفاقات سیاسی است. در حال حاضر یکی از مهمترین نطرسنجی‌های پلتفرم در مورد موفقیت باربی یا اپن هایمر است.

 

در طی نظرسنجی انجام شده در وبسایت Polymarket سهام‌ نتیجه مربوط به برنده شدن فیلم باربی با قیمت 0.95 دلار به فروش می‌رسد که در صورت برنده شدن در نظرسنجی و با شرط 100 دلاری، 105.26 به فرد برگردانده می‌شود.

 

در طرف مقابل، ارزش سهام نتیجه مربوط به برنده شدن اوپن هایمر 0.07 دلار است که نشان می‌دهد با شرط بندی 100 دلاری، در صورت برنده شدن اپن هایمر کاربر می‌تواند مبلغ  1,375 دلار دریافت کند که معادل 1,275٪ بازده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که پاسخ سوال باربی یا اپن هایمر به احتمال زیاد باربی خواهد بود.

 

نظرسنجی کریپتویی روی Barbie و Oppenheimer

 

نظرسنجی کریپیتویی

بازارهای پیش‌بینی مبتنی بر بلاک چین، نوعی نظرسنجی در مورد احساسات افراد نسبت به موضوعات مختلف مثل فیلم‌های Barbie و Oppenheimer است. این پلتفرم‌ها به هر کسی اجازه می‌دهند روی هر موضوعی و به صورت درون زنچیره‌‍ای پیش بینی خود را منتشر کنند.

 

در این پلتفرم‌ها تمامی فعالیت‌ها به صورت آنچین در قراردادهای هوشمند تعریف و ثبت می‌شوند و هزینه‌های مالی و پاداش‌ها نیز به صورت ارز دیجیتال دریافت و پرداخت می‌شود. نتیجه بسیاری از این پیش‌بینی‌ها نیز با استفاده از اوزراکل‌ها و به صورت غیرمتمرکز به سیستم ارائه می‌شود.

 

پروژه Polymarket که بر روی شبکه پلیگون راه‌اندازی شده، یک پروژه معروف در این حوزه است که در آن نظرسنجی‌های مختلفی در موضوعات متنوع به اشتراک گذاشته می‌شود. به عنوان مثال، در اوایل ماه جولای یک نظرسنجی بحث‌برانگیز در این پروژه در مورد نتیجه فاجعه OceanGate تایتانیک انجام شد.

منبع : Blockworks

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap