اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تحلیل تکنیکال Babydoge | بررسی روند قیمت بیبی دوج 3 اردیبهشت

نویسنده : مهدی رضائیان

81

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

03اردیبهشت1403|23:08

تحلیل تکنیکال Babydoge بیبی دوج

پروژه Babydoge به دنبال وایرال شدن دوج کوین و برای جلب توجه عموم مردم به گسترش آگاهی در مورد پذیرش حبوانات شکل گرفت. در تحلیل تکنیکال Babydoge به دنبال بررسی نمودار قیمت این رمز ارز و بررسی نقاط مناسب برای خرید بیبی دوج یا فروش آن هستیم و برای این کار از روش‌های تحلیل کلاسیک استفاده خواهیم کرد.

 

تحلیل تکنیکال ‌Babydoge

پیش از وارد شدن به مبحث تحلیل تکنیکال Babydoge نیاز است که کاربران اطلاعات مختصری در مورد خود پروژه بیبی دوج داشته باشند. این رمز ارز توسط جامعه طرفداری اولین میم کوین بازار یعنی دوج کوین ایجاد شده است. این پروژه به عنوان یک توکن در شبکه‌های اتریوم و بایننس ایجاد شده و با نشان دادن سرعت تراکنش‌های جدید و قابل ستایش خود به دنبال تحت تاثیر قرار دادن پدرش است.

 

پروژه Baby Doge در ابتدا به عنوان یک شوخی با هدف کمک به گسترش آگاهی در مورد فرزندخواندگی حیوانات ساخته شد. ابزار اصلی Baby Doge ایجاد یک جامعه میم سرگرم کننده برای گسترش آگاهی در مورد رفاه حیوانات و پذیرش حیوانات خانگی است. مولد تصویر BabyDoge ai به جامعه BabyDoge اجازه می‌دهد تا شخصیت‌های مرتبط با بیبی دوج را به وسیله هوش مصنوعی ایجاد کنند. کاربران می‌توانند این تصاویر را با پرداخت babydoge به NFT تبدیل کنند.

 

تحلیل تکنیکال بیبی دوج

 

به زعم بسیاری پروژه بیی دوج یک پروژه بامزه اما زهردار است. پروژه یک توکن ضدتورمی است و به گونه ای طراحی شده است که در طول زمان کمیاب تر شود. نکته جالب در مورد بیبی دوج این است که مقدار بیبی دوج موجود در کیف پول شما دائم و با انجام هر تراکنش افزایش پیدا می‌کند زیرا هولدرهای بیبی دوج به طور خودکار از هر تراکنشی که در اکوسیستم Baby Doge اتفاق می افتد 5٪ کارمزد دریافت می کنند.

 

پروژه BabyDoge همچنین دارای کاربردهای دنیای واقعی است که در بسیاری از میم‌کوین‌ها دیده نمی‌شود. کارت‌های بیبی دوج، امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به هم، قفل توکن، مولد تصویر هوش مصنوعی و ساخت NFT از جمله کاربردهای این پروژه است. پروژه BabyDoge با همکاری Coinpayments امکان معامله بیبی دوج را به پلتفرم‌های برتری برتر مانند WooCommerce، Shopify و Magento اضافه کرده  است.

 

بیبی دوج همچنین به پناهگاه‌های نجات حیوانات مانند Paws with Cause، Furkids، Best Friends، ASPCA، Humane Society کمک‌های خیریه انجام داده است. تمامی این ویژگی‌ها به ما کمک می‌کنند که علاوه بر نگاه به نمودار تحلیل تکنیکال Babydoge ویژگی‌های ذاتی این پروژه را نیز برای خرید بیبی دوج یا فروش آن در نظر بگیریم.

 

نمودار تحلیل تکنیکال Babydoge

رمز ارز بیبی دوج رتبه 240 بازار را از نظر ارزش بازار به خود اختصاص داده و در حال حاضر با قیمت 0.000000001841 معامله می‌شود. برای مشاهده نمودار تحلیل تکنیکال Babydoge عبارت Babydogeusdt را در سایت Tradingview جستجو کرده و نمودار آن را در اولین صرافی ارز دیجیتال بزرگ باز می‌کنیم. در نمودار تحلیل تکنیکال Babydoge خطوط روند و سطوح حمایت و مقاومت را برای بررسی روند قیمت بیبی دوج رسم می‌کنیم.

 

بررسی نودار تحلیل تکنیکال Babydoge نشان می‌دهد که این رمز ارز در چند هفته اخیر و پس از رسیدن به مقاومت سقف قبلی، یک ریزش قیمت را تجربه کرده و بیش از 65 درصد از ارزش خود را از دست داده است. اتمام این ریزش در قیمت 0.000000001335 بوده که این نقطه هم کف روند صعودی بلند مدت و هم یک سطح حمایت قوی برای قیمت بوده است. از این نقطه قیمت بیبی دوج توانسته است با رشد حدود 45 درصدی خود را به سطح مقاومت 0.0000000019 برساند.

 

نمودار تحلیل تکنیکال Babydoge بیبی دوج

 

در حال حاضر قیمت یک روند نزولی میان مدتی را شکسته و در زیر یک سطح مقاومت در حال نوسان است که در این بخش می‌تواند یک پولبک به خط روند شکسته شده را تجربه کند. با تثبیت بالای کف قبلی ایجاد شده قیمت می‌تواند به اهداف بلند مدتی در قیمت‌های 0.0000000023 و 0.0000000027 و 0.000000031 صعود کند. در صورت نزول قیمت هدف اول 0.0000000016 و هدف بعدی خط روند صعودی در قیمت 0.00000000136 خواهد بود.

 

توجه داشته باشید که رشد قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال به شرایط کلی بازار به خصوص روند قیمت خرید بیت کوین بستگی دارد. بنابراین، اگر به دنبال سرمایه‌گذاری بلند مدتی هستید بررسی نمودار قیمت بیت کوین و همچنین نمودارهای ارزش کل بازار کریپتو می‌تواند مفید باشد.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin