اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

افزایش قیمت فانتوم با به‌روزرسانی جدید استیبل کوین FUSD

نویسنده : عارفه مدنی

523

زمان مطالعه :

۳ دقیقه
ارزهای دیجیتالدیفای

12بهمن1401|49:08

ریزش قیمت فانتوم

افزایش قیمت فانتوم در ژانویه 2023 نظر بسیاری از تریدرها و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. «فانتوم» (Fantom) یک شبکه‌ی غیرمتمرکز، متن باز، ایمن و مقیاس‌پذیراست که از قرارداد هوشمند (Smart Contract) و نرم‌افزارهای مالی غیرمتمرکز «دیفای» (Decentralized Finance | DeFi) پشتیبانی می‌کند.

افراد می‌توانند تراکنش‌ها و معامله‌های خود را در این بستر انجام داده و یا برنامه‌های طراحی شده‌‌ی خود را بر روی آن اجرا کنند. خبر به‌روزرسانی جدید استیبل کوین «FUSD» باعث افزایش قیمت فانتوم شد. این به‌روزرسانی به دنبال ارائه راهکارهای مناسب برای لیکوئید کردن پوزیشن‌ها در نسخه اول FUSD است.

به روز رسانی FUSD و افزایش قیمت فانتوم

به‌روزرسانی جدید آندره کرونژ،بنیانگذارن و توسعه دهندگان بلاک چین رمز ارز فانتوم باعث افزایش قیمت فانتوم شد. این به‌روزرسانی به سازندگان این امکان را می‌دهد که سیستم‌های خود را مقرون به صرفه‌تر کرده و در نتیجه باعث بهره‌وری بیشتر کاربران شوند.  ضمن اینکه این نوآوری آندره کرونژ، راه را برای برنامه ریزی و بالا بردن بهره‌وری و قابل پیش‌بینی شدن سیستم‌ها برای سازندگان هموار‌تر می‌کند.

نوآوری ارائه شده به منظور حل مشکلات موجود در نسخه اول پروژه ارائه شده است تا راه را برای راه‌اندازی نسخه دوم آن (FUSD V2) باز کند. با راه‌اندازی نسخه دوم استیبل کوین FUSD فعالیت در اکوسیستم فانتوم برای توسعه‌دهندگان و کاربران راحت‌تر از گذشته خواهد بود و راه را برای گسترش حوزه‌های مختلف به خصوص دیفای هموار می‌کند.

این به روزرسانی که توسط  آندره کرونژ ارائه شده است با استقبال کاربران و سرمایه‌گذاران همراه شد و افزایش 7 درصدی قیمت فانتوم را در پی داشت. از هفته گذشته قیمت توکن ‌‌FTM با افزایش با 26.1 درصد به 0.48 دلار رسید که بالا‌ترین قیمت نسبت به ماه می 2022 است. در حال حاضر نیز قیمت فانتوم به بالای 54 سنت نیز رسیده است.

 

مکانیزم لیکویید شدن استیبل کوین فانتوم

در اطلاعیه صادر شده توسط توسعه‌دهندگان فانتوم اعلام شده است که مکانیزم لیکوئید شدن در نسخه اول استیبل کوین (FUSD V1) برای هر پوزیشنی که بدهی آن به صورت استیبل کوین برابر یا بیشتر از وثیقه در FTM باشد، اجرا خواهد شد. در صورتی که وثیقه کاربران به صورت توکن sFTM (نسخه استیک شده توکن اصلی) باشد، توکن‌ها از حالت استیک خارج شده و پاداش آن‌ها برداشته می‌شود.

اگر این اتفاق برای نودهای اعتبارسنجی شبکه فانتوم رخ دهد و در نتیجه آن تعداد توکن‌های مورد نیاز برای استیکینگ کمتر از نیاز شبکه شود، نود مورد نظر از فرآیند تولید بلاک حذف خواهد شد. نوآوری دیگری که برای این فرآیند در نظر گرفته شده، استفاده از ابزاری برای مبادله استیبل کوین غیرمتمرکز DAI با fUSD است.

کاربران برای خارج شدن از پوزیشن‌های خود می‌توانند یک مبادله بر روی این دو توکن انجام دهند و سپس باقی‌مانده بدهی خود را به سیستم پرداخت کنند. لازم به یادآوری است که FUSD در حال حاضر توسط بازار 0.746 دلار به ازای هر استیبل کوین ارزش‌گذاری شده است، در حالی که DAI با قیمت 1 دلار معامله می‌شود.

منبع : utoday

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin