اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تحلیل قیمت ارز های دیجیتال ۷ مرداد | بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین

نویسنده : محسن ژیان‌پور

328

زمان مطالعه :

۵ دقیقه
ارزهای دیجیتالتحلیل

07مرداد1399|57:07

۷ مرداد – تحلیل قیمت ارز های دیجیتال ، بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین | قیمت بیت کوین به بالای 10500 و حتی 11000 رسید. حرکتی که احساسات نسبت به بازار را مثبت کرده و احتمال صعود آلتکوین‌های دیگر را بیشتر می‌کند.

قیمت طلا امروز به بالاترین مقدار خود در طول عمر این دارایی رسید. علت این اتفاق می‌تواند هجوم سرمایه‌گذاران به سمت این دارایی، برای حفظ ارزش دارایی خود در مقابل بی‌ارزش شدن ارز‌های فیات (بخاطر عرضه گسترده پکیج‌های انگیزشی توسط بانک‌های مرکزی) باشد.

اما تا به این لحظه بیت کوین رشد بیشتری را تجربه کرده است. با وجود آنکه خیلی هم در این مدت بیت کوین مورد علاقه سرمایه‌گذاران نبوده است، اما قیمت آن حدود ۵۰ درصد افزایش را تجربه کرده است. این در حالی است که ارزش طلا 26 درصد افزایش یافته. این موضوع به نوعی نشان‌دهنده عملکرد بهتر این دارایی جدید نسبت به پناهگاه‌های امن سنتی (مانند طلا) است.

تحلیل قیمت بیت کوین ۷ مرداد ، تحلیل قیمت اتریوم ۷ مرداد ، تحلیل قیمت ارز دیجیتال ۷ مرداد ، تحلیل قیمت لایت کوین ۷ مرداد
عملکرد روزانه ارزهای دیجیتال | مبنع: Coin360

امروز بیت کوین به دنبال طلا توانست تا با یک حرکت شارپی و ناگهانی به بالای یکی از مقاومت‌های اصلی خود یعنی 10500 دلار برود. اتفاقی که احتمالا باعث مثبت‌تر شدن احساسات نسبت به بازار و احتمالا رشد سایر آلتکوین‌ها شود.

اگر به دنبال این موضوع، سرمایه‌گذاران بزرگ و سازمانی وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند، و حتی مقدار اندکی از سرمایه خود را به این بازار وارد کنند، شاهد رشد بیشتر بیتکوین در ادامه‌ی سال خواهیم بود.

 

تحلیل قیمت بیت کوین ۷ مرداد

بیت کوین (BTC) توانست از مقاومت حیاتی بالای سر خود یعنی 10 هزار و 500 دلار عبور کند. با این اتفاق سه تا از سناریو‌های صعودی بیت کوین کامل و احتمال برآورده شدن به ترتیب اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت این سناریو‌ها افزایش یافت.

 

BTC/USD daily chart
نمودار روزانه بیت کوین | منبع: Tradingview

اگر قیمت بتواند در بالای 10400 دلار بسته شود، الگوی مثلث صعودی با هدف اصلی 11،870.50 دلار تکمیل خواهد شد. این هدف کوتاه مدت است.

در مرحله بعد، اگر قیمت بتواند در بازه 10،400-1000 دلار خود را نگه دارد، یک الگوی سر و شانه معکوس با هدف اصلی 16997 را تکمیل خواهد کرد. این هدف میان مدت است.

گاوها قبلا قیمت را به بالای خط مقاومت مثلث بزرگ متقارن کشیده‌اند. این سناریو هدف 28،881.90 دلار را دارد که که احتمالا در طولانی مدت حاصل شود.

با این حال، اگر قیمت نتواند بالاتر از ناحیه مقاومت 10،400-10.500 نگه داشته شود، خرس‌ها سعی خواهند کرد تا آن را به زیر 10،000 دلار بکشند.

 

تحلیل قیمت اتریوم ۷ مرداد

اتر (ETH) همچنان از زمان شکسته شدن مقاومت 253.556 دلاری، روند صعودی خود را ادامه می‌دهد. موضوعی که نشان می‌دهد سرمایه‌گذارن از ترس جا ماندن از رشد این آلتکوین، به طور تهاجمی اقدام به خرید این ارز می‌کنند.

 

ETH/USD daily chart
نمودار روزانه اتریوم | منبع: Tradingview

صعود شدید وعمودی روزهای گذشته، شاخص مقاومت نسبی را به عمق ناحیه اشباع خرید سوق داده است. تاریخ نشان داده است که زمانی که شاخص مقاومت نسبی اتریوم به بالای 87 می‌رود، قیمت وارد یک اصلاح می شود.

در اواسط ماه مه سال گذشته، و در اتفاقی مشابه، اصلاحات قیمت اتریوم کم عمق بود و قیمت پس از چند روز آرام گرفتن، دوباره روند صعودی را از سر گرفت. با این حال، در اواسط فوریه سال جاری، با وجود اینکه قیمت با یک رشد خوب یک قله را تشکیل داده بود، در یک روند اصلاحی تمامی رشد خود را از دست داد.

بنابراین، شاید ادامه‌ی نگاه صعودی به اتریوم در این زمان یک استراتژی خطرناک باشد. بهتر است منتظر موقعیت های بهتر بود و در یک زمانی که قیمت کاهش پیدا کرده بود وارد بازار آن شد.

اولین حمایت در حرکت نزولی اتریوم 288.599 دلار است. اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشانه مثبتی خواهد بود، چرا که نشان‌دهنده علاقه به خرید در قیمت‌های پایین است.

هدف بعدی در روند صعود 366 دلار است. با عبور قیمت از این سطح، هدف بعدی 480 دلار خواهد بود.

برخلاف تصور، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر 288.599 دلار فرو کشند، نشان دهنده از بین رفتن شتاب روند صعودی اتریوم خواهد بود و حتی ممکن است به اصلاح عمیق‌تر منجر شود.

 

تحلیل قیمت لایت کوین ۷ مرداد

لایت کوین (LTC) همچنان در محدوده 39 تا 51 دلار گیر کرده است. قیمت این ارز در 25 ژوئیه تا 46 دلار افزایش یافت اما گاوها نتوانستند آن را به بالای 51 دلار بکشند، این نشان می‌دهد که خرس‌ها به طور تهاجمی از این مقاومت دفاع می‌کردند. مقاومتی که امروز شکسته شد و قیمت به بالای آن حرکت کرد.

 

LTC/USD daily chart
نمودار روزانه لایت کوین | منبع: Tradingview

قیمت لایت کوین در تاریخ 26 ژوئیه به زیر 46 دلار کشیده شد، اما خرس ها نتوانستند قیمت را به پایین‌تر از این سطح بکشند. موضوعی که نشان‌دهنده قدرت گاوها است.

حال که تلاش گاوها برای کشیدن قیمت به بالای پیشران قیمت بالای 51 دلار انجام داده اند. دالار موفق بوده است، احتمالا یک حرکت صعودی جدید با هدف اصلی 64 دلار شروع شود. اگر قیمت دوباره به زیر 51 دلار و سپس 46 دلار کشیده شود، این سناریوی صعودی بی اعتبار خواهد شد.

برای خرید بیت کوین وارد شوید.

برای خرید تتر وارد شوید.

 

منبع : کوین تلگراف

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

لانچ نات کوین | نحوه‌ی تبدیل ارز بازی به ارز واقعی Notcoin