اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تشکیل یک تیم پرداخت ارز‌های دیجیتال جدید توسط استریپ سه سال پس از حذف بیت کوین

نویسنده : مونا بتوئی

346

زمان مطالعه :

۵ دقیقه
بیت کوینجهان

23مهر1400|55:11

پس از خروج از بیت کوین سه سال پیش ، Stripe به دنبال ورود مجدد به بازار ارزهای دیجیتال است. غول فناوری ایالات متحده Stripe در حال استخدام یک تیم بلاک چین جدید است تا پرداخت های رمزارزها را برای کاربران خود فعال کند.

 

این شرکت 100 میلیارد دلاری سه سال پس از عقب نشینی از ارائه پشتیبانی بیت کوین به دلیل کندی زمان معاملات و افزایش هزینه‌ها ، در حال بازگشت به بخش رمزارزها است.

 

بر اساس صفحه فهرست مشاغل در وب سایت Stripe ، این شرکت به دنبال چهار “مهندس کارمند” با تجربه در بخش رمزنگاری است. گیوم پونسین ، سرپرست مهندسی امروز در توییتر اظهار داشت که به دنبال مهندسان و طراحانی است تا “آینده پرداختهای Web3 را بسازند”.

 

این فهرست نشان می‌دهد که مهندسان و طراحان آینده وظیفه دارند “در همه چیز از UI های وب/تلفن همراه تا پشتیبان ، پرداخت ها و سیستم های هویت” کار کنند.

 

“ما نیاز فزاینده‌ای را از توسعه‌دهندگان و کاربران در آن فضا برای بلوک‌های بهتر برای پذیرش پرداخت‌ها ، انتقال وجوه ، مبادله بین فیات و رمزارزها و غیره می‌شنویم. با تمرکز بر این مشکلات و نیازها ، هدف ما ساخت سریعتر ، قابل اعتمادتر و این فهرست می گوید تجربه‌های باکیفیت بالاتر با قابلیت رمزارزها فعال است. “

 

استریپ تیم پرداخت جدید Web3 و Coinbase صبح امروز یک محصول NFT را معرفی کرد. جان کاللیسون ، بنیانگذار Stripe ، با بیان اینکه Stripe و Crypto همزمان رشد کرده‌اند” ، پست پونسین را مورد بحث قرار داد و گفت که این شرکت پس از مشاهده تحولات “هیجان انگیز” در فضا ، تصمیم فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال گرفت.

 

حرکت برای پذیرش پرداخت های رمزارزها پس از آن صورت می‌گیرد که رقبای اصلی شامل Square ، Paypal ، Mastercard  و Square همه وارد بخش رمزارزها شده اند.  Square  معاملات بیت‌کوین را از طریق Cash App خود در سال 2018 راه‌اندازی کرد ، Paypal  در ماه اکتبر 2020 پشتیبانی از رمز ارزها را برای مشتریان ایالات متحده آغاز کرد ، در حالی که Mastercard در فوریه امسال اعلام کرد که از ارزهای دیجیتال متعددی در شبکه خود پشتیبانی می کند.

 

استریپ در ابتدا پذیرش بیت کوین (BTC) را در سال 2014 آغاز کرد ، اما چهار سال بعد به دلیل کندی زمان معاملات و افزایش هزینه ها ، حمایت خود را لغو کرد. در یک پست وبلاگی از 23 ژانویه 2018 ، استریپ اظهار داشت که ممکن است به محض اینکه پرداخت های رمزنگاری شده “قابل اجرا” باشد ، به این بخش بازگردد ، و به توسعه شبکه Lightning و پروژه های “پتانسیل بالا” در بلاک چین اتریوم اشاره می کند.

 

در اوایل سال جاری در ماه ژوئن ، کالیسون اشاره کرد که این شرکت دوباره به دنبال ارزهای دیجیتال است ، زیرا او به تلویزیون بلومبرگ گفت:

“اگر به نوع دنیایی فکر می کنید که افراد رمزنگاری و ما سعی در ایجاد آن داریم ، من فکر می کنم این مجموعه ای از اهداف بسیار مرتبط است.”

 

وی افزود: “ما در این سطح که تنها یک پنجم تعاملات بین مرزی هستند ، گیر کرده ایم ، رمزنگاری یک راه بسیار هیجان انگیز برای تلاش برای حل آن است.”

 

شرکت پرداخت های دیجیتال در سال 2011 تاسیس شد و ارزش فعلی آن حدود 100 میلیارد دلار است. در مارس 2021 ، Stripe مبلغ 600 میلیون دلار در یک مرحله تامین مالی به ارزش 95 میلیارد دلار جمع آوری کرد که بیش از ارزش قبلی آن 35 میلیارد دلار از سال 2019 دو برابر شده است. طبق داده های Built With ، در حال حاضر 784،256 وب سایت فعال از پلتفرم پرداخت Stripe استفاده می کنند.

برای خرید ترون وارد شوید.

 

منبع : کوین تلگراف

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد