اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

اعمال سیاست‌های جدید احراز هویت بایننس

نویسنده : محسن ژیان‌پور

424

زمان مطالعه :

۵ دقیقه
قانون‌گذاریصرافی‌ها

09مرداد1400|44:17

بایننس (Binance) یکی از مطرح‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در دنیا است. این پلتفرم به لطف تجربه کاربری مناسب و خدمات متنوعی که به مشریان خود ارائه داده در سال‌های گذشته توانسته رشد  بسیار خوبی را تجربه کند.

در بین کاربران ایرانی، بایننس محبوبیت فراوانی دارد به طوری که می‌توان ادعا کرد اولین انتخاب ایرانی‌ها در بین پلتفرم‌های خارجی است. علیرغم محبوبیت بالای این پلتفرم، متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی، بایننس از ارائه خدمات به ایرانیان خودداری می‌کند. کاربران ایرانی با پنهان کردن ملیت خود، از خدمات این صرافی استفاده می‌نمایند و البته در صورتی که بایننس متوجه این مسئله شود اکانت کاربران را مسدود خواهد کرد.

 

در تاریخ 2021.07.27 (5 مرداد 1400) بایننس اعلام کرد از این تاریخ به بعد ایجاد اکانت فقط با احراز هویت امکان‌پذیر خواهد بود. بایننس در بیانیه خود اعلام کرده است کاربرانی که از قبل دراین صرافی اکانت دارند نیز از تاریخ 13 مرداد 1400 الی یک شهریور 1400 فرصت دارند تا احراز هویت انجام دهند.

 

قبل از این کاربران با استفاده از یک ایمیل و ثبت حساب کاربری، بدون هیچ احراز هویتی تا سقف دو بیت کوین در شبانه‌روز از این صرافی برداشت داشته باشند. همزمان با این اطلاعیه، بایننس اقدام به بروزرسانی صفحه راهنمای احراز هویت خود نیز کرد.

کاربری‌ها در این صرافی در سه سطح پایه (Basic)، متوسط (Intermediate) و پیشرفته (Advanced) دسته بندی شده‌اند.

 

برای  تایید حساب کاربری در سطح پایه، کاربر باید اطلاعات شخصی مانند نام و نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، ملیت، آدرس و کد پستی خود را ثبت کند. برای احراز هویت در این سطح نیازی به ارسال مدارک نیست. در سطح پایه، حداکثر برداشت مجاز 0.06 بیت کوین در شبانه روز خواهد بود.

سطح پایه (Basic)

ارتقا کاربری به سطح متوسط با ارسال تصاویر مدارک مورد نیاز مانند کارت شناسایی و تصویر چهره کاربر انجام می‌شود. برای سطح پیشرفته نیز ارسال تصاویر مدارک مربوط به آدرس کاربر لازم است. پس از این مراحل سقف برداشت تا 100 بیت کوین امکان‌پذیر می‌گردد. تفاوت سطح متوسط و پیشرفته در برداشت ارزهای فیات مانند دلار خواهد بود. در سطح متوسط امکان برداشت روزانه 50 هزار دلار و در سطح پیشرفته 200 هزار دلار است.

سطح متوسط (Intermediate) و پیشرفته (Advanced)

این تغییرات در بایننس در پی افزایش فشار کشورهای مختلف به این صرافی جهت احراز هویت و مبارزه با پولشویی صورت گرفته می‌گیرد. در چند هفته گذشته چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیر عامل این صرافی اعلام کرده بود که این صرافی آماده همکاری با کشورهای مختلف در راستای قوانین مالی می‌باشد. تغییرات به وجود آمده را می‌‌توان در راستای این تصمیمات صرافی دانست.

 

با سیاست‌های جدید صرافی بایننس برای کاربران ایرانی خطری ایجاد می‌شود؟

در گذشته اگر صرافی بایننس به یک حساب کاربری شک می‌کرد اکانت به صورت موقت بسته و به کاربر بازه زمانی برای برداشت دارایی خود یا احراز هویت اعلام می‌گردید. این تجربه‌ای است که بسیاری از کاربران ایرانی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال داشته‌اند. اما اکنون با توجه به نبود ایران در لیست کشورهای این صرافی و سخت‌گیری‌های هر چه بیشتر، مشخص نیست بایننس چه واکنشی در این موارد داشته باشد. آن چیزی که مشخص است متاسفانه هر روزه به دلیل تحریم‌های اقتصادی ریسک استفاده از صرافی‌های خارجی برای کاربران ایرانی بیشتر می‌شود. البته گزینه‌های مناسبی از صرافی ایرانی به عنوان جایگزین برای دور ماندن از این قبیل مخاطرات را می‌توان گزینه مناسبی برای دوری از این خطرات عنوان کرد.

برای خرید تتر وارد شوید.

 

منبع : بایننس

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin