اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

میم کوین ها در اوج | قیمت په په PEPE به سقف تاریخی خود رسید!

نویسنده : مهدی رضائیان

255

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

25اردیبهشت1403|24:15

میم کوین ها در اوج

در دو روز گذشته بسیاری از میم کوین ها در اوج بازار قرار گرفته و رشد‌های قیمتی خوبی را از خود نشان دادند. اگرچه در روزهای اخیر برخی از ارزهای دیجیتال رشد خود را آغاز کرده‌اند اما به نظر می‌رسد پیشگامان این حرکت میم کوین‌ها بوده‌اند. این اتفاقات نشان می‌دهد که خرید شت کوین و میم کوین دوباره در دستور کار سرمایه‌گذاران خرد قرار گرفته است.

 

میم کوین ها در اوج

در روزهای گذشته میم کوین‌ها دوباره مورد توجه بسیاری از فعالان بازار ارز دیجیتال قرار گرفتند و شاهد رشد قیمتی میم کوین‌های مطرحی مثل په په، فلوکی، دوج و داگ ویف هت بودیم. در این میان توکن PEPE با تکیه بر کامیونیتی خود، در یک روز گذشته با جهشی نزدیک به ۲۰ درصد، بیشترین رشد قیمت ارز دیجیتال را از خود نشان داد.

 

ارزش په‌په در یک روز به طور ناگهانی ۲۲. ۹۵ درصد و در یک هفته ۲۵ درصد افزایش یافت. این توکن میم با قیمت ٠. ٠٠٠٠١٠٣٦ دلار معامله می‌شود که بعد از جبران ۵٠ درصدی ضرر، بالا‌ترین رقم در طول تاریخچه قیمت را نشان می‌دهد. رکوردشکنی په په به احتمال زیاد در همین‌جا متوقف خواهد شد با‌این‌حال، جامعه این فرصت را برای ورود به دوره دیگری از کشف قیمت در بالای سقف قیمتی قبلی می‌بیند.

 

افزایش قیمت پپه البته نشانه‌ای از برگشت دوباره میم کوین ها در اوج و نشانه‌ای از بازگشت انرژی به بازار ارز دیجیتال است. توکن PEPE به طور کامل عرضه شده و ١٠٠ درصد از کل آن در گردش است. این توکن همچنین با حجم معاملات بالا، جزو پر بازدید‌ترین ارز‌های دیجیتال به شمار می‌رود و تقریبا نیمی از کل عرضه آن در یک دوره ٢٤ ساعته جابجا می‌شود.

 

جامعه طرفداری په په نیز از آن به‌شدت حمایت می‌کنند و همین عامل باعث ثبات قیمت په په در برابر افت‌های احتمالی می‌شود. به نظر می‌رسد دارندگان PEPE به‌جای فروش فوری برای کسب سود، ترجیح می‌دهند این توکن را به‌عنوان ابزاری برای رشد آتی و تبدیل شدن به یک برند قدرتمند‌تر نگه دارند. به نظر می‌رسد په په می‌تواند یک عامل مهم برای حضور میم کوین ها در اوج بازار در چرخه فعلی باشد.

 

پپه و سایر میم کوین ها در اوج

 

آیا پپه می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟

افزایش ناگهانی قیمت خرید پپه در روز گذشته هیچ نشانه‌ای از توقف نداشت. اما سوال اینجاست که آیا اگر رونق بازار آلت کوین‌ها و می‌م کوین‌ها ادامه پیدا کند، PEPE می‌تواند یک صفر دیگر را از قیمت خود کم‌کند؟ یکی از عوامل تقویت کننده PEPE این است که جامعه آن انتظار بسیار بیشتری از یک افزایش کوتاه‌مدت قیمت دارند.

 

هدف نهایی آنها یک تغییر قیمت شدید برای په په است تا PEPE به‌ جایگاهی بسیار برجسته‌تر دست پیدا کند. در جنگ “قورباغه‌ها در مقابل سگ ها”، PEPE به‌دنبال تبدیل شدن به یکی از ١٠ ارز دیجیتال برتر و کنار زدن شیبا اینو (SHIB) و حتی دوج کوین (DOGE) است.در حذف یک صفر از قیمت، نقش کلیدی بر عهده‌دارندگان است و باید منتظر رفتار آن‌ها بود.

 

روند صعودی PEPE با شعار “ما دوباره برگشتیم” همراه شده است. با‌این‌حال، این توکن از چند طریق حمایت می‌شود. اول اینکه، بیش از ٤٤ درصد از کل معاملات PEPE تنها در یک جفت معاملاتی خاص در صرافی Binance انجام می‌شود که این باعث ورود سریع نقدینگی و نوسانات قابل توجه قیمت می‌شود. تقریبا همه صرافی‌های بزرگ به جز کوین بیس، PEPE را لیست کرده‌اند.

 

این ارز دیجیتال در حال حاضر منتظر یک جفت معاملاتی جدید است که می‌تواند حجم معاملات و شناخته شدن آن را بیشتر کند. با‌این‌حال، کوین بیس از ٢٣ آوریل قرارداد‌های آتی دائمی PEPE را ارائه می‌دهد که این باعث افزایش فعالیت این توکن شده است. تعداد کیف پول‌هایی که PEPE در آنها نگهداری می‌شود ٢١٩، ٦٢۵ عدد است که البته بخش زیادی از آن متعلق به صرافی‌ها است.

 

در حال حاضر، PEPE عمدتا در بازار‌های متمرکز معامله می‌شود و هنوز وارد صرافی‌های غیرمتمرکز مانند یونی سواپ نشده است. این موضوع PEPE را از توکن‌های میم جدید‌تر که چاره‌ای جز اتکا به جفت‌های غیرمتمرکز ندارند، متمایز می‌کند. اضافه شدن PEPE به سایت‌هایی چون Crypto.com نیز باعث افزایش بیشتر شناخته شدن آن شده است. در حال حاضر PEPE با جهش قیمتی اخیر، بالا‌ترین بازدهی ١٢ ماهه را در میان ٣ دارایی برتر میم به دست آورده است.

 

بیداری دوباره Roaring Kitty و تاثیر بر بازار

رکورد قیمتی جدید پپه و برگشت میم کوین ها در اوج، پس از بیدار شدن دوباره ” Roaring Kitty ” صورت گرفت. Roaring Kitty همان سهام‌دار افسانه‌ای است که پشت ماجرای Short Squeez گیم استاپ قرار داشت. اگرچه این سهام‌دار وابستگی به هیچ ارز دیجیتال یا توکنی ندارد، اما شور و اشتیاق کلی او باعث تقویت روحیه کلی برای خرید ارز دیجیتال و حضور میم کوین ها در اوج شده است.

 

فراموش نکنید که PEPE همچنان یک توکن با بار سیاسی است. گفته می‌شود فرد نا‌شناسی به نام «دیجن هرمبی» نیروی خلاق پشت PEPE است که از باتلاق میم‌های ٤chan به وجود آمده است. ماهیت خاص این خالق بر کل PEPE تاثیر گذاشته و باعث بحث‌های فراوان در مورد این توکن میم می‌شود. بنابراین، عملکرد قیمتی این توکن ممکن است به طور کامل به میم‌های مبهم گره خورده باشد و در‌عین‌حال ماهیت ضد سازمانی قوی داشته باشد.

منبع : cryptopolitan

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap