اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تخمین قیمت لیرزیرو | مقایسه پروژه‌های مشابه و تعیین قیمت ZRO

نویسنده : رابکس

192

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

30خرداد1403|15:10

layerzero price prediction

پروژه لیرزیرو یکی از پروژه‌های تعامل‌پذیری است که یک لایه مجزا برای جریان پیدا کردن توکن‌ها و پیام‌ها درون بلاک چین‌های مختلف ایجاد می‌کند. برای تخمین قیمت لیرزیرو که توکن آن قرار است در 20 ژوئن (31 خرداد 1403) در بسیاری از صرافی‌های معتبر لیست شود، به بررسی شرایط توکنومیکس پروژه‌های مشابه یعنی اکسلار و ورم هول می‌پردازیم تا بهترین قیمت فروش و خرید لیرزیرو را تخمین بزنیم.

 

تخمین قیمت لیرزیرو

در حال حاضر توزیع ایردراپ لیرزیرو نهایی شده و کاربران می‌توانند با مراجعه به وبسایت بنیاد لیرزیرو میزان توکن‌های دریافتی خود از ایردراپ را مشاهده کنند. در حال حاضر در پری مارکت صرافی‌های متمرکز کوکوین و بای بیت قیمت لیرزیرو حدود 3.9 دلار و در پری مارکت دپ‌هایی مثل Aevo و Hyperliquid به ترتیب 4.7 و 2.85 دلار است.  بسیاری معتقدند تخمین قیمت لیرزیرو در این صرافی‌ها دقیق نیست و قیمت لیرزیرو باید نزدیک 10 دلار باشد.

 

برای اینکه درستی یا نادرستی این ادعا بررسی شود می‌توانیم وضعیت توکنومیکس پروژه‌ها را مقایسه کنیم. طبیعی است که تنها نکته مهم در ارزشگذاری پروژه‌ها توکنومیکس آن نیست و بسیاری از اطلاعات دقیق در مورد پروژه لیرزیرو نیز هنوز منتشر نشده است. با این حال به دلیل مشابهت‌های بسیار بالای پروژه‌های لیرزیرو، ورم هول و اکسلار می‌توان تا حدود زیادی از بررسی این پروژه‌ها به تخمین قیمت لیرزیرو پرداخت.

 

بررسی توکنومیکس اکسلار جهت تخمین قیمت لیرزیرو

پروژه اکسلار یک پروژه تعامل‌پذیری ایجاد شده در اکوسیستم کازماس است که امکان انتقال پیام و ارز دیجیتال بین بلاک چین‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توکن AXL این پروژه برای پرداخت هزینه تراکنش‌های بریج، حاکمیت پروژه و رای‌دهی و همچنین استیک و تامین امنیت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

طبق اطلاعات موجود در وبسایت Coinmarketcap تعداد کل توکن‌های این پروژه 1,154,280,712 و توکن‌های درگردش آن 694,504,586 و هیچ سقفی برای تعداد توکن‌ها در نظر گرفته نشده است. قیمت خرید توکن پروژه در حال حاضر 64 سنت است و با محاسبات انجام شده ارزش بازار آن 444,418,981 و ارزش کل توکن‌های پروژه 738,777,630 محاسبه می‌شود.

 

بررسی توکنومیکس اکسلار برای تخمین قیمت لیرزیرو

 

بررسی توکنومیکس ورم هول جهت تخمین قیمت لیرزیرو

یکی دیگر از پروژه‌های تعامل‌پذیری که می‌توان از آن برای تخمین قیمت لیرزیرو استفاده کرد پروژه ورم هول با توکن W است. از توکن این پروژه نیز برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها و حاکمیت و رای‌گیری استفاده می‌شود. این توکن قابلیت استیکینگ برای تامین امنیت شبکه را ندارد اما امکان استفاده از آن در پروژه‌های دیفای وجود دارد.

 

طبق اطلاعات موجود در وبسایت Coinmarketcap تعداد کل توکن‌های ورم هول 10 میلیارد و تعداد توکن‌های در گردش فعلی 1.8 میلیارد توکن است و اطلاعاتی در مورد سقف کلی توکن‌های پروژه در دسترس نیست. قیمت خرید ورم هول در حال حاضر برابر 38 سنت است که ارزش بازار این پروژه را به 662 میلیون و ارش کل توکن‌های پروژه را به 3.68 میلیارد دلار می‌رساند.

 

بررسی توکنومیکس ورم هول جهت تخمین قیمت لیرزیرو

 

قیمت تخمینی لیرزیرو چند است؟

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد کاربرد توکن پروژه لیرزیرو و میزان توکن‌هایی که وارد گردش خواهد شد موجود نیست اما طبق اطلاعات قبلی می‌توان گفت که تعداد کل توکن‌های این پروژه یک میلیارد توکن و توکن‌های در گردش در حدود 90 میلیون توکن خواهد بود. با در نظر گرفتن این موارد و فرض اینکه ارزش بازار یا یا ارزش کل توکن‌های پروژه مشابه این دو پروژه باشد، می‌توان به تخمین قیمت لیرزیرو پرداخت.

 

اگر مبنا را ارزش بازار پروژه‌ها در نظر بگیریم، با در نظر گرفتن ارزش بازار اکسلار قیمت تخمینی لیرزیرو 4.9 دلار و با در نظر گرفتن ارزش بازار ورم هول، قیمت تخمینی توکن ZRO برابر با 7.35 دلار می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که قیمت تخمین zro در پری مارکت منطبق بر مقایسه پروژه‌های مشابه نیست یا اینکه تعداد توکن‌های در گردش پروژه بیشتر از 90 میلیون خواهد بود.

 

اگر مبنا را برا ارزش کل توکن‌های پروژه در نظر بگیریم، با در نظر گرفتن ارزش کل توکن‌های پروژه اکسلار قیمت لیرزیرو زیر 1 دلار محاسبه می‌شود و با در نظر گرفتن ارزش کل توکن‌های ورم هول این مقدار به 3.68 دلار می‌رسد. به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران صرافی‌های متمرکز در پری مارکت، قیمت تخمینی لیرزیرو را با در نظر گرفتن ارزش کل پروژه ورم هول تخمین زده‌اند.

 

در زمان لیست شدن پروژه ورم هول قیمت این توکن تا 1.6 دلار را نیز تجربه کرد و ارزش کل توکن‌های پروژه را به 16 میلیارد دلار رساند. اگر پروژه لیرزیرو بخواهد این قضیه را تکرار کند می‌تواند تا قیمت 16 دلار را نیز تجربه کند. البته شرایط بازار به‌گونه‌ای است که احتمال چنین اتفاقی بسیار کم است و شاید این قیمت‌ها در روند صعودی بازار دیده شود.

 

آيا توکن ZRO ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

پروژه لیرزیرو یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های تعامل‌پذیری است که امکان انتقال ارزهای دیجیتال را بین بسیاری از بلاک چین‌های لایه 1 و لایه 2 را برای کاربران با هزینه‌های مناسب فراهم می‌کند. به نظر می‌رسد از نظر توسعه و گسترش اکوسیستم این پروژه بهتر از رقیب‌های خود عمل کرده است و در صورت ادامه دار بودن می‌تواند یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های تعامل‌پذیری در دنیای بلاک چین باشد.

 

برای تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری بر روی توکن ‌‌ZRO نیاز است که اطلاعات بیشتری در مورد نحوه آزادسازی توکن‌ها و کاربردهای آن متنتشر شود اما با اطلاعات موجود نیز می‌توان توکن این پروژه را یکی از بهترین گزینه‌ها برای حوزه تعامل‌پذیری دانست. با توجه به تحلیل ارائه شده، به نظر می‌رسد خرید لیرزیرو زیر قیمت 3 دلار می‌تواند گزینه مناسبی برای بولران آتی باشد.

 

توجه داشته باشید که این مقاله صرفا برای بررسی شرایط پروژه‌های مشابه نوشته شده و هیچ گونه توصیه مالی برای خرید و فروش یا معامله ارزهای دیجیتال نیست. صرافی ارز دیجیتال رابکس همزمان با صرافی‌های بین‌المللی امکان خرید ارز دیجیتال لیرزیرو را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

منبع : Rabex

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

بازی تلگرامی سید کوین | آموزش 0 تا 100 ربات Seed App

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام در Fragment با رمزارز Toncoin

پیش بینی قیمت همستر در اینده 5 سال بعد؛ HMSTR به 0.2 دلار می‌‌‌رسد!

پروژه MemeFi تلگرام | بررسی و آموزش استخراج توکن میم فای

لیست شدن پای نتورک در هوبی | آیا امکان فروش توکن PI وجود دارد؟

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام