اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

نویسنده : مهدی رضائیان

11377

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

31تیر1403|15:07

بازی DOGS تلگرام

🕹 برای شروع بازی روی لینک کلیک کنید: شروع بازی

🤖 لیست کامل بازی‌های کلیکی (بیش از ۲۵ بازی) با احتمال درآمدزایی: بازی های کلیکی تلگرام

 

در میان ده‌ها ایردراپ مختلف ارز دیجیتال که در تلگرام فعالیت می‌کنند، بازی DOGS تلگرام به عنوان یکی از پروژه‌های مرتبط با پلتفرم تلگرام شروع به فعالیت کرد. ربات داگز تلگرام، یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین پروژه‌های کریپتویی است که بر پایه کامیونیتی تلگرام طراحی شده‌است. این بازی شامل هیچ فعالیت اضافه‌ای نیست و نیازی به صرف زمان طولانی ندارد و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است.

 

در این مقاله به بررسی بازی تلگرامی داگز می‌پردازیم و درباره پیشینه، هدف و تیم آن توضیح می‌دهیم. پس از آن بررسی می‌کنیم کاربران چگونه می‌توانند این بازی را انجام داده و امتیاز خود را در این بازی زیاد کنند. در نهایت، اعتبار و امنیت این بازی را بررسی می‌کنیم تا کاربران خطرات احتمالی را هم در نظر بگیرند و با دقت بیشتری در ربات داگز تلگرام فعالیت کنند.

 

بازی DOGS تلگرام چیست؟

بازی DOGS تلگرام یکی از جدیدترین بازی‌های تلگرامی بر پایه ارز دیجیتال است که با الهام از نماد غیررسمی شبکه اجتماعی VK یعنی “اسپاتی” ایجاد شده‌است. این شبکه اجتماعی در یک خیریه توسط پاول دوروف ایجاد شد. اسپاتی ابتدا یک سگ کارتونی محبوب بود که به نمادی از خیریه تبدیل شد و حالا در بازی داگز زندگی خود را به جهان ارزهای دیجیتال منتقل کرده‌است.

 

بازی DOGS تلگرام با استفاده از یک سیستم توزیع مبتکرانه، سعی دارد تا کاربران تلگرام را به مشارکت در این پروژه جذب کند و از این طریق به ارزش و قدرت جامعه تلگرام بیفزاید. عملکرد ربات داگز تلگرام به شکلی طراحی شده است که کاربر پسند و سرگرم‌کننده باشد. کاربران با پیوستن به ربات داگز در تلگرام و شروع به کار با آن، می‌توانند توکن‌های DOGS را کسب کنند.

 

میزان توکن‌های دریافتی بر اساس مدت زمان استفاده از تلگرام توسط کاربران تعیین می‌شود. این روش توزیع منحصربه‌فرد، به کاربران قدیمی و فعال تلگرام پاداش می‌دهد و آن‌ها را تشویق می‌کند تا دوستان خود را نیز به این جامعه دعوت کنند. این امر نه تنها باعث افزایش تعداد کاربران فعال می‌شود، بلکه ارزش توکن‌های داگز را نیز به مرور زمان افزایش می‌دهد.

 

یکی از ویژگی‌های برجسته بازی داگز، روش توزیع توکن‌های آن است که به جای استخراج سنتی یا خرید ارز دیجیتال، بر اساس فعالیت کاربران در تلگرام انجام می‌شود و به جای تکیه بر کلیک همانند بازی تپ سواپ و دیگر بازی های کلیکی تنها روی گسترش جامعه خود تمرکز دارد. کاربرانی که حساب تلگرام قدیمی‌تری دارند، تعداد بیشتری توکن داگز دریافت می‌کنند.

 

همچنین، کاربران دارای اشتراک تلگرام پرمیوم، از مزایای اضافی و توکن‌های بیشتری برخوردار می‌شوند. وضعیت “او جی” یا کاربران قدیمی و فعال تلگرام نیز باعث می‌شود که این افراد توکن‌های بیشتری به دست آورند. این ویژگی‌ها نه تنها به ایجاد یک جامعه فعال و پویا کمک می‌کند، بلکه به ارزشمندی بیشتر توکن‌های داگز نیز منجر می‌شود.

 

آموزش ربات داگز تلگرام

برای آغاز به کار در بازی DOGS تلگرامز، ابتدا باید ربات رسمی آن را باز کرده و با فشردن دکمه “Start” آن را فعال کنید. پس از ورود به برنامه، صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که شامل اطلاعاتی درباره حساب تلگرام شما است که مقدار توکن‌های DOGS دریافتی شما را تعیین می‌کند. این اطلاعات شامل قدمت یا عمر حساب تلگرام شما، میزان فعالیت شما در تلگرام و اشتراک پریمیوم است.

 

راه‌اندازی بازی تلگرامی داگز

 

هرچه حساب تلگرام شما قدیمی‌تر باشد، مقدار بیشتری توکن DOGS دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، کاربرانی که به طور منظم و فعال در تلگرام فعالیت می‌کنند، توکن‌های DOGS بیشتری کسب می‌کنند. داشتن حساب پریمیوم در تلگرام هم می‌تواند تعداد توکن‌های شما را افزایش دهد.

 

وضعیت حساب تلگرام

 

پس از عبور از این مراحل، به صفحه اصلی برنامه هدایت می‌شوید. در پایین صفحه، منویی قرار دارد که از طریق آن می‌توانید به بخش‌های مختلف برنامه دسترسی پیدا کنید. در مرکز صفحه، اطلاعاتی نمایش داده می‌شود که نشان می‌دهد توکن‌های دریافتی شما به چه معیارهایی اختصاص یافته‌اند. 

 

تعداد توکن داگز

 

شما می‌توانید در قسمت Connect Wallet، کیف پول خود را به حساب داگز متصل کنید تا زمان انجام ایردراپ، دارایی خود را به کیف پول خود منتقل کنید. بخش زیر اتصال کیف پول، شامل حساب تلگرام و ایکس داگز است و کاربران می‌توانند آن را دنبال کرده و از جدیدترین آپدیت‌های ربات داگز تلگرام مطلع شوند.

 

یکی از بخش‌های جذاب بازی DOGS تلگرام، مشاهده رتبه‌بندی کاربران است. با فشردن دکمه “Leaderboard”، می‌توانید رتبه خود را با سایر کاربران مقایسه کنید. در این صفحه، دکمه‌ای به نام “Boost score” نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید با پرداخت ارز استارز تلگرام، مقدار بیشتری توکن DOGS دریافت کنید. 

 

لیدر برد

 

همچنین، در بخش “Friends” می‌توانید لینک دعوت خود را برای دوستان‌تان ارسال کنید و نام کاربرانی که قبلاً دعوت کرده‌اید را مشاهده کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا با دعوت از دوستان خود، پاداش بیشتری دریافت کنید و تجربه‌ی بازی DOGS تلگرام را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

 

دعوت دوستان

 

نکات مهم درباره بازی DOGS تلگرام

بازی تلگرامی داگز برای کاربران زیادی جذاب است و می‌تواند برای کاربران قدیمی تلگرام اهمیت زیادی داشته باشد. با این حال، این بازی وایت پیپر کاملی ندارد و هویت تیم آن هم مشخص نیست. به همین دلیل بهتر است در فعالیت این بازی احتیاط کامل را داشته و کیف پول اصلی خود را به آن وصل نکنید. کاربران فضای ارزهای دیجیتال باید حتما دقت زیادی به خرج دهند و به این موارد توجه کنند.

 

جمع‌بندی

با ظهور صدها بازی تلگرامی و افزایش علاقه کاربران به این بازی‌ها، بازی DOGS تلگرام هم توانسته جایگاه خود را در این اکوسیستم پیدا کند. ما در این مقاله به بررسی ربات داگز تلگرام پرداختیم و این بازی را به کاربران آموزش دادیم. در نهایت هم نکات مهم بازی تلگرامی داگز را بررسی کردیم تا کاربران بتوانند از طریق این بازی به کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازند. 

منبع : Rabex

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • ناشناس 03 مرداد 1403

    قراره بترکونه

  • علی 03 مرداد 1403

    بیشتر از بازی یه پروژه میم کوین هست ولی خفن به نظر میرسه

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

پروژه MemeFi تلگرام | بررسی و آموزش استخراج توکن میم فای