اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

بدترین هفته کاردانو از ماه می 2021، آیا ریزش قیمت کاردانو جبران می‌شود؟

نویسنده : عارفه مدنی

570

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
ارزهای دیجیتال

23خرداد1402|01:07

ریزش قیمت کاردانو

در هفته گذشته ریزش قیمت کاردانو باعث کاهش 30 درصدی ارزش بازار آن شد. دلیل این اتفاق که بدترین هفته کاردانو را از ماه می 2021 رقم زد، مداخله سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC بود که باعث شد این رمز‌ارز از پلتفرم‌های معاملاتی محبوب مانند صرافی رابین هود خارج شود. برای خرید کاردانو می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

ریزش قیمت کاردانو بدترین هفته کاردانو در دو سال اخیر را رقم زد

هفته گذشته بدترین هفته کاردانو از نظر عملکرد هفتگی قیمت از ماه می سال 2.21 بود. اگرچه پس از این اتفاق و از دست دادن نزدیک به 30 درصد از ارزش خود در هفته قبل، این پروژه توانسته تا حدی ریزش قیمت کاردانو را جبران کند. در حال حاضر قیمت آدا نسبت به پایین‌ترین نرخ های شش ماهه‌ ی این رمز ارز 30 درصد افزایش را در بازار کریپتوکارنسی نشان می‌دهد.

 

 

در 12 ژوئن، قیمت ADA با 2.25 درصد افزایش به 0.28 دلار رسید. این موضوع نشان می‌دهد که قیمت کاردانو حدود 27 درصد از پایین‌ترین قیمت شش ماهه آن 0.22 که هفته گذشته مشاهده شد، افزایش پیدا کرده است. این افزایش قیمت همزمان با افزایش قیمت نسبی کل ارزهای دیجیتال ظاهر شد و دلیل آن سرمایه‌گذارانی هستند که در ریزش هفته قبل بازار، ارز خریداری کردند.

 

 

 

ریزش قیمت کاردانو

 

 

هفته گذشته کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در شکایت‌های مطرح شده علیه صرافی‌های ارز دیجیتال بایننس و کوین بیس که در اخبار قبلی رایکس ‌هم به ‌ان اشاره کردیم، لیست ارزهایی که اوراق بهادار هستند را منتشر کرد که ADA نیز در این فهرست حضور داشت. این مساله باعث ریزش قیمت کاردانو و تجربه بدترین هفته کاردانو از می 2021 شد.

 

 

در 9 ژوئن، سرویس سرمایه گذاری Robinhood مستقر در ایالات متحده، که به کاربران امکان مبادله ارزهای دیجیتال را می‌دهد، اعلام کرد که رمز ارز آدا را از لیست معاملاتی خود حذف می‌کند. انتشار این خبر سبب کاهش 30 درصدی قیمت آدا در آن روز شد.

 

 

 

کاردانو همچنین بخشی از پرتفوی خدمات ارائه شده توسط صرافی (Crypto.com) به مشتریان سازمانی مستقر در ایالات متحده بود. در 9 ژوئن، شرکت این خدمات را خاتمه داد و آدا را به پایگاه سرمایه گذاران اصلی بالقوه خود در ایالات متحده محدود کرد.

 

کاردانو در پایینترین قسمت ناحیه اشباع فروش از مارس 2020

تحلیل تکنیکال کاردانو به یک بازگشت احتمالی قیمت در آینده اشاره دارد. بهبود شرایط قیمت این توکن دقیقا بعد از روزی اتفاق می‌افتد که شاخص rsi قیمت آن به زیر عدد 20 میرسد! که در واقع بالاترین سطح اشباع فروش کاردانو از سال 2020 است.

 

در همین حال، به دلیل تداوم تورم آمریکا، فدرال رزرو همچنان به افزایش نرخ بهره ادامه می‌دهد، با این هدف که نقدینگی بیش از حد را از بازار حذف کند. علاوه بر این، SEC با سرکوب ارزهای دیجیتال شرایط نامطلوبی در بازار ایالات متحده برای توکن‌های ارزهای دیجیتال مانند آدا ایجاد کرده است. این دو موضوع نشان می‌دهد که در صورتی که برگشت قیمت‌ها از ناحیه‌ی اشباع فروش اتفاق بیفتد، بازگشت قیمت می‌تواند ضعیفتر از آنچه بازار پس از مارس 2020 شاهد بود، اتفاق بیفتد.

 

همانطور که در نمودار پایین مشخص است، در نمودار سه روزه، آدا در محدوده قیمتی در حدود 0.247 تا 0.382 دلار حرکت می‌کند که مشابه روند قیمت آن در ژانویه 2021 و ژانویه 2023 است.

 

 

ریزش قیمت کاردانو

 

 

 

بنابراین، یک بازگشت از حمایت 0.247 دلاری ممکن است قیمت کاردانو را تا اکتبر 2023 به 0.382 دلار برساند. با توجه به اینکه مقاومت 0.382 دلاری که 40 درصد از سطوح فعلی بالاتر است ، با 200-EMA سه روزه (که با خط قرمز نشان داده شده است) در این محدوده قرار دارند هدف قیمتی اشاره شده منطقی به نظر می‌رسد. برای خرید و فروش ار‌ز‌های دیجیتال می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

منبع : cointeleghraph

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin