اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

پذیرش فزاینده کاردانو در آمریکا | نشانه‌های صعودی برای رشد قیمت کاردانو

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

133

زمان مطالعه :

2دقیقه
ارزهای دیجیتالایران

04تیر1402|27:09

پذیرش فزاینده کاردانو و رشد قیمت کاردانو

مخالفت‌های نظارتی اخیر در ایالات متحده نقش مهمی در سرکوب رشد قیمت کاردانو داشته است اما این اتفاق تاثیر چندانی در توقف پذیرش فزاینده کاردانو در آمریکا نداشت. کاردانو در یک سال و نیم گذشته به شکل چشم‌گیری رشد کرده است و پذیرش رمز ارز ADA در ایالات متحده تقریباً دو برابر شده است.

 

بر اساس داده های شرکت تحلیل رمزنگاری Morning consult، هفت درصد از آمریکایی ها (تقریباً 10 میلیون نفر) در حال حاضر هولدر ADA هستند. این رقم تا ژانویه 2022، چهار درصد بوده است که نشان می‌دهد تعداد هولدرهای این ارز تقریباً 100 درصد رشد داشته است.

 

علت پذیرش فزاینده کاردانو در آمریکا

دلیل پذیرش فزاینده کاردانو در آمریکا می‌تواند قابلیت‌های منحصربه‌فرد استیکینگ آن باشد. این قابلیت تعداد فزاینده‌ای از کاربرانی را که به دنبال کسب درآمد از ارزهای دیجیتال خود هستند را جذب کرده است. «استیکینگ ارز دیجیتال» (staking) یک سرویس مالی غیرمتمرکز است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با قفل کردن توکن‌ها و اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه بلاک‌چین، پاداش کسب کنند.

 

در حدود دو سال گذشته، سرمایه گذاری برای ایجاد درآمد غیرفعال جذابیت بیشتری پیدا کرده است، پاداش کاردانو برای استیکینگ به صورت سالانه پاداش جذاب بیش از 3 درصدی است. بر اساس داده‌های «استیکینگ ریواردز» (Staking Rewards)، حدود 62 درصد از کل آدا در گردش، در حال حاضر استیک شده است.

 

این موضوع نشان می‌دهد استیک کردن به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. اکنون، در میان شبکه‌های بلاک چینی مختلف، کاردانو  از جهت ارائه‌ پاداش استیکینگ، در رتبه ی سوم قرار دارد. رتبه‌ی اول برای اتریوم (ETH) و رتبه ی دوم برای سولانا (SOL) است.

 

علاوه بر این، محبوبیت صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز در میان کاربران ایالات متحده به تعداد قابل توجهی از استیک کننده‌ها کمک کرده است، به طوری که ده‌ها میلیون نفر به طور بالقوه ADA را از طریق این پلتفرم‌ها استیک می‌کنند. استیکینگ ارز دیجیتال از طریق این پلتفرم‌ها برای کاربران مبتدی بسیار ساده است.

 

مقایسه هولدرهای بلاک چین‌های مختلف

 

نشانه‌های صعودی برای رشد قیمت کاردانو

در اواخر ماه می، چارلز هاسکینسون خالق کاردانو بر اهمیت تمرکززدایی تاکید کرد و توضیخح داد که هدف آن‌ها این است که به شیوه‌ای کاردانو را بسازند که به عنوان زنگ خطری برای سایر ارزهای دیجیتال عمل کند. از نظر غیر متمرکز بودن، کاردانو نسبت به سایر ارزهای دیجیتال یک مزیت آشکار دارد. این بلاک چین به طور دائم به دنبال پیشرفته کردن پلتفرم خود برای تمرکززدایی بیشتر است که نمونه اخیر آن به‌کارگیری پروپوزال بهبود کاردانو CIP-1694 است.

 

روز جمعه، 23 ژوئن، توسعه دهنده کاردانو پروژه‌ی «آی او جی» (IOG) را راه‌اندازی کرد. این پروژه یک صندوق نوآوری غیرمتمرکز برای اکوسیستم کاردانو است که هدف آن تقویت، توسعه و رشد این شبکه است و به آن کاتالیست کاردانو نیز می‌گویند. مقدار قابل توجهی از 50 میلیون کوین ADA به این پروژه اختصاص داده شد که آن را به بزرگترین بودجه برای یک پروژه در اکوسیستم کاردانو تبدیل می‌کند.

 

اکوسیستم کاردانو برای آینده خود نیازمند بودجه غیرمتمرکز و مکانیسم‌های پر از نوآوری است. «تامارا هاسن» مدیر عامل IOG می‌گوید: ما در عصر ولتر هستیم و به این فکر می‌کنیم که مردم چگونه بر خود و کل اکوسیستم حکومت می‌کنند… وقتی همه چیز را از صفر می‌سازید، به مکانیزمی نیاز دارید که بتواند آن نوع نوآوری و رشد لازم را فعال کند، و این نقش کاتالست‌ها است.

 

معماری کاردانو دیگر نشانه صعودی برای رشد قیمت کاردانو است که توانسته تعداد زیادی از توسعه دهندگان را به خود جذب کند. به دلیل ویژگی های جذابی مانند کارمزد پایین و سرعت تراکنش سریع، توسعه دهندگان به طور فزاینده‌ای به سمت این پلتفرم کشیده شده‌اند، به طوری که 1259 پروژه اکنون بر روی این شبکه ساخته شده و 130 پروژه در حال حاضر راه‌اندازی است.

 

باید دید که در میان رقیب‌های قدرتمندی همچون اتریوم و در میان مشکلاتی که نهادهای قانون‌گذار برای کاردانو به وجود آورده‌اند، این پروژه می‌تواند با تکیه بر ویژگی‌های خود به پذیرش فزاینده خود ادامه دهد یا نه. برای خرید کاردانو و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

منبع : zycrypto

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

تحلیل قیمت نات کوین | اهداف خوشبینانه و بدبینانه نات کوین

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نحوه کلیم نات کوین | استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچر به NOT

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟