اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

واکنش ژائو به ادعا خروج سرمایه میلیاردی از این صرافی

نویسنده : عارفه مدنی

199

زمان مطالعه :

۳دقیقه
صرافی‌هاارزهای دیجیتال

22خرداد1402|13:12

واکنش ژائو به ادعا خروج سرمایه میلیاردی از این صرافی

واکنش ژائو به ادعا خروج سرمایه میلیاردی از این صرافی در حالی صورت گرفت که بسیاری از پلتفرم‌های تحلیل داده ادعا کردند که پس از شکایت از بایننش توسط کمیسون اوراق بهادار آمریکا که در اخبار قبلی رابکس هم به آن اشاره کردیم میلیارد‌ها دلار از این صرافی خارج شده است. اما آیا شکایت از بایننس موجب خروج این سرمایه میلیارد دلاری شده است یا خیر در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

 

 واکنش ژائو به ادعا خروج سرمایه میلیاردی از این صرافی چه بود؟

واکنش مدیر عامل بایننس به ادعا خروج میلیاردها دلار از این صرافی این گونه‌ بود که، ممکن است خروج میلیاردها دلار از صرافی بایننس به شکل زیادی، جریان پول در بین کاربران بایننس، نقل و انتقالات مالی، و همچنین سرمایه‌گذاری‌های جدید باشد که اشتباهاً به عنوان خروج سرمایه از بایننس تفسیر شده است. او همچنین ادعا کرده است که خروج پول از بایننس ممکن  بیشتر مربوط به فعالیت‌های داخلی داخلی صرافی باشد و نشان‌دهنده خروج واقعی سرمایه نباشد.

 

پلتفرم‌های تحلیلی معتبری مانند Nansen و DefiLlama در طول هفته گذشته از افزایش خروج سرمایه از بایننس گزارش داده‌اند، بعد از اینکه خبر دادگاه اوراق بهادار و کمیسیون امریکا درباره این شرکت منتشر شد. به گزارش Nansen، در طول هفته گذشته، میزان خروج سرمایه از بایننس حدود 2.36 میلیارد دلار بوده و همچنین 123.7 میلیون دلار از(Binance.US) خارج شده است. (DefiLlama) نیز گزارشی با مقدار حتی بیشتری از 3.35 میلیارد دلار برای خروج سرمایه از بایننس اعلام کرده است، در حالی که داده‌های (Glassnode) نشان می‌دهد که موجودی بیتکوین صرافی با نماد BTC تقریباً 5.7 درصد یا حدود 1 میلیارد دلار در طول هفته گذشته کاهش یافته است. برای خرید بیش از ۳۰۰ ارز دیحیتال می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید

 

 واکنش ژائو به ادعا خروج سرمایه میلیاردی از این صرافی

 

 

در یک پست توییتری در تاریخ ۱۰ ژوئن، CZ (چنگپنگ ژائو) ادعا کرده است که برخی از داده‌های خروج سرمایه از صرافی ممکن است تحریف شده باشد. برخی از سرویس‌های تحلیلی سومی، تغییر در دارایی‌های تحت مدیریت را به عنوان خروج  تعریف کرده‌اند که شامل زمان‌هایی است که قیمت‌های ارزهای رمزنگاری کاهش می‌یابد.، CZ مدعی است که برخی از داده‌های خروج سرمایه ممکن است به طور نادرست تفسیر شده باشند.

 

اگر بر اساس این تحلیل‌ها، تغییرات در ارزهای رمزنگاری در دارایی‌های تحت مدیریت را به عنوان خروج تعریف کنند، در نتیجه این داده‌ها می‌توانند در هنگام کاهش قیمت ارزها، نتیجه خروج سرمایه را نشان دهند.

 

واکنش ژائو به ادعا خروج سرمایه میلیاردی از این صرافی با پست یک توییت

 

در توییتی که توسط CZ (چنگپنگ ژائو) پست شد او عنوان کرد: داده‌های ما نشان می‌دهد که در طول ۲۴ ساعت گذشته، خروج خالص سرمایه از بایننس حدود ۳۹۲ میلیون دلار بوده است. آدرس‌های کیف پول ما عمومی هستند. برخی از سرویس‌های تحلیلی سومی تغییرات در مدیریت دارایی‌ها (AUM) را به‌عنوان خروج در معادل دلاری اندازه‌گیری می‌کنند.

 

در این توییت، CZ بایننس به ارائه داده‌ها اشاره کرده و ادعا می‌کند که برخی از سرویس‌های تحلیلی تغییرات در دارایی‌های تحت مدیریت را (AUM) به عنوان خروج سرمایه  اندازه‌گیری می‌کنند. اما این تعریف شامل کاهش قیمت ارزهای دیجیتال است که آنها به عنوان خروج سرمایه در نظر می‌گیرد.

 

 

 

واکنش ژائو به ادعا خروج سرمایه میلیاردی از این صرافی

 

 

به گزارش (cointelegraph)  واکنش ژائو به ادعا خروج سرمایه میلیاردی از این صرافی، این گونه بود که که خروج سرمایه شرکت در طول ۲۴ ساعت گذشته در تاریخ ۹ ژوئن حدود ۳۹۲ میلیون دلار بوده است. این مقدار به مقایسه با خروج سرمایه ۷ میلیارد دلاری در یک روز که در نوامبر سال قبل در زمان فروپاشی FTX ثبت شده بود، کمتر است. CZ در ادامه توضیح داد که ورود و خروج  سرمایه در حجم کلان در زمان‌های نوسانات، کاملاً طبیعی است.

 

در تاریخ ۵ و ۶ ژوئن، با اقدامات قضایی کمیسیون اوراق بهادار و کمیسیون امریکا (SEC) علیه بایننس و کوین‌بیس، سرمایه‌گذاری کل بازار رمزارزها به ۷ درصد یا بیشتر از ۸۰ میلیارد دلار کاهش یافته است، بر اساس اطلاعات CoinGecko.

 

پس از شکایت ب، به نظر می‌رسد که کاربران تصمیم گرفته‌اند از پروتکل‌های مختلف دیفای (مالی غیرمتمرکز) به عنوان جایگزینی برای صرافی‌های متمرکز استفاده کنند. بر اساس داده‌های جدید، از زمان انتشار این شکایت، حجم معاملات پروتکل‌های غیرمتمرکز  بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

 

 

منبع : cointeleghraph

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap