اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

شرکت در ایردراپ استارک نت Starknet | کمپین آرگنت Argent

نویسنده : عارفه مدنی

383

زمان مطالعه :

2دقیقه
ارزهای دیجیتال

24اردیبهشت1402|31:08

ارگنت و استارک نت (StarkNet)

بروزرسانی: با انجام شدن ایردراپ استراک نت، فروش استارکنت در رابکس فراهم شد. برای خرید می‌توانید به پنل وارد شوید یا صفحه خرید استارکنت را در این صفحه ببینید.

———————————————————————-

تیم توسعه‌‌دهنده کیف پول آرگنت Argent در روز چهارشنبه اطلاعات مربوط به تسک‌های هفته دوم کمپین خود را در یک توییت منتشر کردند. این کمپین به کاربران این امکان را می‌دهد تا با انجام مراحل مشخص شده در هفته دوم، فرصتی را برای شرکت در ایردراپ «استارک نت» (StarKnet) و دریافت (ان اف تی) NFT رایگان مرتبط با بازی «استارک فایتر» (StarkFighter) به دست آورند.

 

شایعاتی در حال گسترش هستند که با شرکت در کمپین کیف پول ارگنت (argent)، کاربران می‌توانند در ایردراپ استارک نت شرکت کنند. با شرکت در این کمپین و انجام مراحل مشخص شده، افراد احتمالاً از ایردراپ استارک نت برخوردار می‌شوند. در ادامه خبر به نحوه شرکت در ایردراپ استارک نت می‌پردازیم.

 

رول آپ دانش صفر استارک نت

استارک نت (StarkNet) یک شبکه لایه دو اتریوم است که به برنامه‌های غیرمتمرکز امکان می‌دهد از امنیت و غیرمتمرکز بودن شبکه اتریوم در کنار قابلیت مقیاس‌پذیری سیستم STARK استفاده کنند. این پروژه از زبان برنامه‌نویسی Cairo برای ساخت قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند و مقیاس‌پذیری خود را با استفاده از رول آپ اثبات دانش صفر تامین می‌کند.

 

 

ارگنت و استارک نت (StarkNet)

 

 

کمپین آرگنت برای ایردراپ استارک نت (StarkNet)

کیف پول ارز دیجیتال آرگنت در طی یک برنامه چند هفته‌ای کاربران به فعالیت در شبکه استارک نت دعوت می‌کند. اکانت رسمی این کیف پول از ایردراپ احتمالی استارک نت و خود پروژه آرگنت برای فعالان در این کمپین خبر داده است و به همین دلیل شرکت در آن برای فعالان این حوزه توصیه می‌شود.

 

در مرحله اول این کمپین کاربران باید با استفاده از گزینه Swap موجود در کیف پول یک تراکنش در شبکه استارک نت نهایی می‌کردند. اگر در این برنامه شرکت نداشتید توصیه می‌شود حتما این کار را انجام دهید. برنامه هفته دوم کمپین آرگنت شامل فعالیت در یک بازی و کسب امتیاز از آن است که در ادامه به بررسی مراحل مختلف شرکت در آن می‌پردازیم.

 

برنامه هفته دوم کمپین آرگنت برای ایردراپ استارک نت

برای شرکت در دومین هفته کمپین ارگنت، شما باید تا ساعت ۳:۲۹ بامداد روز چهارشنبه، ۱۶ می ۲۰۲۳ (۲۷ اردیبهشت) با استفاده از کیف پول ارگنت X به وبسایت بازی استارک فایتر بروید و امتیاز خود را در بازی ثبت کنید. این بازی شامل یک هواپیما است که شما باید سعی کنید به سنگ‌های موجود در کهکشان برخورد نکنید. هر چه زمان بیشتری در این بازی ثبت کنیدامتیاز بیشتری به دست خواهید آورید.

 

ممکن است به هنگام ورود به وبسایت، محیط بازی برای شما نمایش داده نشود. برای حل این مشکل وارد setting مرورگر خود شوید و و از قسمت system گزینه (use hardwaer acceleration when availeble) را غیر فعال کنید. مجدد به صفحه بازی برگشته و صفحه را رفرش کنید. بهتر است کلیه فعالیت‌های خود را با استفاده از فیلترشکن انجام دهید.

 

همه افراد می‌توانند در این بازی شرکت کنند. با این حال، برای ثبت امتیاز خود، شما باید در شبکه اصلی استارک نت یک دامنه یا زیردامنه (Stark ID) به نام خود ایجاد کنید و آن را با کیف پول خود مرتبط کنید. با کلیک بر روی گزینه نمایش داده شده در بازی به صفحه خرید دامنه NFT در شبکه استارک نت ارجاع داده می‌شوید.

 

شرکت در ایردراپ استارک نت با بازی استارک فایتر

 

اگر شما هنوز یک شناسه در شبکه اصلی استارک نت ندارید، می‌توانید تا ساعت ۲۳:۵۹ به وقت UTC روز ۱۶ مه با مراجعه به وب‌سایت مربوطه، با پرداخت کارمزد شبکه، یک شناسه مخصوص برای خود ایجاد کنید. در صورتی که قبلاً در این بازی شرکت کرده و امتیاز خود را با استفاده از کیف پول ارگنت X ثبت کرده‌اید، به شکل اتوماتیک در جوایز آینده شرکت خواهید داده شد، بنابراین، نیازی به تکرار مراحل ثبت امتیاز نیست.

 

البته هر چه امتیاز بیشتری داشته باشید اجتمال دریافت جایزه بیشتر و بهتر را نیز خواهید داشت که احتمال دریافت ایردراپ بیشتر استارک نت را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر مشارکت در ایردراپ، جایزه‌ای به ارزش ۱۲،۰۰۰ دلار بین ۵۰ نفر برتر در می توزیع خواهد شد.

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • کیوان خسروی 05 خرداد 1402

    سلام لطفاً آموزش کامل دریافت ایردراپ استارک نت را به صورت ساده و روان قرار بدید ممنونم

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin