اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

کوچ ایلان ماسک از کریپتو به هوش مصنوعی

نویسنده : عارفه مدنی

351

زمان مطالعه :

ایران

14اسفند1401|26:13

کوچ ایلان ماسک از کریپتو به هوش مصنوعی

 اخبار کوچ ایلان ماسک از کریپتو به هوش مصنوعی، تاثیر گذارترین طرفدار ارزدیجیتال دوج کوین، 130.4 میلیون دنبال کننده او را شگفت‌زده کرد. ایلان ماسک که قبلا در حوزه کریپتو فعالیت می‌کرد و بازار کریپتو را با توییت‌هایش تحت تاثیر قرار می‌داد اعلام کرده است،که قبلا تمایل به فعالیت در حوزه رمز ارزها داشته است اما به تازگی مشتاق است از کریپتو به هوش مصنوعی کوچ کند. در ادامه خبر به این می‌پردازیم که آیا این کوچ صحت دارد؟

 

کوچ ایلان ماسک از کریپتو به هوش مصنوعی واقعیت دارد؟

 در روزهای اخیر انتشار توییت جنجالی با مضمون کوچ ایلان ماسک از کریپتو به هوش مصنوعی باعث شد بسیاری از حساب‌های توییتر مانند بیبی دوج، دوج کوین، بایننس و معامله‌گرانی مانند اسکات ملکر به این توییت ایلان ماسک واکنش نشان دهند. این خبر موجب نگرانی طرفداران بازار کریپتوکارنسی به خوصوص دوج کوین شد. بایننس و ملکر در حساب توییت خود اعلام کردند «چرا هر دو نه؟» این فرضیه وجود دارد که  ایلان ماسک در آینده ممکن است، مایل باشد که اشتیاق خود به کریپتو و هوش مصنوعی را با هم ترکیب کند و فضایی جدید به وجود بیاورد.

 ایلان ماسک غول فناوری عصر حاضر، انتقاداتی را در مورد فناوری جدید هوش مصنوعی ChatGPT که در پایان سال گذشته منتشر شد، مطرح کرده و آن را “هوش مصنوعی بیدار شده” نامیده و انتقاداتی راجع به ChatGPT و محافظ های داخلی که این محصول دارد و ممکن است باعث آزار کاربران شود بیان کرده است. ایلان ماسک که در سال 2015 یکی از شرکای سازنده و موسسین شرکت ChatGPT، Open AI بوده است در سال 2018 به دلیل اختلاف نظری که با رویکرد شرکت داشته است، شرکت را ترک کرد.
در ماه دسامبر، ماسک در توییتی نوشت: «خطر هوش مصنوعی آموزش دیده شده – به عبارت دیگر، دروغ – کشنده است» به این موضوع اشاره کرد که ChatGPT اغلب اطلاعات نادرست را به کاربران ارایه می‌کند و موجب اشتباه آن‌ها خواهد شد. اوایل این هفته، او در طی یک رویداد تسلا اظهار داشت که نگران “مشکلاتی که هوش مصنوعی ممکن است پیش آورد ” است. او افزود که معتقد است “این چیزی است که ما باید نگران آن باشیم.” بر اساس منابع مختلف، ماسک در حال برنامه ریزی برای راه اندازی شرکت هوش مصنوعی خود برای رقابت با هوش مصنوعی Open AI است.
توکن هوش مصنوعی به ارز دیجیتال پروژه‌های بلاک چینی گفته می‌شود که هدف آن تلفیق بلاک چین و هوش مصنوعی و ارائه خدماتی است که به این دو تکنولوژی وابسته هستند. به نظر می‌رسد در سال 2023 توکن های هوش مصنوعی یکی از ترندهای اصلی بازار رمز ارزها باشند. برای اینکه اطلاعات بیشتری راجع به ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی داشته باشید به آکادمی رابکس، مقاله ارز دیجیتال هوش مصنوعی مراجعه کنید.
کوچ ایلان ماسک از کریپتو به هوش مصنوعی

نگران کوچ ایلان ماسک از کریپتو به هوش مصنوعی باشیم؟

 با توجه به اینکه ایلان ماسک مالک توییتر است، ممکن است چشم اندازهای DOGE و AI تحت فرمان او بسیار گسترده باشد و این مسأله نگرانی طرفداران دوج کوین را کمتر می‌کند چرا که این کارآفرین فناوری نوآور ممکن است در آینده بتواند کریپتوکارنسی و هوش مصنوعی را با هم ترکیب کند.
حتی کوچ ایلان ماسک از کریپتو به هوش مصنوعی ممکن است بتواند یک چشم انداز روشنی را برای بازار کریپتوکارنسی رقم بزند. با این حال قیمت دوج کوین هم تحت تاثیر تویت ایلان ماسک به گزارش CoinMarketCap دستخوش تغییر شد و با افت 0.11 درصد رو به رو شد، اما پس از ۲۴ ساعت دوباره 0.54 درصد افزایش یافت.
منبع : utoday

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin