آکادمی رابکس
ایردراپ
ایردراپ Polygon zkEVM

ایردراپ Polygon zkEVM | چگونه در ایردراپ Polygon zkevm شرکت کنیم؟

  • متوسط
  • 3دقیقه
  • 21 تیر 1402
4.3
4.3

فهرست مطالب

  • معرفی پروژه Polygon zkEVM
  • شرکت در ایردراپ Polygon zkEVM
  • کمپین شش هفته‌ای ایردراپ Polygon zkEVM
  • آیا ایردراپ polygon zkEVM قطعی است؟
  • آیا شرکت در ایردراپ Polygon zkevm رایگان است؟

پروژه Polygon zkEVM یک راه حل پیشرو لایه دوم اتریوم میتنی بر دانش صفر و معادل ماشین مجازی اتریوم است. این به آن معناست که بیشتر قراردادهای هوشمند، ابزارهای توسعه‌دهنده و کیف پول‌ها موجود در شبکه اتریوم به شکل یکپارچه با این پروژه کار می‌کنند. به زعم بسیاری از فعالان کریپتوکارنسی فعالیت در این پروژه می‌تواند شانس دریافت ایردراپ Polygon zkEVM را به همراه داشته باشد.

 

از آن‌جایی که پروژه پلیگون سال‌ها است که توکن مخصوص خود را دارد ایردراپ Polygon zkEVM می‌تواند از جنش توکن‌های خود پلیگون باشد یا اینکه کاربران توکن‌های مربوط به اکوسیستم فعال در آن را به عنوان ایردراپ دست آورند. در ادامه مقاله به بررسی کامل نحوه فعالیت در این پروژه به منظور دریافت ایردراپ Polygon zkEVM می‌پردازیم.

 

معرفی پروژه Polygon zkEVM

پروژه Polygon zkEVM یک پروژه لایه دوم اتریوم مبتنی بر دانش صفر است. این پروژه از قدرت تکنولوژی دانش صفر برای کاهش هزینه‌های تراکنش و افزایش بازدهی شبکه اتریوم، بهره‌برداری می‌کند. امنیت این پروژه مشابه با امنیت لایه اول اتریوم است و کاربران به راحتی می‌توانند قراردادهای هوشمند اتریوم را در آن پیاده‌سازی کنند.

 

پروژه Polygon zkEVM اخیراً شبکه اصلی خود را راه‌اندازی کرده است و همزمان با این اتفاق بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال نیز بر بستر آن شروع به فعالیت کرده‌اند. تیم توسعه‌دهنده این پروژه عنوان کرده است که آن‌ها از توکن متیک برای سهامداری و حاکمیت zkEVM خود استفاده خواهند کرد.

 

بنیانگذار پروژه در توییتی اشاره کرده است که احتمال ایردراپ Polygon zkEVM برای کاربران وجود دارد. این می تواند به این معنی باشد که آن‌ها مقداری توکن Matic را بین کاربران اولیه Polygon zkEVM ایردراپ خواهند کرد. احتمالات دیگری نیز برای ساخت توکن ارز دیجیتال جدید یا استفاده از توکن پروژه‌های اکوسیستم برای ایردراپ Polygon zkEVM وجود دارد.

 

آموزش شرکت در ایردراپ Polygon zkEVM

 

شرکت در ایردراپ Polygon zkEVM

پروژه Polygon zkEVM به تازگی مین نت خود را راه‌اندازی کرده است و کاربران می‌توانند با فعالیت در اکوسیستم این پروژه شانس خود را برای دریافت ایردراپ Polygon zkEVM احتمالی آزمایش کنند. همانند سایر پروژه‌های لایه دوم شرکت در ایردراپ این پروژه شامل بریج مقداری اتریوم به پروژه و فعالیت در پروژه‌های موجود در اکوسیستم آن است. در ادامه این مطلب نحوه شرکت در ایردراپ Polygon zkEVM را به شکل مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم.

 

مرحله اول: برای شروع به صفحه اصلی Polygon zkEVM مراجعه کنید.

 

مرحله دوم: در این مرحله باید Polygon zkEVM را به کیف پول خود اضافه کنید. برای انجام این کار، روی «Add zkEVM network» کلیک کنید و اضافه شدن شبکه را در کیف پول خود تایید کنید. برای این کار می‌توانید از کیف پول متامسک استفاده کنید.

 

مرحله سوم: با کلیک بر روی گزینه «Bridge to zkEVM» به صفحه پل بلاک چین پروژه مراجعه کنید. در این صفحه باید مقداری رمز ارز اتریوم را از شبکه اصلی به شبکه Polygon zkEVM انتقال دهید. اگر در کیف پول خود این رمز ارز را ندارید می‌توانید از صرافی رابکس به خرید اتریوم بپردازید.

 

مرحله چهارم: با استفاده از گزینه «Connect to wallet» کیف پول خود را به وبسایت بریج وصل کنید و گزینه zkEVM را انتخاب کنید.

 

مرحله پنجم: اکنون از پل برای انتقال اتریوم از شبکه اتریوم به Polygon zkEVM استفاده کنید. دقت کنید که گزینه Native bridge پل اصلی شبکه است و توصیه می‌شود برای دریافت ایردراپ Polygon zkEVM حتما یک بار از آن استفاده شود. استفاده از پل‌های موجود در قسمت Third-party Bridges نیز می‌تواند شانس شما را برای دریافت ایردراپ Polygon zkEVM افزایش دهد. البته با توجه به هزینه بالای استفاده از پل‌ها باید مدیریت سرمایه نیز در این مسیر مورد توجه باشد.

 

بریج Polygon zkEVM

 

مرحله ششم: پس از بریج اتریوم می‌توانید به بخش اکوسیستم پروژه (+)‌ مراجعه کرده و با استفاده از dApp‌ها شانس خود را برای دریافت ایردراپ Polygon zkEVM افزایش دهید. از جمله اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید در آن‌ها فعالیت کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • پل orbiter finance: با استفاده از این اپلیکیشن (+) می‌توانید ارزهای دیجیتال را از شبکه‌های مختلف به Polygon zkEVM و برعکس انتقال دهید. با انجام این کار علاوه بر شرکت در ایردراپ Polygon zkEVM در ایردراپ Orbiter Finance نیز شرکت داده می‌شوید.

 

  • صرافی غیرمتمرکز Quickswap: با استفاده از این صرافی می‌توانید ارزهای مختلف را در شبکه Polygon zkEVM به یکدیگر تبدیل کنید. صرافی پنکیک سواپ از دیگر صرافی‌های غیرمتمرکزی است که از Polygon zkEVM پشتیبانی می‌کند.

 

  • پلتفرم معاملات مشتقه Satori: این پروژه بر روی zksync و Polygon zkEVM فعال است و به شما امکان معامله فیوچرز با اهرم بالا را می‌دهد. برای فعالیت در نسخه Polygon zkEVM این پروژه‌ نیاز است که ابتدا با خرید تتر مقداری از آن را به پروتکل انتقال دهید سپس در معاملات شرکت کنید. ترجیحا این مقدار بالای 50 دلار باشد. احتمال ایردراپ Satori نیز در آینده وجود دارد.

 

  • پلتفرم وام‌دهی 0vix: با استفاده از این پلتفرم شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در شبکه Polygon zkEVM قرض دهید و سود کسب کنید یا اینکه با وثیقه‌گذاری آن‌ها وام ارز دیجیتال دریافت کنید. احتمال ایردراپ 0vix نیز برای کاربران فعال وجود دارد.

 

  • ساخت ان اف تی nfts2me: در این پلتفرم می‌توانید NFT خود را در شبکه Polygon zkEVM بسازید و به فروش بگذارید یا اینکه ان اف تی‌های ساخته شده بر روی Polygon zkEVM را مینت کنید. هر دو این فعالیت‌ها تراکنش در شبکه zkevm به حساب می‌آیند. با مراجعه به وبسایت (+) می‌توانید NFT شاخته شده توسط تیم رابکس را مینت کنید که با هزینه کم یک تراکنش در این شبکه ثبت کرده باشید.

 

تعداد تراکنش‌ها، حجم تراکنش‌ها، تعداد روزهای فعالیت و تعداد اپلیکیشن‌هایی که با آن‌ها در ارتباط بودید می‌تواند نقش موثری در شانس ایردراپ Polygon zkEVM شما ایفا کند. بنابراین، با مدیریت سرمایه سعی کنید فعالیت‌های خود را با توجه به معیارهای گفته شده برای دریافت ایردراپ polygon zkEVM و پروژه‌های اکوسیستم آن افزایش دهید.

 

کمپین شش هفته‌ای ایردراپ Polygon zkEVM

در هفته گذشته یک کمپین جدید شش هفته‌ای برای شرکت در ایردراپ Polygon zkEVM طراحی شد که در آن کاربران فعالیت‌های خواسته شده در هر هفته را انجام می‌دهند و در نهایت NFT آن فعالیت را ضرب می‌کنند. هولد این NFTها در کنار ثبت تراکنش در شبکه می‌تواند شانس دریافت ایردراپ Polygon zkEVM را افزایش دهد. در حال حاضر هفته اول این کمپین منتشر شده که در ادامه بررسی می‌کنیم. برنامه هفته‌های بعدی نیز به مرور به روزرسانی می‌شود.

 

برنامه هفته اول کمپین ایردراپ Polygon zkEVM

برای شرکت در هفته اول این کمپین ابتدا به وبسایت «+» مراجعه کنید. این وبسایت صفحه اصلی کمپین است که در حال حاضر هفته اول آن باز است. در برنامه هفته اول 5 فعالیت مختلف طراحی شده است که پس از انجام آن‌ها می‌توانید NFT مربوط به آن را مینت کنید. این فعالیت‌ها شامل موارد زیر هستند.

 

  • کیف پول خود را به وبسایت متصل کرده و درخواست اتصال را امضا کنید. توجه داشته باشید که در کیف پول خود شبکه Polygon zkEVM را اضافه کرده و داخل آن مقداری اتریوم داشته باشید.
  • صفحه توییتر معرفی شده را فالو کنید و در صفحه تایید انجام این کار را ثبت کنید.
  • صفحه توییتر دوم معرفی شده را فالو کنید و در صفحه تایید انجام این کار را ثبت کنید.
  • با کلیک بر روی گزینه چهار در سرور دیسکورد معرفی شده عضو شوید و انجام این کار را ثبت کنید.
  • پست ایجاد شده را در توییتر خود منتشر کنید و انجام آن را ثبت کنید.

 

با ثبت هر یک از این فعالیت‌ها گزینه مربوط به آن‌ها سبز خواهد شد. پس از سبز شدن هر 5 مورد لینک معرفی برای شما نمای شداده می‌شود که می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و امتیاز بیشتری دریافت کنید. انجام این کار اجباری نیست.

 

اگر هر 5 مورد تایید شده باشند، ضرب NFT سمت راست فعال می‌شود که می‌توانید با انتخاب گزینه Mint و تایید تراکنش در کیف پول این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای شرکت در هفته اول کمیپن ایردراپ Polygon zkEVM تا 31st Jul 2023 04:00 PM (America/Los_Angeles) فرصت دارید.

 

هفته اول کمپین ایردراپ Polygon zkevm

 

برنامه هفته دوم کمپین ایردراپ Polygon zkEVM

هفته دوم کمپین ایردراپ Polygon zkEVM شامل هفت تسک مختلف است که از این میان یکی از تسک‌‌ها اختیاری است اما به دلیل داشتن امتیاز بالا انجام آن ضروری است. با انجام فعالیت‌های زیر می‌توانید NFT مربوط به این هفته را نیز کلیم کنید.

 

  • صفحه توییتر xyfinance را فالو کنید.
  • به وبسایت xyfinance مراجعه کنید و پس از وصل کردن کیف پول خود مقداری ارز دیجیتال ترجیحا 2 دلار به بالا و به صورت USDC را از یکی از شبکه‌های آربیتروم یا پلیگون به شبکه Polygon zkevm یا برعکس انتقال دهید.
  • عضو دیسکورد صرافی غیرمتمرکز Quickswap شوید.
  • به صفحه صرافی Quickswap مراجعه کرده و یک تراکنش تبدیل ارز دیجیتال در شبکه Polygon zkevm انجام دهید.
  • صفحه توییتر itsobvioustech را فالو کنید.
  • پست تعریف شده را در توییتر خود منتشر کنید.
  • در قسمت پرپچوال ترید صرافی Quickswap یک معامله اهرمی لانگ یا شورت باز کنید. برای انجام این کار حداقل به 25 دلار نیاز دارید. انجام این مرحله اختیاری است.

 

پس از سبز شدن تمامی گزینه‌های NFT نشان‌ داده شده را مینت کنید. توجه داشته باشید که مرحله دوم این هفته ممکن است کمی زمان‌بر باشد.

 

آیا ایردراپ polygon zkEVM قطعی است؟

اگرچه تیم توسعه‌دهنده پروژه به استفاده از توکن Matic برای پروژه zkevm خود اشاره کرده است اما این تیم احتمال ایردراپ Polygon zkevm با استفاده از این توکن یا توکن‌های دیگر را رد نکرده است. علاوه بر این احتمال ایردراپ توکن پروژه‌های فعال در اکوسیستم این پروژه نیز برای کاربران وجود خواهد داشت.

 

آیا شرکت در ایردراپ Polygon zkevm رایگان است؟

فعالیت در این پروژه نیازمند ثبت تراکنش در پروژه‌های مین نت و همچنین انتقال رمز ارز از شبکه اتریوم است که همه این فعالیت‌ها نیازمند داشتن ارز دیجیتال و پرداخت هزینه کارمزد تراکنش است. بنابراین، شرکت در ایردراپ Polygon zkEVM رایگان نیست.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *