آکادمی رابکس
ایردراپ
ایردراپ Lightlink

ایردراپ Lightlink | چگونه در ایردراپ لایت لینک شرکت کنیم؟

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 30 مرداد 1402
5
5

فهرست مطالب

  • ایردراپ Lightlink
  • آیا ایردراپ لایت لینک قطعی است؟
  • آیا شرکت در ایردراپ Lightlink رایگان است؟

پروژه LightLink یک راه حل مقیاس پذیری لایه دوم اتریوم است. هدف آن ارائه امنیت و تمرکززدایی اتریوم همراه با تراکنش بالاتر و کارمزد تراکنش ارزان‌تر است. تیم پروژه از احتمال راه‌اندازی توکن و ایردراپ Lightlink برای کاربران فعال صجبت کرده است که در ادامه به بررسی نحوه شرکت در ایردراپ لایت لینک می‌پردازیم.

 

ایردراپ Lightlink

پروژه لایه دوم LightLink در بالای اتریوم قرار می‌گیرد و سرعت تراکنش 100 برابری را با کسری از هزینه لایه اول برای کاربران فراهم می‌کند. Lightlink تأیید کرده است که توکن خود را با نماد «LL» در آینده راه اندازی خواهد کرد و برای کاربران اولیه ایردراپ Lightlink را انجام خواهد داد.

 

در حال حاضر پروژه در مرحله تست نت قرار دارد و با فعالیت در آن شانس دریافت ایردراپ پروژه برای کاربران به وجود می‌آید. در تست نت این پروژه باید با استفاده از شبکه گوارلی و بریج دارایی به شبکه تست نت به ثبت تراکنش پرداخت. مراحل شرکت در ایردراپ لایت لینک به صورت مرحله به مرحله به صورت زیر است.

 

مرحله اول: برای شروع به صفحه تست نت لایت لینک (+) مراجعه کنید.

 

مرحله دوم: با استفاده از گزینه Connect کیف پول خود را به وبسایت وصل کنید.

 

مرحله سوم: شبکه کیف پول خود را به Goerli testnet تغییر دهید.

 

مرحله چهارم: اگر در شبکه گوارلی توکن تست اتریوم ندارید با مراجعه به فاست ارز دیجیتال شبکه گوارلی آن را (+) دریافت کنید.

 

مرحله پنجم: حال در صفحه تست نت اتریوم تست را از شبکه آزمایشی Goerli به شبکه آزمایشی LightLink Pegasus انتقال دهید.

 

مرحله ششم: پس از تایید انتقال، جای دو شبکه را عوض کرده و شبکه را LightLink Pegasus را به کیف پول خود اضافه کرده و اتریوم‌های انتقال داده شده ار دوباره به شبکه Goerli برگردانید.

 

شرکت در ایردراپ lightlink

 

آیا ایردراپ لایت لینک قطعی است؟

تیم لایت لینک تأیید کرده است که در آینده یک توکن به نام «LL» راه‌اندازی می‌کنند و برای دریافت ایردراپ به کاربران اولیه تست نت اشاره کرده است. بنابراین کاربران اولیه تست نت ممکن است هنگام راه اندازی این توکن در آینده ایردراپ Lightlink را دریافت کنند. لطفاً توجه داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که آن‌ها ایردراپ انجام دهند و همه این‌ها فقط حدس و گمان است.

 

آیا شرکت در ایردراپ Lightlink رایگان است؟

برای دریافت ایردراپ لایت لینک کاربران باید در تست نت این پروژه فعالیت کنند. فعالیت در تست نت پروژه با توکن‌ تست انجام می‌شود و به همین دلیل شرکت در ایردراپ Lightlink به طور کامل رایگان است.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *