آکادمی رابکس
ایردراپ
ایردراپ چین فلیپ

ایردراپ چین فلیپ | آموزش جامع شرکت در ایردراپ Chainflip

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 23 مرداد 1402
4
4

فهرست مطالب

  • آموزش جامع شرکت در ایردراپ Chainflip
  • مراحل شرکت در ایردراپ چین فلیپ
  • آیا شرکت در ایردراپ چین فلیپ رایگان است؟
  • آیا گرفتن ایردراپ چین فلیپ قطعی است؟

صرافی Chainflip یک صرافی غیرمتمرکز بین زنجیره‌ای است که از طریق بلاک چین مختص اپلیکیشن خود فعالیت می‌کند. این صرافی هنوز در مرحله تست نت قرار دارد و فعالیت در تست نت آن می‌تواند شانس دریافت ایردراپ چین فلیپ را برای کاربران فراهم کند. در ادامه مقاله نحوه فعالیت در این اپلیکیشن را برای دریافت ایردراپ Chainflip بررسی می‌کنیم.

 

آموزش جامع شرکت در ایردراپ Chainflip

صرافی غیرمتمرکز و چند زنجیره‌ای چین فلیپ به گونه‌ای طراحی شده است که قیمت گذاری شگفت انگیزی ارائه دهد و از هر دو شبکه بومی بیت کوین و اتریوم و سایر شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم در کنار بسیاری از انواع زنجیره‌های دیگر پشتیبانی کند.

 

صرافی Chainflip در مجموع 19.8 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذارانی مانند Coinbase و Pantera Capital جذب کرده است. آن‌ها تایید کرده‌اند که پس از راه‌اندازی شبکه اصلی، توکن خود را با نماد «FLIP» راه‌اندازی می‌کنند.

 

کاربران اولیه ای که اقدامات شبکه آزمایشی را انجام می‌دهند ممکن است در زمان راه اندازی این توکن، ایردراپ چین فلیپ دریافت کنند. به همین دلیل در ادامه این بخش نحوه شرکت در ایردراپ Chainflip را به شکل کامل و مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم.

 

نحوه شرکت در ایردراپ chainflip

 

مراحل شرکت در ایردراپ چین فلیپ

برای شرکت در ایردراپ Chainflip کاربران باید مقداری توکن تست اتریوم را در شبکه Goerli به دست آورده و در وبسایت تست نت پروژه از آن برای تبدیل و استیکینگ ارز دیجیتال استفاده کنند. مراحل انجام این کار به صورت زیر است.

 

مرحله اول: برای شروع به صفحه Chainflip testnet  (+) مراجعه کنید.

 

مرحله دوم: از قسمت Connect کیف پول متامسک خود را به صفحه تست نت وصل کنید. اگر این صفحه را مشاهده نمی‌کنید بر روی گزینه Swap کلیک کنید تا این گزینه نیز برای شما نمایش داده شود.

 

مرحله سوم: شبکه کیف پول خود را به Goerli تغییر دهید.

 

مرحله چهارم: اگر از قبل در کیف پول خود اتریوم دارید این مرحله را لازم ندارید در غیر اینصورت با مراجعه به فاست ارز دیجیتال اتریوم در شبکه تست گوارلی (+) مقداری اتریوم Goerli دریافت کنید.

 

مرحله پنجم: حالا روی گزینه «Swap» کلیک کنید و توکن تست «ETH» را به «tFLIP» تبدیل کنید. همواره مقداری اتریوم در کیف پول نگهداری کنید زیرا برای هر تراکنشی مقداری از آن را نیاز خواهید داشت.

 

مرحله ششم: پس از به دست آوردن توکن tflp به قسمت «Stake» (+) رفته و «tFLIP» را استیک کنید. از قسمت Unstake نیز می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را از حالت استیکینگ ارز دیجیتال خارج کنید.

 

آیا شرکت در ایردراپ چین فلیپ رایگان است؟

ایردراپ چین فلیپ از نوع تست نت است و به ارز دیجیتال واقعی نیاز ندارد. بنابراین، شرکت در ایردراپ chainflip کاملا رایگان است و می‌توان با استفاده از توکن تست اتریوم در شبکه گوارلی فعالیت‌های آن را انجام داد.

 

آیا گرفتن ایردراپ چین فلیپ قطعی است؟

تیم توسعه‌دهنده پروژه چین فلیپ از ساخت توکن FLIP در مین نت این پروژه خبر داده‌اند. بنابراین، کاربران اولیه‌ای که در تست نت این پروژه فعال باشند ممکن است زمان ایجاد توکن ایردراپ دریافت کنند. با این حال توجه به این نکته مهم است که ایردراپ Chainflip قطعی نیست و همه فعالیت‌ها براساس حدس و گمان تعریف شده است.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *