آکادمی رابکس
ایردراپ
ایردراپ orbiter finance

ایردراپ orbiter finance | آموزش کامل شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس

  • متوسط
  • 2دقیقه
  • 18 تیر 1402
4.3
4.3

فهرست مطالب

  • پروژه Orbiter Finance چیست؟
  • چگونه در ایردراپ Orbiter Finance شرکت کنیم؟
  • آیا شرکت در ایردراپ Orbiter Finance رایگان است؟
  • آیا ایردراپ اوربیتر فایننس قطعی است؟

پل‌های بلاک چینی یکی از ابزارهای پرکاربرد دنیای رمز ارزها هستند که امکان انتقال رمز ارز را بین شبکه‌های مختلف فراهم می‌کنند. پروژه Orbiter Finance یک پل بلاک چین برای پروژه‌های لایه دوم اتریوم به همراه شبکه اتریوم و بایننس است. این پروژه هنوز توکن خود را ندارد و به همین دلیل امکان ایردراپ orbiter finance برای کاربران فعال پروژه وجود دارد.

 

برای شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس کاربران باید با استفاده از این پل بلاک چین بین شبکه‌های مختلف ارز دیجیتال انتقال دهند. طبیعی است که هر چه تعداد شبکه‌های استفاده شده، سرمایه منتقل شده و تعداد تراکنش‌ها بیشتر باشد احتمال دریافت ایردراپ orbiter financve افزایش پیدا می‌کند. در ادامه به آموزش کامل شرکت در این ایردراپ می‌پردازیم.

 

پروژه Orbiter Finance چیست؟

پروژه orbiter finance یک پل بلاک چین غیرمتمرکز است که از انتقال ارز‌هایی مانند اتریوم، تتر، دای و یواس‌دی‌سی بین اتریوم و پروژه‌های لایه دوم‌ اتریوم مثل اربیتروم، اپتیمیزم، زی کی سینک، استارک نت، پلیگون، پلیگون zkevm، لوپرینگ، ایمیوتیبل ایکس و زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از این بریج می‌توانند رمز ارزهای خود را بین جفت این شبکه‌ها در زمان کوتاه و با هزینه کم انتقال دهند.

 

پروژه اوربیتر فایننس در اولین دور جمع‌آوری سرمایه خود توانست سرمایه زیادی را از شرکت‌هایی مثل «Tiger Global»، «A&T Capital» و «Starkware» و همچنین شخص ویتالیک بوترین جمع‌آوری کند که نشان از توجه افراد و شرکت‌های تاثیرگذار به این پروژه است. در حال حاضر تیم توسعه‌دهنده پروژه به دنبال توسعه این پروژه و کاربردی کردن آن است و با رسیدن به این هدف احتمال ایجاد و ایردراپ اوربیتر فایننس نیز افزایش می‌یابد.

 

آموزش شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس

 

چگونه در ایردراپ Orbiter Finance شرکت کنیم؟

بهترین راه برای دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس انتقال اتریوم یا استیبل کوین‌های معرفی شده بین یازده بلاک چین پشتیبانی شده توسط آن است. برای انجام این کار نیاز است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

 

مرحله اول: به وبسایت اوربیتر فایننس (+) مراجعه کرده و کیف پول متامسک یا هر کیف پول دیگری که از اتریوم و پروژه‌های لایه دوم آن پشتیبانی می‌کند را با استفاده از گزینه «Connect a Wallet» به وبسایت وصل کنید.

 

مرحله دوم: در قسمت Sender، بلاک چین مبدا و مقصد و همچنین ارز دیجیتال و مقدار مورد نظر آن را مشخص کنید. توجه داشته باشید که شبکه کیف پول شما باید در شبکه مبدا تنظیم شده باشد و حتما مقدار رمز ارز انتقالی به همراه مقداری اتریوم برای پرداخت هزینه بریچ در آن موجود باشد. برای خرید اتریوم می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

 مرحله سوم: گزینه Send را انتخاب کرده و با تایید تراکنش در شبکه منتظر باشید تا انتقال رمز ارز به شبکه مقصد نهایی شود. این کار ممکن است چند دقیقه‌ای طول بکشد. از قسمتا History می‌توانید تاریخچه تراکنش‌های خود را مشاهده کنید.

 

مرحله چهارم: کار بریج ارز دیجیتال را بین شبکه‌های مختلف انجام دهید تا شانس شما برای دریافت ایردراپ Orbiter Finance افزایش یابد. توجه داشته باشید که هر تراکنش در این پروژه شامل کارمزد تراکنش و کارمزد بریج است که گاهی اوقات می‌تواند عدد بالایی باشد. توصیه می‌شود انتقال بین شبکه‌های «zksync»، «polygon zkEVM» و «Starknet» را حتما انجام دهید تا در ایردراپ احتمالی آن‌ها مثل ایردراپ استارک نت نیز شرکت کنید.

 

شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس با فعالیت در Guild

پروژه اوربیتر فایننس به کمک Guild و Galxe کمپینی را برای مشخص کردن کاربران وفادار خود طراحی کرده است. در این کمپین کاربران بر مینای تعداد تراکنش‌هایی که در Orbiter Finance ثبت کرده‌اند می‌توانند نقش‌های مختلفی به دست آورند که این نقش‌های برای دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس موثر خواهد بود. مراحل شرکت در ایرداپ اوربیتر فایننس از این طریق به شکل زیر است.

 

به صفحه کمپین اوربیتر فایننس در گلکسی «+» مراجعه کنید. در این صفحه پنج NFT مختلف برای کاربران فعال در پروزه طراحی شده است که با کلیک بر روی هر کدام از آن‌ها و تایید فعالیت خواسته شده می‌توانید NFT مربوط به آن را کلیم کنید. هر کدام از این NFTها مربوط به دسته خاصی از کاربران است که ویژگی هر یک از آن‌ها به صورت زیر است.

 

  • Orbiter Trainee-Pilot: هر کاربری که بین 3 تا 9 تراکنش در اوربیتر فایننس انجام داده باشد می‌تواند این NFT را کلیم کند.
  • Orbiter Pilot: هر کاربری که بین 10 تا 49 تراکنش در پروژه ثبت کرده باشد شامل این NFT می‌شود.
  • Orbiter Elite-Pilot: کاربرانی که بین 50 تا 90 بریج انجام داده باشند شامل این NFT می‌شوند.
  • Orbiter Expert-Pilot: کاربران با تعداد تراکنش 100 تا 499 می‌توانند این NFT را مینت کنند.
  • Orbiter Ace-Pilot: هر کاربری که بیش از 500 تراکنش در پلتفرم Orbiter Finance ثبت کند می‌تواند آخرین نوع NFT این پروژه را کلیم کند.

 

شرکت در ایردراپ orbiter finance

 

بنابراین، ابتدا با مراجعه به بخش «+»  تعداد تراکنش‌های خود را مشاهده کرده و براساس تعداد آن‌ها، NFT مربوط به آن را کلیم کنید. در صورتی که می‌خواهید به NFT مراحل بالاتر دسترسی داشته باشید می‌توانید تعداد تراکنش‌های خود را با روش گفته شده در مرحله قبل افزایش دهید. حتما پیش از انجام این کار به زمان اتمام کمپین در گلکسی توجه داشته باشید.

 

پس از انجام این کار به صفحه گیلد «+» پروژه مراجعه کنید و توییتر «+» و دیسکورد «+» پروژه را فالو کنید. در صورتی که NFTهای مرحله قبل را کلیم کرده باشید گزینه‌های مربوط به آن‌ها نیز در گیلد فعال می‌شود که برای دریافت ایردراپ اوربیتر فایننس می‌تواند مفید باشد.

 

آیا شرکت در ایردراپ Orbiter Finance رایگان است؟

برای شرکت در ایردراپ اوربیتر فایننس شما باید مقداری ارز دیجیتال را بین دو شبکه لایه دوم، اتریوم یا بایننس بریج کنید که این کار مستلزم پرداخت کارمزد تراکنس و کارمزد بریج است. بنابراین، شرکت در ایردراپ Orbiter Finance رایگان نیست و براساس شبکه‌های انتخابی می‌توانید هزینه زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

آیا ایردراپ اوربیتر فایننس قطعی است؟

طبق اخبار و توییت‌های منتشر شده توسط تیم اوربیتر فایننس ایجاد توکن این پروژه قطعی است و با توجه به کمپین تعریف شده احتمال ایردراپ آن نیز بالا است. بنابراین می‌توان گفت کاربرانی که حداقل سه تراکنش در این پل انجام داده باشند به احتمال زیاد مشمول ایردراپ Orbiter Finance خواهند شد.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *