آکادمی رابکس
ایردراپ
ایردراپ Manta network

ایردراپ Manta network | آموزش کامل شرکت در ایرداپ مانتا نتورک

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 21 مرداد 1402
3.4
3.4

فهرست مطالب

  • ایردراپ Manta network
  • آموزش شرکت در ایردراپ Manta network
  • آیا شرکت در ایردراپ مانتا نتورک رایگان است؟
  • آیا ایردراپ Manta network قطعی است؟

پروژه Manta Network یک اکوسیستم چند ماژولی برای برنامه‌های مبتنی بر دانش صفر (ZK) است. این پروژه یک زنجیره لایه 1 مبتنی بر دانش صفر (Manta Atlantic) برای حفظ حریم خصوصی و یک پروژه لایه دوم (Manta Pacific) برای ایجاد اپلیکیشن‌های مقیاس‌پذیر بومی EVM دارد. در حال حاضر این پروژه در مرحله تست است و فعالیت در تست نت شانس دریافت ایردراپ Manta network را برای کاربران فراهم می‌کند.

 

ایردراپ Manta network

پروژه Manta network یکی از جامع‌ترین پروژه‌های مبتنی بر دانش صفر است. Manta Atlantic، سریع‌ترین زنجیره لایه 1 مبتنی بر Zero knowledge است که از طریق حفظ حریم خصوصی و هویت درون زنجیره‌ای، حریم خصوصی قابل برنامه‌ریزی را به دنیای وب 3 می‌آورد.

 

Manta Pacific، اکوسیستم لایه دوم منحصر به فرد برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مبتنی بر دانش صفر و بومی EVM است که یک محیط مقیاس‌پذیر و ارزان را برای اجرای اپلیکیشن‌های مبتنی بر ZK فراهم می‌کند. در این پروژه قرارداد هوشمند نوشته شده به زبان سالیدیتی به سادگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

پروژه Manta Network در حال حاضر در مرحله تست نت قرار دارد و کاربران می‌توانند با اضافه کردن شبکه تست آن به کیف پول و دریافت توکن تست از فاست ارز دیجیتال و بریچ دارایی‌ها بین این شبکه و شبکه تست نت Goerli شانس دریافت ایردراپ Manta network را به دست آورند. در ادامه به آموزش شرکت در ایردراپ مانتا نتورک می‌پردازیم.

 

نحوه شرکت در ایردراپ Manta network

 

آموزش شرکت در ایردراپ Manta network

پروژه Manta Network بیست و پنج میلیون دلار از سرمایه گذارانی مانند «بایننس» و «پالی چین» جمع آوری کرده و تایید کرده است که توکن خود را با نماد «MANTA» راه‌اندازی خواهد کرد. شرکت در تست نت پروژه شانس دریافت ایردراپ Manta network را برای کاربران ایجاد می‌کند که در ادامه مراحل مختلف شرکت در تست ایردراپ مانتا نتورک را آموزش می‌دهیم.

 

مرحله اول: برای شروع به صفحه تست نت Manta (+) مراجعه کنید.

 

مرحله دوم :در صفحه تست نت بر روی «Add Chain to Metamask» کلیک کنید و شبکه را به کیف پول متامسک اضافه کنید.

 

مرحله سوم :اکنون روی «Request Faucet Funds on Goerli» و روی «Request Faucet Funds on Manta Rollup» کلیک کنید تا توکن‌های تست را در Goerli و Manta را دریافت کنید. شبکه تست نت Goerli به صورت خودکار با فعال کردن شبکه‌های تست در تنظیمات به متامسک اضافه می‌شود.

 

ایردراپ مانتا نتورک

 

مرحله چهارم: به پایین صفحه بروید و کیف پول خود را با استفاده از گزینه Connect wallet به پل وصل کنید.

 

مرحله پنجم: حال با استفاده از گزینه Deposit مقداری اتریوم تست از Goerli به مانتا نتورک ببرید و سپس با استفاده از گزینه Withdraw برعکس این کار را انجام دهید. انجام چندباره این کار شانس شما را برای دریافت ایردراپ Manta network افزایش می‌دهد.

 

آیا شرکت در ایردراپ مانتا نتورک رایگان است؟

در حال حاضر برای شرکت در ایردراپ Manta network کاربران تنها نیاز دارند که در شبکه تست نت این پروژه فعالیت کنند. فعالیت در تست نت تنها به نصب کیف پول و دریافت توکن‌های تست از فاست ارز دیجیتال نیاز دارد که انجام تمامی این فعالیت‌ها رایگان و بدون هزینه است.

 

آیا ایردراپ Manta network قطعی است؟

تیم مانتا نتورک تأیید کرده‌ است که توکن خود را با نام «MANTA» راه‌اندازی می‌کند و به همین دلیل احتمال ایردراپ Manta network برای کاربران فعال زیاد است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که آن‌ها ایردراپ انجام دهند و تمامی فعالیت‌ها براساس حدس و گمان معرفی شده است.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *