آکادمی رابکس
ایردراپ
آموزش شرکت در ایردراپ متامسک

ایردراپ متامسک | آموزش کامل شرکت در ایردراپ Metamask

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 11 تیر 1402
1.7
1.7

فهرست مطالب

  • معرفی کیف پول Metamask
  • چگونه در ایردراپ متامسک شرکت کنیم؟
  • آیا ایردراپ Metamask قطعی است؟
  • آیا شرکت درایردراپ متامسک رایگان است؟
  • جمع بندی

«متامسک» (Metamask) یک کیف پول ارز دیجیتال به صورت افزونه مرورگر و اپلیکیشن موبایل است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن علاوه بر نگهداری، ارسال و دریافت ارز دیجیتال به تبدیل رمز ارزها به یکدیگر، بریچ و استیک آن‌ها بپردازند. طبق شایعات احتمال ایردراپ متامسک به کاربران این کیف پول وچود دارد. در ادامه این مقاله به آموزش فعالیت در این کیف پول به منظور دریافت ایردراپ Metamask می‌پردازیم.

 

معرفی کیف پول Metamask

متامسک یک افزونه مرورگر و یک اپلیکیشن موبایل است که شما می‌توانید به وسیله‌ی آن به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید و رمزارز مبادله کنید. در واقع این برنامه همه امکاناتی که برای مدیریت دارایی های دیجیتال نیاز است را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

کیف پول متامسک برای شبکه اتریوم و تمام بلاک چین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم قابل استفاده است و می‌توان از آن برای فعالیت در مین نت و تست نت همه این شبکه‌ها استفاده کرد. این کیف پول توسط شرکت Consensys راه‌اندازی شده است که همزمان تیم توسعه‌دهنده ابزار Infura و بلاک چین لایه دوم Linea نیز می‌باشد.

 

تیم توسعه‌هنده از قبل تأیید کرده است که توکن مخصوص پلتفرم خود را راه اندازی می‌کند. طبق شایعاتی که فراگیر شده، با انجام مبادله در این پلتفرم به همراه استفاده از قابلیت‌های استیکینگ و بریج، شما واجد شرایط دریافت ایردراپ متامسک خواهید بود. در ادامه‌ ی این مطلب در مورد جزئیات کامل شرکت در ایردراپ Metamask توضیح می‌دهیم.

 

شرکت در ایردراپ metamask

 

چگونه در ایردراپ متامسک شرکت کنیم؟

با توجه به تایید تیم پروژه برای ایجاد توکن در آینده احتمال انجام ایردراپ متامسک برای کاربران وجود دارد. شما می‌توانید با انجام چند اقدام ساده، شانس خود را برای دریافت ایردراپ متامسک بالا ببرید. در ادامه به صورت گام به گام مراحل شرکت در این ایردراپ احتمالی را شرح می‌دهیم.

 

مرحله اول: ابتدا کیف پول Metamask از وبسایت رسمی آن (+) دانلود کنید.

 

مرحله دوم: پس از دانلود و نصب کیف پول با فالو کردن مراحل، کیف پول خود را بسازید و عبارت بازیابی آن را یادداشت و در جای امن نگهداری کنید. اگر طریقه ساخت کیف پول را نمی‌دانید می‌توانید مقاله کیف پول متامسک را از آکادمی رابکس مطالعه کنید.

 

مرحله سوم: یک مبادله روی پلتفرم انجام دهید. برای انجام این کار کافی است بر روی گزینه Swap کلیک کرده و کوین یا توکن خود را به کوین یا توکن دیگر تبدیل کنید. اگر در کیف پول خود رمز ارز ندارید می‌توانید با خرید اتریوم در رابکس تمامی مراحل شرکت در ایردراپ متامسک را پیش ببرید.

 

مرحله چهارم: از پل بلاک چین متامسک برای انتقال دارایی‌ها از یک شبکه به شبکه دیگر استفاده کنید. برای انجام این کار باید به منوی Bridge مراجعه کرده و با انتخاب بلاک چین مبدا و مقصد و میزان کوین انتقالی، تراکنش را نهایی کنید. سعی کنید این کار را در زمان خلوت شبکه‌ها انجام دهید تا هزینه تراکنش کمتری پرداخت کنید.

 

مرحله پنجم: فعالیت‌های مرحله سوم و چهارم را در شبکه‌های مختلفی که توسط متامسک پشتیبانی می‌شود انجام دهید تا شانس دریافت ایردراپ متامسک افزایش یابد.

 

مرحله ششم: به وبسایت پرتفولیو متامسک (+) مراجعه کرده و از قسمت Stake مقداری از اتریوم خود را در یکی از ارائه‌دهنده‌های پلتفرم لیکوئید استیکینگ، استیک کنید. توجه داشته باشید که تمامی فعالیت‌های قبلی را نیز می‌توانید از همین قسمت پرتفولیو انجام دهید.

 

در نهایت توجه داشته باشید که تراکنش در شبکه‌ها، روزها و فعالیت‌های مختلف شانس شما را برای دریافت این ایردراپ افزایش خواهد داد. یه این نکته توجه کنید که صرف داشتن کیف پول و ارسال و دریافت رمز ارز با آن یا استفاده از آن در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز منجر به دریافت ایردراپ متامسک نمی‌شود زیرا این فعالیت‌ها عایدی مالی برای این پروژه ندارد.

 

ایردراپ کیف پول متامسک

 

آیا ایردراپ Metamask قطعی است؟

شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه کاربرانی که در این پلتفرم فعالیت کرده‌اند ممکن است هنگام معرفی توکن پروژه، ایردراپ متامسک را دریافت کنند. جوزف لوبین، یکی از بنیانگذاران اتریوم و بنیانگذار ConsenSys، در یک توییت به توکن متامسک با نماد MASK اشاره کرده است. با این وجود قطعیتی در مورد افراد انتخاب شده و میزان ایردراپ وجود ندارد.

 

آیا شرکت درایردراپ متامسک رایگان است؟

برای اینکه شامل ایرداپ Metamask شوید نیاز است که با استفاده از این کیف پول از امکانات تبدیل ارز دیجیتال، بریج رمز ارزها و استیکینیگ ارز دیچیتال استفاده کنید. تمامی این فعالیت‌ها نیاز به پرداخت هزینه کارمزد در شبکه بلاک چین و همچینین هزینه پروتکل خود متامسک دارد. بنابراین، شرکت در ایردراپ متامسک رایگان نیست.

 

جمع بندی

متامسک (Metamask) یک کیف پول و پلتفرم معاملاتی دارایی‌های دیجیتال است که به شکل افزونه مرورگر و اپلیکیشن موبایل در دسترس کاربران قرار دارد. این پلتفرم تایید کرده است که در آینده توکن خود را راه‌اندازی خواهد کرد. طبق شنیده‌ها با ثبت تراکنش در این پلتفرم می‌توان ایردراپ احتمالی آن را به دست آورد که در این مقاله نحوه‌ی انجام این کار آموزش داده شد.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *