اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تلگرام استارز | واحد پول جدید تلگرام برای خرید‌های دیجیتال

نویسنده : مهدی رضائیان

1195

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

20خرداد1403|19:07

تلگرام استارز چیست

تلگرام، پیامرسان محبوب جهانی، با معرفی «تلگرام استارز» قدمی بزرگ در جهت تبدیل شدن به یک پلتفرم جامع برای خرید‌های دیجیتال و تعاملات مالی برداشته است. تلگرام استارز یک توکن درون برنامه‌ای در تلگرام است که دریچه‌ای جدید به سوی امکانات بی‌شمار خریدهای دیجیتال را برای کاربران و توسعه‌دهندگان گشوده است. با خرید ارز TON می توان تلگرام استارز را در تلگرام خریداری کرده و برای کاربردهای درون مینی اپ‌های تلگرام استفاده کرد.

 

تلگرام استارز چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

تلگرام استارز با نماد Stars یک توکن مجازی است که به‌کاربران امکان می‌دهد تا کالا‌ها و خدمات دیجیتال را از ربات‌ها و مینی‌اپلیکیشن‌های درون اکوسیستم تلگرام خریداری کنند. این توکن همچنین برای ارسال هدیه به تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم تلگرام و سایر موارد قابل استفاده است. به گفته پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، با استفاده از تلگرام استارز، مینی‌اپلیکیشن‌ها می‌توانند پرداخت‌ها را برای خدمات دیجیتال خود از طریق ساده‌ترین روش ممکن، یعنی خرید‌های درون برنامه‌ای در اندروید و iOS، دریافت کنند.

 

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان می‌توانند استارز‌های خود را با استفاده از پلتفرم Fragment، که عمدتا برای خرید‌و‌فروش نام‌های کاربری تلگرام استفاده می‌شود، به تن کوین، ارز دیجیتال بومی شبکه باز تلگرام، تبدیل کنند که قابل خرید و فروش در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال است. دوروف اعلام کرده است که تلگرام به تبلیغاتی که با استارز در اپل و گوگل خریداری می‌شوند، یارانه خواهد داد.

 

این اقدام با هدف تشویق توسعه‌دهندگان به ساخت محصولات دیجیتال در تلگرام و کاهش هزینه‌های آن‌ها انجام می‌شود. تلگرام همچنین قصد دارد در آینده ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری را به تلگرام استارز اضافه کند که از‌جمله آن‌ها می‌توان به  امکان ارسال هدیه به تولیدکنندگان محتوا در بستر تلگرام و مینی اپ‌های آن اشاره کرد. تلگرام در ماه آوریل با همکاری Tether، توکن USDT را بر روی بلاکچین TON راه‌اندازی کرده بود که این اقدام نیز با هدف افزایش پذیرش ارز‌های دیجیتال از طریق پلتفرم پیام‌رسان تلگرام صورت گرفت.

 

تلگرام استارز چیست

 

شرایط استفاده از تلگرام استارز

تلگرام با انتشار شرایط استفاده از تلگرام استارز، شفافیت و امنیت را در اولویت قرار داده و به طور کامل مواردی مانند پرداخت، بازپرداخت، موجودی و سوءاستفاده از خدمات را پوشش می‌دهد. این شرایط به صراحت اعلام می‌کند که تمامی فروش‌های تلگرام استارز قطعی بوده و امکان بازپرداخت وجود ندارد. همچنین، استارز‌های خریداری شده در یک موجودی شخصی در حساب کاربری نگهداری می‌شوند و کاربران می‌توانند از آنها برای خرید کالا‌ها و خدمات دیجیتال، ارسال هدیه به تولیدکنندگان محتوا و سایر موارد مجاز استفاده کنند.

 

با‌این‌حال، تلگرام حق دارد در صورت نقض شرایط استفاده، استارز‌ها را از موجودی کاربران کسر کرده یا حساب آن‌ها را مسدود کند، که نشان‌دهنده تعهد این پلتفرم به حفظ امنیت و جلوگیری از سوءاستفاده است.تلگرام استارز نشان‌دهنده تعهد تلگرام به نوآوری و ارائه خدمات بهتر به‌کاربران خود است. با توجه به برنامه‌های تلگرام برای افزودن ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتر به تلگرام استارز، می‌توان انتظار داشت که این توکن در آینده نقش مهمی در اکوسیستم تلگرام ایفا کند.

 

با توجه به قوانین تعیین شده توسط تلگرام، هنوز مساله امکان استفاده کاربران ایرانی از تلگرام استارز با ابهامات زیادی روبه رو است و به احتمال زیاد به دلیل تحریم‌ها استفاده از این امکانات برای کاربران ایرانی ریسک‌های زیاد در پی خواهد داشت. به هر حال به نظر می رسد، با رسمی شدن خرید نات کوین و ایجاد پروژه‌های مشابه دیگر مثل همستر کامبت، اضافه شدن تتر به شبکه TON و حال ایجاد تلگرام استارز، شبکه TON به یکی از اصلی ترین شبکه‌های کاربران عادی در فضای ارز دیجیتال تبدیل خواهد شد.

منبع : Telegram

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • رضا 23 تیر 1403

    ایشالا نات کوین 10 سنتی

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پیش بینی قیمت همستر در اینده 5 سال بعد؛ HMSTR به 0.2 دلار می‌‌‌رسد!

بازی تلگرامی سید کوین | آموزش 0 تا 100 ربات Seed App

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام در Fragment با رمزارز Toncoin

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

پروژه MemeFi تلگرام | بررسی و آموزش استخراج توکن میم فای

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام