اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

۱۰ ارز دیجیتال ترند کوین مارکت کپ (۶ خرداد)

نویسنده : عارفه مدنی

694

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
ارزهای دیجیتالبلاکچین

06خرداد1402|01:12

۱۰ ارز دیجیتال ترند کوین مارکت کپ

ارزهای ترند در «کوین مارکت کپ» (CoinMarketCap) به ارزهای دیجیتالی اشاره دارد که در حال حاضر در بازار به طور وسیع مورد توجه و تحلیل قرار می‌گیرند. این ارزها ممکن است به دلایل مختلفی مانند رشد قیمت، حجم معاملات بالا، تکنولوژی نوآورانه، اخبار و رویدادهای ویژه یا عوامل دیگر، در حالت ترند قرار بگیرند. اصطلاح (ترند) به معنای پرطرفداری و جذابیت فعلی یک ارز دیجیتال در بازار است. در ادامه مطلب به ۱۰ ارز دیجیتال ترند در بازار ارز دیجیتال می‌پردازیم.

 

 

۱۰ ارز دیجیتال ترند کوین مارکت کپ

معمولاً ارزهای ترند در «کوین مارکت کپ» (CoinMarketCap) بر اساس معیارهایی مانند افزایش قیمت، حجم معاملات، میزان رشد بازار و تغییرات قابل توجه در جایگاه بازار کریپتوکارنسی مرتب شده و در بخش‌هایی از وبسایت «کوین مارکت کپ» (CoinMarketCap) نشان داده می‌شوند که به ارزهای محبوب، رتبه‌بندی بر اساس بازار، رتبه‌بندی بر اساس حجم و موارد مشابه مرتبط می‌شوند.

 

 

 

 

۱.پپه (pepe)

ارز دیجیتال پپ اولین ارز دیجیتال ترند در سایت کوین مارکت کپ است که در ماه‌های اخیر سر و صدای زیادی در بازار کریپتوکارنسی به پا کرد.  قیمت فعلی ارز دیجیتال په په برابر با ۰.۰۰۰۰۰۲ دلار است و حجم معاملاتی که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده حدود ۱۳۱،۹۰۵،۴۴۰ دلار است.  قیمت پپه در ۲۴ ساعت اخیر ۴.۲۱٪ افزایش یافته است و موقعیت رتبه‌بندی فعلی آن در سایت CoinMarketCap در جایگاه ۶۹ قرار دارد.

 

اگر مایل به خرید پپه با نرخ فعلی هستید، صرافی‌های برتر برای معامله در بازار سهام “پپه” هم اکنون Binance، CoinW، Deepcoin، OKX و Bitrue هستند. شما می‌توانید صرافی‌های دیگری را در صفحه صرافی‌های رمزارزهای ما مشاهده کنید. صرافی ارز دیجیتال رابکس هم امکان خرید پپه را برای شما فراهم کرده است.

 

 

2. پاپی (papi)

قیمت فعلی پاپی (papi) برابر با ۰.۰۰۰۰۰۴ دلار است و حجم معاملاتی که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۴،۳۲۳،۹۷۲ دلار است. قیمت پاپی (papi) در ۲۴ ساعت اخیر ۵۳.۷۲٪ کاهش یافته است و موقعیت رتبه‌بندی فعلی آن در سایت CoinMarketCap در جایگاه ۲۶۶۵ قرار دارد. اگر مایل به خرید پاپی (papi) با نرخ فعلی هستید، صرافی‌های برتر برای معامله در بازار سهام پاپی (papi) مانند MEXC، Uniswap v3 و Uniswap v2 هستند.

 

3.«سی‌ای‌او» (CEO)

قیمت ارز دیجیتال «سی‌ ای‌ او» (CEO) برابر با ۰.۰۶۳۵۳۰ دلار است و حجم معاملاتی که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده حدود ۵،۵۹۵،۹۵۰ دلار است.  قیمت (CEO) در ۲۴ ساعت اخیر ۶۹.۹۲٪ افزایش یافته است و موقعیت رتبه‌بندی فعلی آن در سایت CoinMarketCap در جایگاه ۲۶۸۲ قرار دارد. اطلاعات مربوط به ارزش بازار زنده در دسترس نیست، ولی تامین در جریان برابر با ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ سی‌ای‌او وجود دارد.

 

اگر مایل به خرید (CEO) هستید، صرافی‌های برتر برای معامله در بازار سهام “سی‌ای‌او” هم اکنون IndoEx ،P2B ،Coinsbit ،PancakeSwap v2 هستند. شما می‌توانید صرافی‌های دیگری را در صفحه صرافی‌های رمزارزهای ما مشاهده کنید. (CEO) یک توکن حاکمیتی است که بر پایه Binance Smart Chain ساخته شده است و همزمان با ترویج به کارگیری ارزهای دیجیتال، یک اکوسیستم برای جامعه خود ارائه می‌دهد.

 

۴.پنکیک سوپ (pancakeswap)

ارز دیجیتال «پنکیک‌ سواپ» (PancakeSwap) است. قیمت فعلی “پنکیک‌ سواپ” برابر با ۱.۵۵ دلار است و حجم معاملاتی که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده حدود ۲۰،۷۴۲،۲۰۴ دلار است.  قیمت پنکیک‌ سواپ در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۵۳٪ افزایش یافته است و موقعیت رتبه‌بندی فعلی آن در سایت CoinMarketCap در جایگاه ۱۰۳ قرار دارد.

 

ارزش بازار «پنکیک‌ سواپ» (PancakeSwap) حدود ۳۱۲،۹۱۷،۰۴۱ دلار است و تامین در جریان برابر با ۲۰۱،۷۲۱،۸۰۰ پنکیک‌ سواپ است. اما تعداد حداکثری که می‌توان وجود داشت حدود ۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰ پنکیک‌ سواپ است. اگر مایل به خرید “پنکیک‌سواپ” با نرخ فعلی هستید، صرافی‌های برتر برای معامله در بازار سهام پنکیک‌ سواپ هم اکنون Binance، CoinW، Deepcoin، Bitrue و BingX هستند. شما می‌توانید «پنکیک‌سواپ» (PancakeSwap) را از صرافی‌ ارز دیجیتال رابکس تهیه بفرمایید.

 

 

 

 

۵.آرپا (ARPA)

ارز دیجیتال آرپا (ARPA) برابر با ۰.۰۹۲۶۲۰ دلار است و حجم معاملاتی که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده حدود ۳۴۴،۳۸۳،۳۱۰ دلار است. قیمت آرپا در ۲۴ ساعت اخیر ۱۱.۶۴٪ کاهش یافته است و موقعیت فعلی آن در سایت CoinMarketCap در جایگاه ۱۸۷ قرار دارد.

 

 

۶.the simpsons inu

قیمت فعلی The Simpsons Inu  برابر با ۲.۱۳e-9 دلار است و حجم معاملاتی که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده حدود ۲،۲۲۷،۴۵۷ دلار است. کیف پول Simpsons Inu به شما این امکان را می‌دهد هر توکنی را در شبکه‌ی بلاک چین جابجا، معامله و ارسال کنید و معامله درون برنامه را ممکن می‌سازد. همچنین قادر خواهید بود توکن‌ها را با هزینه تبدیل پایدار بسیار کم به ارزش‌های پولی شناخته شده اضافه، برداشت و خریداری کنید.

 

۷. سویی (sui)

قیمت ارز دیجیتال به نام «سویی» (sui) است. قیمت «سویی» (sui) امروز برابر با ۰.۹۹۵۷۴۷ دلار است و حجم معاملاتی که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده حدود ۱۱۴،۰۹۲،۵۹۱ دلار است.  قیمت “Sui” در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۸۸٪ افزایش یافته است و موقعیت رتبه‌بندی فعلی آن در سایت CoinMarketCap در جایگاه ۷۸ قرار دارد.

 

 

 

 

۸. متیک (polygon)

 

قیمت ارز دیجیتال «پولیگان» (Polygon) امروز برابر با ۰.۹۱۹۰۰۸ دلار است و حجم معاملاتی که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده حدود ۴۹۰،۵۱۳،۴۳۳ دلار است. قیمت “Polygon” در ۲۴ ساعت اخیر ۲.۴۵٪ افزایش یافته است و موقعیت رتبه‌بندی فعلی آن در سایت CoinMarketCap در جایگاه ۹ قرار دارد. برای خرید پولیگان می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

۹.بیت کوین (bitcoin)

قیمت بیت کوین با وجود افزایش هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) در آمریکا و نگرانی‌ها از تورم، با یک افزایش ناگهانی مواجه شده است. با این حال، هنوز بیت کوین در تلاش است تا به سطح ۲۷٬۰۰۰ دلار بازگردد. به گزارش «کوین تلگراف» (cointelegraph)،در روز بازگشایی بورس وال استریت در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) که همزمان با انتشار آمار و ارقام اقتصادی آمریکا بود، قیمت بیتکوین رشد سریعی را تجربه کرد.

 

قیمت بیت کوین امروز برابر با ۲۶،۶۹۳.۹۴ دلار است و حجم معاملاتی که در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۱۱،۲۳۷،۲۳۶،۲۳۳ دلار بوده است. برای خرید بیت کوین می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

۱۰. اتریوم (ethereum)

قیمت اتریوم (Ethereum) ۱۸۲۷.۰۳ دلار آمریکا معامله می‌شود. اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۷۱٪ رشد داشته است. رتبه فعلی اتریوم در CoinMarketCap رتبه دوم است.

منبع : coinmarketcap

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش