اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap

نویسنده : مهدی رضائیان

4375

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

18تیر1403|17:07

بازی پیکسل تپ Pixeltap

🕹 برای شروع بازی روی لینک کلیک کنید: شروع بازی

🤖 لیست کامل بازی‌های کلیکی (بیش از ۲۵ بازی) با احتمال درآمدزایی: بازی های کلیکی تلگرام

 

با افزایش هیجان و علاقه کاربران ارزهای دیجیتال به ایردراپ‌های مبتنی بر بازی، پلتفرم وب۳ پیکسل‌ورس هم بازی پیکسل تپ، بازی کلیکی خلاقانه و جدید خود را در تلگرام راه‌اندازی کرده‌است. در این بازی، کاربران با ضربه زدن به پیکسل‌ها و کسب امتیاز درون بازی پیشرفت می‌کنند و شانس خود را برای ایردراپ افزایش می‌دهند. این بازی پس از لیست شدن و امکان‌پذیری فروش و خرید نات کوین در کنار همستر کامبت و تپ سوآپ، در میان پروژه‌های محبوب کاربران قرار گرفته است.

 

در این مقاله ابتدا بازی پیکسلتپ را به صورت کامل و دقیق معرفی می‌کنیم و تیم و تکنولوژی آن را بررسی می‌کنیم. در ادامه نیز به کاربران آموزش می‌دهیم چطور این بازی را راه‌اندازی کرده و در تلگرام خود اجرا کنند. در نهایت با بررسی بخش‌های مختلف PixelTap و کسب درآمد از آن، به کاربران کمک می‌کنیم فعالیت خود را در این بازی را آغاز کنند و از آن کسب درآمد کنند.

 

ربات پیکسلتپ

 

بازی پیکسل تپ چیست؟

بازی پیکسل تپ PixelTap یک بازی نوآورانه و بخشی از جهان شگفت‌انگیز پیکسل ورس است که به کاربران اجازه‌ می‌دهد با کلیک کردن روی سکه زرد میان صفحه، توکن بازی را دریافت کرده و آن را در بازی ذخیره کنند. این بازی با فراهم کردن چند بستر مختلف به کاربران اجازه می‌دهد در کنار سرگرم شدن، درآمد خود را نیز چند برابر کنند. این بازی یکی از پلتفرم‌های توسعه‌یافته توسط پیکسل ورس است و اعتبار خود را از آن می‌گیرد. 

 

پیکسل ورس مانند دیگر پروژه‌های متاورسی، جهان دیجیتال ایجاد کرده و فضای تیره و سایبرپانکی دارد. پیکسل ورس در قالب یک بازی، برای فعالان خود چالش‌ها و پاداش‌های مختلفی دارد که آن را به پروژه جذابی تبدیل می‌کند. پیکسل ورس دارایی‌ها و آیتم‌های کاربران در بازی را در قالب ان‌اف‌تی به خرید و فروش می‌رساند و امکان تعامل دارایی‌ها را بین کاربران فراهم می‌کند.

 

پیکسل ورس با تکیه بر چندین سال سابقه فعالیت و تیم شناخته شده خود سرمایه زیادی را برای بازی پیکسلتپ جمع‌آوری کرده است. کوری، رئیس سابق لیستینگ بایننس، به عنوان مدیر اصلی پیکسل تپ توسط پیکسل ورس انتخاب شده تا این پروژه را به موفقیت برساند که این یکی از نکات مثبت این بازی کلیکی تلگرام است. 

 

تیم پیکسل تپ با جذب سرمایه ۵.۵ میلیون دلاری از سرمایه‌گذارانی مثل Delphi Ventures و جیمز کوون، مدیر عامل سابق نکسان، اکوسیستم بازی را گسترش داده و امکان توسعه چندین برابری آن را فراهم کرده‌است. سرمایه‌گذاری انجام شده روی بازی پیکسل تپ باعث بهبود اکوسیستم بازی و افزایش تعداد کاربران شده و آن را به یک بازی کلیکی وایرال تبدیل کرده‌ است.

 

آموزش راه‌اندازی بازی پیکسل تپ

برای شروع بازی پیکسل تپ، کاربران باید با استفاده از این لینک وارد ربات تلگرام پیکسل تپ شوند و روی گزینه Launch bot کلیک کنند. ادغام این بازی با تلگرام اجازه می‌دهد کاربران بدون نیاز به دانلود کردن برنامه جدید و به سادگی پیکسل تپ را در حساب کاربری تلگرام خود اجرا کرده و بازی را شروع کنند. با شروع ربات، کاربران وارد بازی شده و با کلیک کردن روی سکه زرد وسط صفحه توکن بازی را دریافت کنند.

 

راه‌اندازی بازی پیکسل تپ

 

بخش‌های مختلف ربات پیکسل تپ

همانند سایر بازی‌های کلیکی تلگرام، پیکسلتپ نیز از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که امکانات و گزینه‌های مختلفی را برای فعالیت در بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برای کاربران جدید این بازی، بخش‌های مختلف می‌توانند گیج‌کننده باشند و به همین دلیل در ادامه منوی پایین صفحه‌ی بازی پیکسل تپ را بررسی می‌کنیم تا کاربران بتوانند به راحتی بازی را اجرا کرده و به کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازند. 

 

بخش کسب درآمد بازی پیکسل تپ (Earn)

این بخش قسمت اصلی بازی پیکسل تپ است که بازیکنان می‌توانند در آن با کلیک‌ کردن بر روی سکه بزرگ زرد رنگ، سکه بازی را کسب کنند. علاوه براین، کاربران می‌توانند هر ۸ ساعت یک بار وارد ربات شده و سکه‌های خود را دریافت کنند. در این بخش، امکان اضافه کردن آدرس اتریومی کیف پول نیز وجود دارد که در آینده از آن برای برداشت ارزهای واقعی بازی استفاده خواهد شد.

 

قسمت دعوت از دوستان (Invite)

یکی دیگر از بخش‌های بازی پیکسل تپ، قسمت “Invite” است. در این بخش، بازیکنان می‌توانند دوستان خود را به بازی دعوت کنند و پاداش بگیرند. کاربران عادی تلگرام با هر دعوت ۲,۰۰۰ سکه و کاربران تلگرام پریمیوم ۱۰,۰۰۰ سکه دریافت می‌کنند. علاوه بر این، ۵٪ از امتیازات دوستان و ۱٪ از امتیازات رفرال‌های آن‌ها به حساب بازیکن اضافه می‌شود. این سیستم به بازیکنان امکان می‌دهد تا با دعوت از دوستان، سریع‌تر پیشرفت کنند و امتیازات بیشتری کسب کنند.

 

پیکسل تپ بازی

 

بخش نبرد در بازی پیکسلتپ (Fight)

بخش نبرد یا فایت “Fight” در بازی پیکسل تپ، به بازیکنان اجازه می‌دهد با ارتقا کاراکتر خود یا خرید کاراکترهای قدرتمندتر، در نبردهای تن به تن با دیگر کاربران شرکت کنند و امتیازات بیشتری کسب کنند. در این بخش، بازیکنان بازی پیکسل تپ می‌توانند ربات‌های خود را به‌روزرسانی کرده و قدرت آن‌ها را افزایش دهند تا در مبارزات با دیگر بازیکنان موفق‌تر باشند. این نبردها به بازیکنان کمک می‌کند تا مهارت‌ها و استراتژی‌های خود را تقویت کنند و در بازی پیکسل تپ پیشرفت کنند.

 

بخش کمپین‌های ربات پیکسل تپ (Top)

 بخش تاپ بازی پیکسل تپ شامل کمپین‌های هفتگی است که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها شرکت کرده و جوایز بزرگی را به‌دست آورند. کاربران این بازی می‌توانند در بخش تاپ رتبه خودشان و دیگر بازیکنان کمپین‌ها را مشاهده کرده و برای پیروزی در کمپین برنامه‌ریزی کنند. به عنوان مثال، در هفته اول تیرماه یک جایزه ۳۳۰,۰۰۰ دلاری برای بهترین بازیکن بازی پیکسل تپ در نظر گرفته شده است. این بخش به بازیکنان امکان می‌دهد تا با دعوت به کمپین و کسب امتیازات بیشتر، به رتبه‌های برتر برسند و جوایز بیشتری کسب کنند.

 

قسمت پاداش در پروژه پیکسل تپ (Rewards)

بخش “Rewards” به کاربران اجازه می‌دهد با انجام دادن فعالیت‌های مختلف، امتیاز خود را افزایش دهند. در قسمت “Daily Combo”، همانند بازی همستر کامبت بازیکنان می‌توانند با قرار دادن چند تصویر ربات در کنار یکدیگر، پازل‌ها را حل کنند و امتیاز مشخصی را به دست آورند. با ورود روزانه به بازی بازیکنان می‌توانند در بخش “Daily Reward” امتیازات مختلفی را بدون انجام کار خاصی دریافت کنند.

 

همچنین، بازیکنان می‌توانند وارد بخش “Tasks” شوند و ماموریت‌های مرتبط با دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی پیکسل تپ را انجام دهند تا امتیازات بیشتری کسب کنند. با استفاده کامل از این بخش‌ها، کاربران می‌توانند به راحتی تعداد توکن‌های خود را افزایش داده و از این بازی پاداش بگیرند. 

 

بخش‌های مختلف بازی پیکسل تپ

 

اتصال ربات PixelTap به کیف پول ارز دیجیتال

کاربران بازی پیکسل تپ باید امکان فروش توکن‌های خود را بعد از عرضه آن در بازار داشته باشند و به همین دلیل اتصال بازی به یک کیف پول ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد. گزینه اتصال به کیف پول ارز دیجیتال در پیکسل تپ، در صفحه اصلی این بازی وجود دارد. برای اتصال کاربران باید روی آیکون کیف پول در قسمت بالا و سمت راست داشبورد اصلی کلیک کنند. 

 

پس از کلیک بر روی آیکون، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن لیستی از کیف پول‌های مختلف پشتیبانی‌شده در پیکسل تپ قابل مشاهده است. بازیکنان می‌توانند یکی از این کیف پول‌ها را برای دریافت توکن‌های PIXFI در آینده انتخاب کنند. پس از انتخاب کیف پول و تأیید حساب، بازیکن باید آدرس ERC-20 خود را وارد کند. این آدرس برای دریافت توکن‌های PIXFI در زمان انجام ایردراپ‌ها و سایر جوایز مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

 

نکته امنیتی: از آنجایی که وصل کردن کیف پول به اپلیکیشن‌های مختلف ممکن است خطرات مختلفی برای کاربران داشته باشد، توصیه می‌شود برای اتصال کیف پول به بازی پیکسل تپ و سایر بازی‌های کلیکی تلگرام از کیف پول‌های خالی استفاده شود و به هیچ عنوان کیف پول اصلی به این بازی‌ها وصل نشوند.

 

 

اتصال کیف پول به بازی پیکسل تپ

 

تاریخ عرضه و لیست شدن ارز دیجیتال پیکسل تپ

به نظر می‌رسد کسب درآمد و سود از ایردراپ ارز دیجیتال پیکسل تپ تنها مربوط به سکه‌های درون بازی نیست و تعداد بردهای کاربران نقش بیشتری در میزان توکن‌های دریافتی دارد. بدین معنا که هرچقدر کاربران بتوانند بردهای بیشتری در بازی‌ها کسب کنند، شانس بیشتری در دریافت ایردراپ خواهند داشت. به هر حال هنوز قطعیتی برای نحوه توزیع و متغیرهای اثر گذار بر آن وجود ندارد.

 

بر اساس داده‌های منتشرشده در لایت پیپر پیکسل ورس، این اکوسیستم به زودی به ارز دیجیتالی با نام PIXFI ضرب خواهد کرد که سقفی ۵ میلیارد واحدی دارد. براساس این داده‌ها، حدود ۲۵ درصد از توکن‌ها به پاداش درون بازی‌ها اختصاص داده خواهد شد اما تاریخ دقیقی در حال حاضر برای راه‌اندازی و لیست شدن ارز دیجیتال پیکسل تپ مشخص نشده است.

 

توکن پیکس‌فای به عنوان توکن اصلی برای تراکنش‌ها در اکوسیستم Pixelchain و به عنوان گس توکن بازی عمل می‌کند. در حال حاضر، توکن PIXFI در صرافی‌ها لیست نشده و تاریخ انجام ایردراپ نیز هنوز مشخص نیست. برخی منابع غیر رسمی اعلام کرده‌اند که این توکن تا پایان تابستان سال جاری یعنی اواخر شهریور عرضه و در صرافی‌ها لیست خواهد شد.

 

جمع‌بندی

بازی تلگرامی پیکسل تپ یکی از بازی‌های جذاب ایردراپی است که می‌تواند ساعت‌ها سرگرمی را برای کاربران فراهم کند. در طول مقاله، به بررسی این بازی، تیم آن و پروژه پیکسل ورس پرداخته شد. همچنین، بخش‌های مختلف بازی را بررسی کردیم تا کاربران بتوانند از این بازی درآمد کسب کنند. در صورت لیست شدن رمز ارز پیکس فای، خرید ارز دیجیتال و فروش آن توسط رابکس پشتیبانی خواهد شد و توصیه می‌شود قبل از رسیدن به این مرحله حساب کاربری خود را در رابکس ایجاد کنید تا در سریعترین زمان رمز ارزهای خود را معامله کنید.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • راضیه 18 تیر 1403

    عالییی

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پیش بینی قیمت همستر در اینده 5 سال بعد؛ HMSTR به 0.2 دلار می‌‌‌رسد!

بازی تلگرامی سید کوین | آموزش 0 تا 100 ربات Seed App

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام در Fragment با رمزارز Toncoin

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

پروژه MemeFi تلگرام | بررسی و آموزش استخراج توکن میم فای

لیست شدن پای نتورک در هوبی | آیا امکان فروش توکن PI وجود دارد؟