اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

بازی دات کوین | 0 تا 100 بازی Dotcoin و آموزش فعالیت در آن

نویسنده : مهدی رضائیان

2211

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

19تیر1403|15:09

بازی دات کوین Dotcoin

🕹 برای شروع بازی روی لینک کلیک کنید: شروع بازی

🤖 لیست کامل بازی‌های کلیکی (بیش از ۲۵ بازی) با احتمال درآمدزایی: بازی های کلیکی تلگرام

 

در ماه‌های اخیر، بازی‌های تلگرامی با قابلیت کسب درآمد از طریق کلیک یا لمس کردن (Tap to Earn) توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. بازی دات کوین (Dotcoin)، یکی از جدیدترین پروژه‌های کریپتویی است که با استفاده از روش کسب درآمد از کلیک، ایردراپ توکن خود را به کاربران تلگرام معرفی کرده است. در این مقاله به بررسی کامل بازی Dotcoin، نحوه بازی و استخراج آن، و همچنین چشم‌انداز آینده این پروژه می‌پردازیم.

 

معرفی بازی دات کوین

بازی Dotcoin یکی از بازی‌های کلیکی محبوب تلگرام است که در مارس 2024 راه‌اندازی شد. این بازی در مدت چند ماه توانست بیش از 15 میلیون کاربر در محیط بازی و بیش از 5.4 میلیون عضو در جامعه رسمی تلگرامی خود جذب کند. ترکیب بازی و کریپتو تجربه‌ای سرگرم‌کننده و بالقوه سودآور را برای کاربران فراهم می‌کند و بازی دات کوین نیز همانند بازی همستر کامبت و نات کوین به یکی از گزینه‌های اصلی بازی برای کاربران تلگرام تبدیل شده است.

 

پروژه دات کوین یک پروژه کریپتویی جدید است که ایردراپ توکن خود را از طریق بازی تلگرامی و به روش کلیک (Tap to Earn) به کاربران ارائه می‌دهد. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا با لمس کردن نقطه‌ای در صفحه نمایش، توکن‌های خود را افزایش دهند. دات کوین به نوعی ادامه‌دهنده‌ی موفقیت بازی نات کوین است که همانند این پروژه با استقبال گسترده روبه‌رو شده است.

 

ایردراپ ارز دیجیتال، فرآیندی است که در آن توکن‌های یک پروژه به صورت رایگان یا در ازای انجام چند مرحله ساده مانند دنبال کردن صفحات اجتماعی یا ثبت‌نام در خبرنامه به کاربران توزیع می‌شود. در بازی دات کوین، کاربران باید در مدت زمان ۲۵ ثانیه با ضربه زدن روی یک نقطه، ضریب جمع‌آوری توکن خود را افزایش دهند و تلاش کنند تا آن را در منطقه X4 نگه دارند تا در نهایت مشمول ایردراپ این پروژه شوند.

 

بخش‌های مختلف بازی دات کوین

بازی دات کوین نیز همانند دیگر بازی‌های کلیکی تلگرام از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و کاربران با فعالیت در هر یک از این بخش‌ها می‌توانند شانس خود را برای دریافت ایردراپ پروژه افزایش دهند. سه بخش اصلی این پروژه شامل دعوت از دوستان، بخش ماموریت‌های مختلف و ارتقا سرعت و کیفیت بازی است.  از آنجایی که این بخش‌ها در اکثر بازی‌ها مشترک است به معرفی کوتاه آن‌ها بسنده می‌کنیم.

 

Friends‌: در این بخش می‌توانید با دریافت کد دعوت خود، دوستان خود را به بازی دات کوین دعوت کنید و از این طریق هم شما و هم کاربر جدید پاداش دریافت کنید.
Earn‌: انجام مأموریت‌های مختلف در این بخش به شما کمک می‌کند تا تعداد زیادی دات کوین رایگان دریافت کنید. ماموریت‌های تعریف شده بیشتر در حوزه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است.
Boost‌: در این بخش باید به دنبال ارتقاء پروفایل و افزایش سرعت دریافت توکن‌ها باشید که برای انجام این کار نیاز است که بخشی از توکن‌های خود را خرج کنید.

 

بازی دات کوین dotcoin

 

آموزش درامدزایی از بازی Dotcoin

برای کسب درامد از بازی دات کوین اصلی‌ترین روش دریافت توکن‌های درون بازی با کلیک بر روی تصویر است. با این حال برای درامدزایی بیشتر و بهبود رتبه در میان بازیکنان، نیاز است که فعالیت در بازی حرفه‌ای باشد. در دات کوین، روش‌هایی تعریف شده که استفاده از آن‌ها برای افزایش میزان کسب درامد از ارزهای دیجیتال لازم است. برای کسب بیشترین مقدار دات کوین، استفاده از آپشن‌های زیر توصیه می‌شود.

 

Daily Attempts‌: با استفاده از این گزینه می‌توانید تعداد تلاش‌های روزانه خود را با استفاده از سکه‌ها افزایش دهید.
Multitap‌: با استفاده از این گزینه تعداد کوین‌های دریافتی با هر ضربه افزایس پیدا می‌کند.
Game X2‌: این گزینه برای دو برابر کردن کوین‌ها با احتمال ۵۱٪ طراحی شده است.
• افزایش سطح (lvl)‌: با افزایش سطح، پاداش‌های بیشتری دریافت می‌کنید.
Portfolio‌: در این بخش زا بازی دات کوین با اتصال کیف پول بلاک چین (TON) و شرکت در قرعه‌کشی روزانه امکان کسب پاداش بیشتر را به دست می آورید.

 

آموزش بازی دات کوین

 

یکی از مهم‌ترین ترفندها برای دریافت دات کوین بیشتر، انجام مأموریت‌های بخش «Earn» است. به عنوان مثال، دنبال کردن کانال دات کوین پنجاه هزار کوین، اجرای ربات Spinarium هفتاد هزار کوین، و دعوت ۱۰ نفر از دوستان سیصد هزار کوین پاداش دارد. برای دریافت بیشترین میزان کوین از تپ‌ها، باید ریتم خاصی را حفظ کنید و از ربات‌های کلیکر خودداری کنید، زیرا این ربات‌ها باعث می‌شوند که سریعاً از منطقه X4 رد شوید و فرصت ۲۵ ثانیه‌ای خود را از دست دهید.

 

بازی دات کوین دارای سیستمی است که به شما اجازه می‌دهد تا سطح ۸۰ پیش بروید. این سطوح بر اساس تعداد دات کوین‌های حساب شما افزایش پیدا می‌کنند. به عنوان مثال، سطح هشتاد در این بازی معادل داشتن بیش از ۱۰ میلیارد دات کوین است. افزایش سطح به شما پاداش‌های بیشتری می‌دهد و کارایی استخراج توکن شما را افزایش می‌دهد.

 

یکی دیگر از روش‌های سریع برای افزایش تعداد دات کوین‌ها در بازی Dotcoin، استفاده از بخش بازی X2 است. در این بخش، شما می‌توانید حداکثر ۳۰٪ از موجودی خود را وارد کنید و با احتمال موفقیت ۵۱٪ آن را دو برابر کنید. این بازی به شما اجازه می‌دهد که سریع‌تر سطح خود را افزایش دهید. نکته مثبت این گزینه این است که پس از تلاش ناموفق، موجودی شما کاهش نمی‌یابد بلکه تنها تعداد تلاش‌های شما کم می‌شود.

 

در بازی دات کوین، می‌توانید گروه خود را تشکیل دهید یا به یک کلن بپیوندید. برای ایجاد کلن، باید ۵۰ هزار دات کوین داشته باشید. ایجاد یا پیوستن به کلن‌ها به شما امکان می‌دهد که با دیگر کاربران همکاری کنید و از این طریق پاداش‌های بیشتری کسب کنید. کلن‌ها به عنوان کانال‌ها و چت‌های عمومی در تلگرام عمل می‌کنند که در آن اعضا می‌توانند ارتباط برقرار کنند، استراتژی‌ها را به اشتراک بگذارند و با همکاری با یکدیگر درآمد خود را افزایش دهند.

 

ایجاد کلن در بازی دات کوین

 

ارز دیجیتال دات کوین کی لیست خواهد شد؟

کانال تلگرامی دات کوین با انتشار پستی اعلام کرد که توکن DTC به عنوان رمزارز رسمی دات کوین در بلاک چین تُن (TON) راه‌اندازی خواهد شد. در حال حاضر هیچ زمان مشخصی برای این رویداد مشخص نشده است اما برنامه‌ای با عنوان DTC Mining قرار است در این هفته نهایی شود که در آن امکان استخراج توکن‌ها و انتقال آن به صرافی‌ها و فروش فراهم خواهد شد.

 

طبق اطلاعات منتشر شده در مورد برنامه استخراج دات کوین،‌کاربران باید استخراج توکن‌های این پروژه قادر به خرید سطح استخراج DTC خواهند بود و براساس سطج خریداری شده، روزانه مقداری توکن در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت و آن‌ها قادر به برداشت این توکن‌ها و انتقال آن‌ها به صرافی‌های ارز دیجیتال برای فروش خواهند بود.

 

چگونه دات کوین را برداشت کنیم؟

در حال حاضر توکن بازی دات کوین به صورت توکن واقعی ایجاد و در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست نشده است اما در بخش Portfolio این بازی می‌توانید کیف پول مربوط به شبکه تن مثل Tonkeeper را نصب کنید تا در صورت لیست شدن بتوانید دات کوین‌های خود را برداشت کنید. پس از برداشت توکن‌ها به کیف پول شخصی، شما امکان فروش توکن‌های خود را در صرافی ارز دیجیتال رابکس به دست می‌آورید.

 

قیمت دات کوین چقدر است؟

باتوجه به اینکه هنوز توکن رسمی بازی دات کوین در بلاک چین TON ایجاد نشده است، امکان خرید و فروش و انتقال توکن های بازی وجود ندارد و به همین دلیل قیمت دات کوین نیز هنوز مشخص نیست. به محض لیست شدن این توکن، خرید و فروش آن در صرافی رابکس برای کاربران امکان‌پذیر خواهد شد که برای فروش با بهترین قیمت و در کمترین زمان می‌توانید از همین الان ثبت نام و احراز هویت خود را در این صرافی تکمیل کنید.

 

جمع‌بندی

پروژه دات کوین با ترکیب بازی و کسب درآمد، تجربه‌ای جذاب و پربازده را برای کاربران فراهم می‌کند. این بازی با مکانیک‌های منحصر به فرد خود مانند نقطه مرکزی و حلقه‌های پاداش، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اگرچه بازی دات کوین هنوز در حال توسعه است و مانند هر پروژه کریپتویی دیگری دارای ریسک‌هایی است، اما با توجه به رشد سریع و جامعه فعال خود، آینده روشنی برای بازی دات کوین پیش‌بینی می‌شود‌.

منبع : kucoin

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی کتیزن تلگرام | کاملترین آموزش درآمدزایی از بازی Catizen

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی تلگرامی سید کوین | آموزش 0 تا 100 ربات Seed App