اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

افزایش قیمت اتم | cosmos در آستانه ادغام با پروتکل اصلی

نویسنده : عارفه مدنی

201

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
ارزهای دیجیتال

19اردیبهشت1402|37:12

افزایش قیمت اتم

قیمت ارز دیجیتال Cosmos (ATOM) در هفته‌های گذشته به دلیل فروش مداوم آن کاهش یافته بود اما در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش قیمت اتم با رشد ۵٪ به قیمت ۱۱.۱ بودیم. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت ATOM در طول هفته‌ی گذشته تنها با ۱.۲۰٪ افت کمی روبرو شده است. این افزایش قیمت می‌تواند نشان دهنده رونق گرفتن بازار کرپتو باشد.

این در حالی است که بایننس به دلیل تراکنش‌های زیاد ۱۲ ساعت برداشت‌های بیت کوین را مختل کرد. نرخ سرمایه‌گذاری کل بازار کریپتوکارنسی در حال حاضر ۱.۱۵ تریلیون دلار است و اخیراً با ۳.۰۴ درصد کاهش روبرو شده است. برای خرید اتم Cosmos (ATOM) می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

افزایش قیمت اتم cosmos همزمان با ادغام پروتکل اصلی

بر اساس گزارش «یوتودی» (utoday) ارز کاسموس (Cosmos) یک پروتکل برای ساخت بلاک چین‌های جدید است. این پروتکل قصد دارد نسخه اولیه زنجیره‌ی مصرف‌کننده‌ی خود به نام «نوترون» (Neutron) را به زودی رونمایی کند. نوترون یک بستر (CosmWasm) است که برای اجرای قراردادهای هوشمند طراحی شده و این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد که برنامه‌های تحت وب غیرمتمرکز خود را بر روی شبکه‌های عمومی مختلف اجرا کنند.

 

طبق اعلام توسعه دهندگان رونمایی از نسخه‌ی اولیه «نوترون» (Neutron) چهارشنبه آینده (12 می) در زون اقتصادی “ATOM” اتفاق می‌افتد این موضوع به رالی و رشد نرخ Cosmos کمک کرده است.

 

«نوترون» (Neutron) به عنوان یک پلتفرم مجوز دهنده قراردادهای هوشمند شناخته می‌شود، به این معنی که برای توسعه و اجرای قراردادهای هوشمند، توسعه دهندگان  می‌توانند به طور آزاد قراردادهای خود را اجرا کنند و نیازی به اجازه ندارند. همچنین، قراردادهای هوشمند ایجاد شده در «نوترون» (Neutron)، تحت پوشش امنیتی Cosmos قرار دارند که امنیت بالایی را برای این قراردادها به ارمغان می‌آورد.

 

 

افزایش قیمت اتم

 

 

یکی از ویژگی‌های مهم «نوترون» (Neutron)، امکان اجرای قراردادهای هوشمند در شبکه‌های مختلف است. به این معنی که برنامه‌هایی که بر روی این پلتفرم توسعه داده شده‌اند، قابلیت اجرا در شبکه‌های مختلف را دارند و به این ترتیب، می‌توانند به تنوع و جذابیت بیشتری در بین کاربران دست یابند. همچنین، «نوترون» (Neutron) برای تسهیل عملکرد برنامه‌های هوشمند، امکان کنترل هزینه‌ها و ارتباط با شبکه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

 

در مجموع، «نوترون» (Neutron) یک پلتفرم متن باز و بدون نیاز به اجازه است که قابلیت اجرای برنامه‌های هوشمند در شبکه‌های مختلف و ارائه امنیت بالا برای قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند. «نوترون» (Neutron) به عنوان یک تغییر دهنده بازی برای پلتفرم Cosmos تعیین شده است، و زنجیره مادر از اعتباردهندگان آن می‌خواهد تا برای عرضه بعدی در هفته آینده آماده شوند.

 

اهمیت قراردادهای هوشمند در اکوسیستم مالی غیر متمرکز (DeFi)

با توجه به اینکه شبکه‌های مختلف به دنبال ارائه زیرساخت‌هایی هستند که بتوانند این بخش را به صورت قابل مقایسه و قابلیت اطمینان ارائه دهند، قراردادهای هوشمند نقش بسیار مهمی در این اکوسیستم بازی می‌کنند.در حال حاض برخی از شبکه‌ها در حوزه قراردادهای هوشمند فعالیت می‌کنند و به دنبال ارائه خدمات و محصولاتی با قابلیت مقایسه و قابلیت اطمینان بیشتر هستند. شبکه‌هایی مانند Cosmos، Polygon zkEVM، Arbitrum، Filecoin’s FVM و zkSync Era ا به دنبال جایگاه برتر در این حوزه هستند.

منبع : utoday

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap