اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

قیمت بیت کوین به بالای ۳۰،۰۰۰ رسید، آیا رالی صعودی بیت کوین ادامه دارد؟

نویسنده : عارفه مدنی

138

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ارزهای دیجیتالبیت کوین

05تیر1402|36:09

به گزارش کوین دسک (coindesk) یک تحلیلگر می‌گوید اگر قیمت بیت کوین بالای ۳۰ هزار دلار باقی بماند، احتمالاً رالی صعودی بیت کوین ادامه دارد و حتی قیمت آن بیشتر هم خواهد شد. شب گذشته، کندل هفتگی بیت کوین برای اولین باز پس از آپریل (فروردین) در قیمت ۳۰٬۴۶۲ دلار بسته شد. این کندل سبز ۱۵.۷۱ درصدی بهترین کندل هفتگی بیت کوین از اواخر اسفند بوده است. در ادامه خبر به بررسی اینکه آیا رالی صعودی بیت کوین در آینده ادامه دارد یا خیر خواهیم پرداخت. برای خرید بیت کوین می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

آیا رالی صعودی بیت کوین ادامه دارد؟

این هفته شاهد شکستن بیت کوین از مقاومت 30 هزار دلاری و موفقیت در حفظ آن در برابر نوسانات بودیم. افزایش قیمت بیت کوین به دلیل امیدواری نسبت به صدور صندوق‌های تبادل شده (ETF) مرتبط با بیت کوین است. بیتکوین و اتریوم در آغاز هفته در منطقه آسیا با قدرتی قابل توجه آغاز شده‌اند. بزرگترین ارز دیجیتال دنیا هنوز بالاتر از سقف 30 هزار دلار است، در حالی که قیمت اتریوم نیز 1.3 درصد رشد کرده و به 1,901 دلار رسیده است. بیت کوین همچنان بیش از نیمی از بازار را تحت کنترل خود دارد و دامیننس بیت کوین رابکس بازار آن ۵۱.۵۶ درصد است.

 

 

به گزارش کوین دسک (coindesk) تحلیلگران می‌گویند که این بازار، که پس از تقدیم چندین درخواست برای صدور صندوق‌های تبادل شده بیتکوین ایجاد شده است، باعث افزایش قیمت بیتکوین و اتریوم در طول هفته‌های قوی‌تری نسبت به مارس شده است.شاخص روند بیتکوین (BTI) از CoinDesk Indices نشان می‌دهد که قیمت این دارایی در طی هفته گذشته 15.6٪ و در طول ۱۴ روز گذشته 17٪ رشد کرده است و در  روند صعودی قابل توجه قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

دی‌پاسکوال در هفته‌های آینده رشد مستمر در بازار کریپتوکارنسی را پیش‌بینی می‌کند، اما همچنین نوسانات را هم ممکن می‌داند. در عوض، ارزهای دیجیتال جانبی هم اکنون شروع به رالی می‌کنند. اما بازار احتمالاً در هفته‌های آینده نوسان خواهد داشت، دی پاسکوال ادعا کرده است که اگر بیت کوین توانایی حفظ قیمت بالای 30 هزار دلار را برای مدت زمان طولانی داشته باشد، ممکن است شاهد افزایش قیمت دیگری باشیم.

 

 

دلیل رالی صعودی بیت کوین در روز‌های اخیر چیست؟

داده‌ها از CoinGlass نشان می‌دهد که در طول آخر هفته، معامله‌گران با موقعیت‌های کوتاه در مقام برتر قرار داشتند. در ۲۴ ساعت گذشته، مجموعه‌های بلند معاملات مبادله شده به ارزش 9.5 میلیون دلار و مجموعهای کوتاه مبادلات مبادله شده به ارزش 7.10 دلار متلاشی شده‌اند. علاقه‌مندی‌های باز در مقام 14.6 میلیارد دلار قرار دارد که در ابتدای هفته گذشته 11.7 میلیارد دلار بود.

 

کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) هنوز تصمیمی را درباره صدور یا عدم صدور موافقتنامه‌های ETF بیت کوین از شرکت‌های BlackRock، Invesco و WisdomTree اعلام نکرده است. اما بسیاری امیدوارند که اضافه کردن یک توافقنامه درباره اشتراک اطلاعات نظارتی کافی باشد تا SEC مطمئن شود و موافقت خود را اعلام کند. این مشابه این است که کمیسیون اوراق بهادار اونتاریو قبل از تأیید اولین ETF بیت کوینی که در سال ۲۰۲۱ در تورنتو لیست شد، نیاز به بخش نگهدارنده‌های رمزارزهای بلوغ داشته باشد. تا آن زمان، سؤال این است: بیت کوین تا چه حدی رشد خواهد کرد؟ برای خرید بیت کوین می‌‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید

 

منبع : coindesk

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟