اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

پیشنهاد کمیته سنای استرالیا در مورد اصلاحات مالیات ارزهای دیجیتال ، DAO و مجوزهای لازم

نویسنده : مونا بتوئی

269

زمان مطالعه :

۴ دقیقه
جهانتحلیل

29مهر1400|55:23


این کمیته وضوح بیشتری برای DAO ها ، مقررات جدید مالیات بر سود سرمایه و معافیت های مالیاتی برای ماینرها توصیه کرد. کمیته سنای استرالیا به عنوان یک مرکز فناوری و مالی (ATFC) به تازگی سومین و آخرین گزارش خود را در پارلمان ارائه کرده است که دارای 12 توصیه گسترده برای تنظیم صنعت دارایی های دیجیتالی و فناوری فین تک است.


این مجوزهای جدید برای مبادلات ارزهای دیجیتال، قوانین جدید برای اداره سازمانهای مستقل غیرمتمرکز ، بازنگری مالیات بر سود سرمایه در DeFi و تخفیف مالیاتی برای استخراج کنندگان رمزارزها با استفاده از انرژی تجدیدپذیر پیشنهاد می کند.
یک توصیه کلیدی ایجاد مجوز DCE Market جدید برای مبادلات ارزهای دیجیتال از جمله الزامات مربوط به ذخایر سرمایه و حسابرسی است. الزامات باید مقیاس پذیر باشند تا اپراتورهای کوچکتر از بازار خارج نشوند.


قوانین مالیات بر عایدی سرمایه باید به روز شود تا وضوح بیشتری در مورد مالیات ارزهای دیجیتال و سهام DeFi ایجاد شود. این کمیته پیشنهاد کرد که برخلاف سیستم فعلی ، مالیات بر سود سرمایه تنها زمانی اعمال می شود که معاملات ارزهای دیجیتال “به طور واقعی منجر به افزایش یا ضرر سرمایه قابل تعریف” شود.
این کمیته همچنین به خزانه داری توصیه کرد که سیاست های مربوط به قابلیت استفاده از ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را بررسی کند و همچنین پیشنهاد تخفیف مالیاتی 10 درصدی را برای شرکت های استخراج کریپتو که از انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کنند ، ارائه دهد.


یک توصیه برجسته در جهان ایجاد یک ساختار نظارتی جدید برای DAO ها است که به مالکیت غیر متمرکز جامعه و اداره یک پروتکل اشاره دارد. “DAOs به وضوح در هیچ یک از ساختارهای شرکت های موجود در استرالیا قرار نمی گیرد … این عدم قطعیت قانونی مانع از ایجاد پروژه هایی با مقیاس قابل توجه در استرالیا می شود.” اشر تان ، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال استرالیا Coinjar ، سناتور اندرو براگ ، رئیس کمیته و تیم را به دلیل “رویکرد آینده نگرانه ای که با این چارچوب نظارتی پیشنهادی اتخاذ کرده اند ، ستود. “از نظر ما ، گزارش AFTC لحنی خوش بینانه قابل تحسین را نشان می دهد که فناوری بلاک چین را نوآوری تاریخی خود می داند – و با فرصت ها و خطرات مطابقت دارد.” این کمیته از طیف وسیعی از متخصصان و بازیگران صنعت از جمله Blockchain Australia ، صرافی های پیشرو و شرکت هایی مانند R3 و Ripple صحبت کرد. دومی توصیه کرد که هر چارچوب نظارتی باید از “رویکرد مبتنی بر ریسک برای شناسایی خدمات دارایی های دیجیتالی که ریسک کافی برای ضمانت مقررات را دارد” استفاده کند.


استیو ولاس ، مدیر عامل بلاک چین استرالیا ، گفت که این سازمان مشتاق است تا از ذی نفعان و صنعت برای بازخورد آنها در مورد توصیه ها بشنود.
سناتور براگ گفت مقررات پیشنهادی به استرالیا کمک می کند تا در دارایی های دیجیتال پیشرو شود.


“کمیته یک چارچوب ارزهای دیجیتال جامع برای ارائه رهبری استرالیا توصیه کرده است. ما با سنگاپور ، انگلیس و ایالات متحده رقابت خواهیم کرد.” وی افزود: این امر سرمایه گذاری و ایجاد مشاغل را به داخل استرالیا هدایت می کند.
اداره مالیات استرالیا تخمین زده است که بیش از 600000 مالیات دهنده در سالهای اخیر در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند. تحقیقات مستقل نشان می دهد که 17 درصد از مردم استرالیا در حال حاضر دارای ارز دیجیتال هستند.
این گزارش به این نتیجه رسید که یک چارچوب قانونی قوی برای محافظت از مصرف کنندگان ، ترویج سرمایه گذاری در استرالیا و رقابت در سطح جهانی مورد نیاز است.


اگر استرالیا بتواند محیطی آینده نگر برای محصولات جدید و نوظهور دارایی های دیجیتالی ایجاد کند ، فرصت های اقتصادی بالقوه بسیار زیاد است.

برای خرید ارز دیجیتال وارد شوید.

برای خرید دوج کوین وارد شوید.

 

منبع : کوین تلگراف

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش