اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

افزایش قیمت بیت کوین با هوش مصنوعی | بیت کوین ۷۵۰ هزار دلاری !

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

464

زمان مطالعه :

2دقیقه
ایران

17تیر1402|01:15

افزایش قیمت بیت کوین با هوش مصنوعی

«آرتور هیز» (Arthur Hayes) مدیر عامل سابق BitMEX  عنوان کرده است که افزایش قیمت بیت کوین با هوش مصنوعی کاملا محتمل است و در اثر این اتفاق قیمت بیت کوین می‌تواند به 750 هزار دلار برسد. به گفته هیز سال‌های آینده برای هوش مصنوعی و حتی بیشتر از آن برای بیت‌کوین انفجاری خواهد بود.

 

او در آخرین مقاله خود با عنوان «Massa» به این نتیجه رسیده است که انقلاب هوش مصنوعی به طور طبیعی به سمت BTC کشیده می شود و شاهد افزایش قیمت بیت کوین با هوش مصنوعی خواهیم بود. برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

ارتباط افزایش قیمت بیت کوین با هوش مصنوعی

آرتور هیز در مقاله خود عنوان کرده است که سیستم‌های مبتنی بر ارزهای فیات قرار است در آینده بیش از پیش ناکارآمد شوند اما در عوض یک بخش اقتصادی در حال رشد وجود دارد که مداوم بر قدرتش اضافه می‌شود و آن بخش چیزی نیست جز هوش مصنوعی.

 

هوش مصنوعی هنوز در سال 2023 یک پدیده جدید محسوب می‌شود اما دهه‌های آینده شاهد انفجار کاربردهای مرتبط به آن خواهیم بود و وجود آن در همه‌جا اجتناب‌ناپذیر و ضروری خواهد بود. هیز معتقد است که پیشرفت‌های اخیر در قدرت محاسباتی ما را به جایی رسانده است که در آن هوش مصنوعی همه‌گیر شده و مسیر بشریت را تقریباً یک شبه تغییر می‌دهد.

 

هیز عنوان کرده است: «فقط در دو ماه، ChatGPT صد میلیون کاربر فعال ماهانه جذب کرد و تبدیل به سریع‌ترین فناوری مورد استفاده در تاریخ بشر شد. بنابراین، تصور کنید که با ادغام هوش مصنوعی در زندگی روزمره و ادامه یادگیری و بهبود آن، چقدر همه چیز سریع تغییر می‌کند.»

 

او بیان کرده است که وقتی حرف یکپارچه‌سازی به وسط می‌آید، راه‌حل مالی که پیش از هر چیز، به ذهن می‌رسد، یک ارز دیجیتال هوش مصنوعی نیست، بلکه بیت‌کوین بهترین گزینه است. یک نظریه بیان می‌کند که که هوش مصنوعی، ویژگی‌های ذاتی بیت کوین را به دلیل انتخاب منطقی آن در نظر می‌گیرد.

 

ویژگی‌های عرضه ثابت تغییرناپذیر، تعداد کمیاب ارز دیجیتال و وضعیت آن به عنوان پول بر پایه انرژی از جمله ویژگی‌هایی هستند که بیت کوین را به عنوان بهترین انتخاب معرفی می‌کنند. هیز می‌گوید «بعید است که یک هوش مصنوعی به خود اجازه دهد به چیزی که یک دولت ایجاد کرده است، تکیه کند. بنابراین فقط طلا و بیت کوین مناسب هستند.»

 

هیز عنوان می‌کند: «بیت کوین بهترین گزینه مالی برای هر هوش مصنوعی است چرا که کاملاً دیجیتالی است، در برابر سانسور مقاوم است، به طور قابل اثبات کمیاب است و ارزش ذاتی آن کاملاً وابسته به هزینه برق است. امروزه چیزی وجود ندارد که بیت کوین را از این جنبه‌ها مورد چالش قرار دهد.»

 

هوش مصنوعی قیمت بیت کوین ار به 750 هزار دلار می رساند

 

مسیر افزایش قیمت بیت کوین با هوش مصنوعی به 750 هزار دلار!

هیز در ادامه مقاله خود مسیر افزایش قیمت بیت کوین با هوش مصنوعی را به این شکل ترسیم می‌کند که از قیمت 30 هزار دلار تاثیر اصلی هوش مصنوعی بر قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به مدت سه سال اعمال خواهد شد. پس از آن حدود یک دهه زمان لازم خواهد بود تا هوش مصنوعی بتواند ارزش بیت کوین را به نزدیک یک میلیون دلار برساند.

 

هیز معتقد است که اوج رشد سرمایه گذاری در بیت کوین در بازه زمانی 2025 تا 2026 خواهد بود . بسته به میزان سرمایه‌گذاری قیمت بیت کوین در این بازه می‌تواند به بیش از 750 هزار دلار برای هر بیت کوین برسد. اگر این پیش بینی درست باشد سرمایه‌گذاران بیت کوین خواهند توانست بیشترین سود را از بازار ارز دیجیتال به دست آورند.

 

توجه داشته باشید که آرتور هیز با رویکرد مثبت اندیشانه خود نسبت به افزایش قیمت بیت کوین با هوش مصنوعی اشاره کرده است. به همین دلیل باید در مورد تحلیلی که ارائه کرده است این نکته نیز در نظر گرفته شود. برای خرید ارزهای دیچجیتال می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

منبع : Cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

تحلیل قیمت نات کوین | اهداف خوشبینانه و بدبینانه نات کوین

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نحوه کلیم نات کوین | استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچر به NOT

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

معرفی پروژه یس کوین تلگرام | آموزش استخراج Yescoin در تلگرام