آکادمی رابکس
ایردراپ
شرکت در ایردراپ سینک سواپ

ایردراپ سینک سواپ | چگونه در ایردراپ Syncswap شرکت کنیم؟

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 16 تیر 1402
4.4
4.4

فهرست مطالب

  • معرفی پروژه سینک سواپ Syncswap
  • آموزش ایردراپ سینک سواپ
  • آیا گرفتن ایردراپ سینک سواپ قطعی است؟
  • آیا شرکت در ایردراپ Syncswap رایگان است؟

«سینک سواپ» (Syncswap)، یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز و یکپارچه (DEX) است. این پروژه بر روی پروژه لایه دوم zkSync ساخته شده است. هنوز توکن این پروژه راه‌اندازی نشده است اما احتمال داده می‌شود که با ارائه توکن SYNC شاهد ایردراپ سینک سواپ بین کاربران باشیم.

 

فعالیت در این پروژه علاوه بر افزایش شانس دریافت ایردراپ Syncswap شانس شما را برای دریافت ایردراپ zkSync نیز افزایش می‌دهد. در ادامه مقاله به بررسی کامل فعالیت‌های مورد نیاز برای شرکت در ایردراپ syncswap می‌پردازیم.

 

معرفی پروژه سینک سواپ Syncswap

پروژه سینک سواپ یکی از اولین بزرگترین پروژه‌های ساخته شده در اکوسیستم zksync است. این پروژه به عنوان یک هاب دیفای عمل می‌کند که به کاربران امکان معامله ارزهای دیجیتال و تامین نقدینگی در استخرهای نقدینگی به منظور کسب درآمد را در سطح امنیت شبکه اصلی اتریوم ارائه می‌کند.

 

SyncSwap با بهره‌گیری از فناوری دانش صفر، برای افراد بیشتری قابلیت استفاده آسان و کم هزینه از خدمات دیفای را به ارمغان می آورد. در مارچ 2023 این پروژه تست نت خود را بر روی شبکه تست zksync era راه‌اندازی کرد و همزمان با راه‌اندازی مین نت zksync این پروژه نیز فعالیت خود را در شبکه اصلی آغاز کرد.

 

پروژه Syncswap در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز ساخته شده بر روی zksync است اما نسخه تست نت آن بر روی شبکه‌های Polugon ZKEVM و Scroll نیز راه‌اندازی شده است. فعالیت در تست نت این شبکه‌ها نیز علاوه بر افزایش شانس ایردراپ Syncswap شانس دریافت ایردراپ اسکرول و پلیگون را نیز بالا می‌برد. در ادامه این مقاله به بررسی کامل نحوه شرکت در این ایردارپ می‌پردازیم.

 

شرکت در ایردراپ syncswap

 

آموزش ایردراپ سینک سواپ

تیم توسعه دهنده پروژه SyncSwap در توئیتر خود (+) تأیید کرده است که یک توکن با نماد “SYNC” راه‌اندازی خواهد کرد. کاربران اولیه ای که فعالیت‌های لازم را در شبکه تست و شبکه اصلی انجام داده باشند ممکن است هنگام راه اندازی این توکن، ایردراپ سنک سواپ را دریافت کنند.

 

شرکت در ایردراپ Syncswap با فعالیت در مین نت

در حال حاضر به دلیل فعالیت پروژه در روی شبکه اصلی، فعالیت در مین نت شانس بیشتری برای دریافت ایردراپ ایجاد می‌کند. فعالیت در مین نت این پروژه شامل تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر و تامین نقدینگی در استخرهای نقدینگی است که در ادامه به صورت مرحله به مرحله نحوه انجام آن‌ها را آموزش می‌دهیم.

 

مرحله اول: برای شروع به وب سایت صرافی سینک سواپ (+) مراجعه کنید و کیف پول خود را به آن وصل کنید. دقت داشته باشید که برای فعالیت در مین نت، شبکه «Era mainnet» و فعالیت در تست نت، شبکه «Era Testnet» بر روی وبسایت و کیف پول انتخاب شوند. اگر این شبکه‌ها را در کیف پول خود ندارید می‌توانید پس از انتخاب شبکه در وبسایت  و انتخاب گزینه Switch شبکه‌ها را به کیف پول خود اضافه کنید.

 

مرحله دوم: به قسمت Trade مراجعه کرده و بخشی از توکن‌های خود را به دیگر رمزارزها تبدیل کنید. اگر از قبل در شبکه zksync ارز ندارید، می‌توانید با خرید اتریوم از صرافی رابکس و استفاده از بریچ رسمی Zksync اتریوم را به این شبکه انتقال دهید و از آن برای تراکنش‌های خود استفاده کنید. سعی کنید تراکنش‌ها را چندین بار و در روزهای مختلف تکرار کنید تا شانس دریافت ایردراپ zksync بالا باشد.

 

مرحله سوم: به قسمت Pools مراجعه کرده و یکی از استخرها را انتخاب کنید. توجه کنید که باید از هر دو رمز ارز استخر در کیف پول خود داشته باشید و اگر فط یک رمز ارز دارید از قسمت ترید بخشی از آن را به رمز ارز دوم تبدیل کنید.

 

مرحله چهارم: در صفحه استخر انتخاب شده گزینه Deposit را انتخاب کرده و میزان یکسانی از دو رمز ارز را مشخص و تراکنش را در کیف پول خود تایید کنید. هر چه میزان سرمایه‌گذاری و مدت زمان آن زیاد باشد شانس دریافت ایردراپ سینک سواپ نیز افزایش می‌یابد. در هر حال همواره مقداری اتریوم برای پرداخت هزینه کارمزد تراکنش‌ها در کیف پول نگهدارید.

 

مرحله پنجم: پس از گذشت مدت زمان مورد نظر خود، از گزینه Withdraw در پلتفرم برای خارج کردن نقدینگی خود از استخر استفاده کنید. تامین سرمایه و خارج کردن آن را می‌توانید در چند استخر انجام دهید تا شانس بیشتری به دست آورید.

 

چگونه در ایردراپ سینک سواپ شرکت کنیم

 

شرکت در ایردراپ سینک سواپ با فعالیت در تست نت

اگرچه مرحله اصلی شرکت در ایردراپ سینک سواپ مربوط به فعالیت در مین نت است اما توصیه می‌شود در حد چند تراکنش در شبکه تست نت نیز ثبت کنید تا امتیاز احتمالی آن را نیز برای ایردراپ syncswap به دست آورید. فعالیت‌های تست نت دقیقا مشابه مین نت است و تفاوت آن در نکات زیر است.

 

  • شبکه تست نت را در کیف پول و وبسایت سینک سواپ انتخاب کنید.
  • با استفاده از گزینه فاست ارز دیجیتال (Faucet) موجود در وبسایت توکن تست به دست آورید.

 

علاوه بر این دو مرحله، می‌توانید به صفحه گیلد پروژه به آدرس (+) مراجعه کنید و فعالیت‌های خواسته شده را دنبال کنید تا شانس ایردراپ خود را افزایش دهید.

 

آیا گرفتن ایردراپ سینک سواپ قطعی است؟

پروژه SyncSwap تأیید کرده است که یک توکن با نماد «SYNC» راه‌اندازی می‌کند و کاربران اولیه‌ای که اقدامات شبکه آزمایشی و شبکه اصلی را انجام داده‌اند ممکن است هنگام راه‌اندازی توکن، ایردراپ دریافت کنند. با این حال هیچ تضمینی برای ایردراپ سینک سواپ و میزان آن وجود ندارد و فعالیت‌های تعریف شده تنها براساس حدس و گمان است.

 

آیا شرکت در ایردراپ Syncswap رایگان است؟

برای شرکت در ایرداپ syncswap شما باید در شبکه اصلی و تست آن فعالیت کنید که وزن فعالیت در شبکه اصلی بسیار بیشتر است. شما برای شرکت در ایردراپ سینک سواپ باید کارمزد ثبت تراکنش در شبکه zksync را پرداخت کنید. بنابراین این فعالیت رایگان نیست.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *