آکادمی رابکس
ارزهای دیجیتال
پروژه Polyhedra Network

پروژه Polyhedra Network | معرفی کامل پروژه ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک

  • پیشرفته
  • 4دقیقه
  • 02 مرداد 1402
5
5

فهرست مطالب

  • پروژه Polyhedra Network چیست؟
  • هدف پروژه Polyhedra Network چیست؟
  • محصولات مختلف شبکه ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک
  • سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان پروژه Polyhedra Network
  • آموزش ایردراپ پلی هدرا نتورک
  • جمع‌بندی

در سال‌های اخیر اینترنت به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده است. افراد کاملا معمولی برای انجام امور مختلف در طول روز به اینترنت وابسته اند. با این حال همچنان خدمات مختلف توسط سازمان‌ها و گروه‌های متمرکز ارائه می‌شوند. این موضوع باعث مشکلاتی از قبیل سانسور، سوگیری سیاسی یا اجتماعی و جهت‌دهی به افکار عمومی شود.

 

به همین دلیل است غیرمتمرکز شدن اینترنت برای افراد مختلف اهمیت زیادی دارد. پروژه‌های مختلفی سعی کرده اند با استفاده از بلاک چین بستر مناسبی برای اینترنت نسل سوم ایجاد کنند و پروژه Polyhedra Network یکی از جدیدترین این پروژه‌ها است.

 

پروژه Polyhedra Network یکی از جدیدترین پروژه‌های ارز دیجیتال است که قصد دارد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد اینترنت غیرمتمرکز را ایجاد کند. این زیرساخت‌ها اجازه خواهد داد اینترنت نسل سوم در مقیاس بزرگ عمل کند. این مقاله به بررسی کامل پروژه ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک می‌پردازد.

 

پس از معرفی پروژه به بررسی هدف این پروژه و اهمیت آن می‌پردازیم و محصولات مختلف نتورک پلی هدرا و عملکرد آن‌ها را توضیح می‌دهیم. در نهایت هم سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان را معرفی کرده و ایردراپ ارز دیجیتال پلی هدرا را آموزش خواهیم داد.

 

پروژه Polyhedra Network چیست؟

پروژه Polyhedra Network یک سیستم ارز دیجیتال است که با تکیه بر تکنولوژی دانش صفر، بستری مناسب برای Web3 ایجاد کرده و به شبکه‌ها و پروتکل‌های مختلف اجازه می‌دهد با یکدیگر همکاری کنند. این شبکه انتقال دارایی‌ها، تبادل پیام‌ها و اشتراک‌گذاری داده‌ها را میان پلتفرم‌های Web2 وWeb3 تسهیل می‌کند.

 

در حال حاضر پلی هدرا توکن مخصوص خود را ندارد و فقط توسعه‌دهنده و ارائه‌دهنده خدمات بلاک چین است. با توجه به برنامه‌ی توسعه‌دهندگان، این پروژه در آینده نزدیک مشغول تولید کیت توسعه و سایر خدمات برای برنامه‌نویسان بلاک چین خواهد بود. تیم پروژه Polyhedra Network در تلاش است با استفاده از تکنولوژی دانش صفر بستری مناسب برای Web3 ایجاد کند.

 

یکی از مهم‌ترین ابعاد در فراهم کردن این بستر برای وب 3، ایجاد توانایی همکاری میان بلاک چین‌ها و پروتکل‌های مختلف است. قابلیت همکاری به زبان ساده، عبارت است از توانایی سیستم‌ها برای فعالیت یکپارچه با حفظ امنیت کلی سیستم. قابلیت همکاری می‌تواند به شبکه‌های مختلف اجازه دهد با همکاری و ارتباط زیرساخت لازم برای اینترنت غیرمتمرکز را ایجاد کنند.

 

ارتباط میان شبکه‌ها در حالت ایده‌آل به وسیله پل‌های بلاک چینی که عملکرد و امنیت را تضمین می‌کنند تامین می‌شود.  پروژه Polyhedra Network در تلاش است با رسیدن به اهداف اصلی خود در بازار شبکه‌های کریپتوکارنسی جهشی ایجاد کند تا فضای کریپتوکارنسی یک قدم به جهانی شدن و توسعه نزدیک‌تر شود. در ادامه به بررسی دقیق هدف این شبکه می‌پردازیم و جوانب مختلف اهمیت آن را بررسی می‌کنیم.

 

هدف پروژه Polyhedra Network چیست؟

به صورت کلی می‌توان گفت هدف اصلی پروژه Polyhedra Network این است که یک مجموعه از راه‌حل‌های مختلف برای بهبود عملکرد اینترنت نسل سوم ایجاد کند. زیرساخت‌هایی که توسط پلی هدرا ایجاد می‌شوند باید سه ویژگی مهم داشته باشند تا بتوانند به نیازهای کاربران و توسعه‌دهندگان پاسخ دهند. این راه‌حل‌ها باید مقیاس‌پذیر باشند، به حریم خصوصی کاربران آسیب نزنند و در نهایت با همه شبکه‌ها و پروژه‌های کریپتوکارنسی سازگاری کامل داشته باشند. 

 

در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای افزایش مقیاس‌پذیری و سازگاری میان ابعاد مختلف فضای بلاک چین ایجاد شده است اما همچنان خلا وجود یک راه حل کلی و کاربردی که مشکلات فعلی را بدون ایجاد مشکلات جدید حل کند، به خوبی حس می‌شود.

 

پروژه ارز دیجیتال پلی هدرا سعی دارد با بهبود و توسعه‌ی راه‌حلی مناسب و دقیق که تمام جوانب مشکلات کاربران را در نظر گرفته و حل می‌کند، یک بار برای همیشه زیرساختی کامل و جامع برای توسعه‌ی کامل اینترنت نسل سوم فراهم کند. همانطور که انتظار می‌رود، پروژه Polyhedra Network می‌تواند کسب و کارهای شگفت‌انگیزی ایجاد کرده و با حل تمام مشکلات و ناسازگاری‌ها، امکان همکاری شبکه‌های مختلف را فراهم کند. 

 

راه حل پروژه Polyhedra Network یک راه حل کلی نیست؛ بلکه از چندین محصول مختلف تشکیل شده است که هر یک از آن‌ها می‌تواند بخشی از مشکلات موجود را حل کرده و باری را به دوش بکشد. بیایید این محصولات را بررسی کنیم و اهمیت هر یک را متوجه شویم. 

 

پروژه Polyhedra Network

 

محصولات مختلف شبکه ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک

 شبکه پلی هدرا برای رسیدن به اهداف خود، باید محصولات مختلفی تولید کند تا بتواند به ابعاد مختلف پروژه خود رسیدگی کنند. در حال حاضر این محصولات شامل پل مبتنی بر دانش صفر، کارت شناسایی مبتنی دانش صفر، NFT مبتنی دانش صفر و کلاینت مبتنی بر دانش صفر می‌شود. در ادامه این مقاله هر یک از این محصولات را به دقت بررسی می‌کنیم و به نحوه عملکرد آن‌ها می‌پردازیم.

 

پل مبتنی بر دانش صفر 

مفهوم «پل مبتنی بر دانش صفر» (zkBridge) اولین و مهم‌ترین محصول شبکه پلی هدرا نتورک است که در حال حاضر اجرایی شده است. این محصول به صورت کلی زنجیره‌ای است که ارتباط میان شبکه‌ها و پروژه‌های مختلف را برای کاربران ممکن می‌کند. پل دانش صفر برای تایید کردن اعتبار و امنیت رویدادهای میان دو شبکه از تکنولوژی دانش صفر استفاده می‌کند.

 

علاوه بر تایید اعتبار شبکه‌ها، پروژه ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک برای تامین امنیت اتصالات میان شبکه‌ها نیز از پل دانش صفر استفاده می‌کند. پل دانش صفر بدون نیاز به منابع خارجی می‌تواند امنیت اتصالات میان شبکه‌ای را تامین کند و از همین طریق هزینه‌های استفاده از شبکه‌ها را تا مقادیر قابل توجهی کاهش دهد.

 

«deVirgo» یک سیستم اثبات توزیع است که برای اولین بار توسط پروژه Polyhedra Network استفاده می‌شود. این تکنولوژی با تسریع تولید اثبات و اثبات بازگشتی می‌تواند سرعت بهره‌وری از منابع را افزایش داده و هزینه‌های تایید اثبات میان زنجیره‌ای را کاهش دهد.

 

پل دانش صفر در حال حاضر به صورت آزمایشی همکاری میان پروژه‌های پولیگان، اتریوم، کازماس و زنجیره بایننس را ممکن کرده است. پل دانش صفر با استفاده از یک معماری مازولار یا وابسته به مقیاس، طیف وسیعی از برنامه‎‌های غیرمتمرکز کاربردی مانند تعویض توکن و ارسال پیام را تقویت کند.

 

هویت غیرمتمرکز مبتنی بر دانش صفر

اینترنت نسل سوم علاوه بر داشتن توانایی فنی و برنامه‌ای برای ایجاد شدن، باید بتواند تعداد زیادی از کاربران را مدیریت کند. برای مشخص کردن اطلاعات کاربردی بدون مشخص شدن هویت آن‌ها، باید از یک سیستم مدیریت اطلاعات کاربری استفاده کرد.

 

هویت غیرمتمرکز دانش صفر تکنولوژی است که به شبکه اجازه می‌دهد بدون داشتن دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران هویت آن‌ها را تایید کند. ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک از تکنولوژی دانش صفر استفاده می‌کند تا هویت غیرمتمرکز برای کاربران ایجاد کند تا از این طریق کاربران بتوانند از بلاک چین‌ها استفاده کنند.

 

تکنولوژی دانش صفر برای ایجاد هویت غیرمتمرکز استفاده شده و می‌تواند به میلیون‌ها کاربر اجازه دهد هویت خود را اعتبارسنجی کند. این کاربران می‌توانند با داشتن هویت غیرمتمرکز از تمام خدمات برنامه‌ها و زیرساخت‌ها استفاده کند. هویت غیرمتمرکز این پروژه بی شباهت به هویت مجازی پروژه ارز دیجیتال ورلد کوین نیست.

 

پروژه ارز دیجیتال پلی هدرا

 

NFT مبتنی بر دانش صفر در پروژه Polyhedra Network

پروتکل «ان اف تی مبتنی بر دانش صفر» (zkNFT) یک پروژه ان اف تی است که می‌تواند تمام پروژه‌های دیگر را دربر بگیرد. این پروژه در واقع از تکنولوژی دانش صفر استفاده می‌کند، تا ان اف تی‌ها بیش از قبل رمزنگاری شوند تا با افزایش امنیت کاربران، به راحتی از هویت و اطلاعات کاربری آن‌ها محافظت کند.

 

تکنولوژی ان اف تی دانش صفر به صورت کلی از دو بخش مختلف تشکیل شده و شامل داده و دارایی است. هر دوی این بخش‌ها توسط رمزنگاری دانش صفر محافظت می‌شود. ان اف تی دانش صفر به اطلاعات متحرکی اشاره می‌کند که می‌تواند داخل و خارج از زنجیره ذخیره شود. علاوه بر این، می‌تواند به دارایی‌هایی مانند توکن‌های غیرقابل تعویض و رمز ارزهای قابل تعویض اشاره کند.

 

این ابزار می‌تواند به عنوان ادغام داده‌های اینترنت نسل دو و نسل سوم استفاده شود. به زبان ساده در ان اف تی‌های دانش صفر، شما امکان جابه‌جایی و آپدیت کردن ان اف تی‌ها را به راحتی خواهید داشت. اما تصور کنید شما بخواهید ان اف تی دانش صفر خود را از لایه اول به لایه دوم ببرید؛ در این حالت شما به آپدیت نیازی ندارید بلکه نیاز دارید شبکه با قفل کردن NFT از دارایی شما مواظبت کند.

 

در این حالت شبکه فایل شما را از حالت خواندن و نوشتن به حالت فقط خواندن تغییر می‌دهد و با این روش امنیت آن را تامین کرده و اجازه دستکاری اطلاعات شما را در زمان جابه جایی میان لایه‌های مختلف یک شبکه به کسی نمی‌دهد. این موضوع می‌تواند مفهوم امنیت اطلاعات در شبکه را عوض کرده و آن را چندین قدم به اهداف خود نزدیک‌تر کند.

 

zklightclient 

پروژه lightclient یکی دیگر از محصولات پلی هدرا نتورک است که به پروتکل ارسال پیام بدون واسطه در لایه صفر شبکه‌های ارز دیجیتال مرتبط است. توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از ابزارهای گسترده و مناسب برنامه‌های مختلف در لایه صفر ایجاد کرده و توسعه دهند. به زبان ساده می‌توان گفت این تکنولوژی با تکیه بر دانش صفر، اجازه انتقال پیام از یک شبکه به شبکه دیگر را می‌دهد.

 

زمانی که یک پیام آماده ارسال شود، به نقطه پایان زنجیره ارسال می‌شود. پیام از نقطه پایان وارد یک کتابخانه‌ شده و سپس به وسیله شبکه پلی‌هدرا نتورک و سپس  zklightclient به کتابخانه کد گیرنده فرستاده می‌شود. بعد از آن از نقطه پایان زنجیره به دست گیرنده می‌رسد. این فرایند شامل چندین مرحله اعتبارسنجی در نقاط مختلف مسیر است که تضمین می‌کند پیام ارسال شده بدون دستکاری و به درستی ارسال می‌شود.

 

مفهوم lightclient که به عنوان کلاینت سبک شناخته می‌شود، به نود یا کلاینتی اشاره دارد که به جای ذخیره تمام اطلاعات که موجب کند شدن شبکه می‌شود، فقط اطلاعات مورد نیاز خود را از شبکه درخواست می‌کند. با استفاده از تکنولوژی دانش صفر، فرایندهای درخواست اطلاعات با امنیت بسیار بالا میان زنجیره‌ها انتقال پیدا خواهد کرد. 

 

سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان پروژه Polyhedra Network

پروژه ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک برای متخصصان دری به روی آینده روشن است که در آن اینترنت نسل سوم می‌تواند تمام ناممکن‌ها را ممکن کند. به همین دلیل سرمایه‌گذاران زیادی به محض منتشر شدن اطلاعات پروژه برای سرمایه‌گذاری و فاند کردن آن اقدام کردند و توسعه‌دهندگان زیادی تصمیم به فعالیت روی این شبکه گرفتند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین و تاثیرگذارترین اعضای تیم Polyhedra Network خواهیم پرداخت.

 

سرمایه گذاران ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک

بر خلاف بسیاری از پروژه‌ها که توسط افراد سرمایه‌گذاری می‌شوند، پروژه Polyhedra Network شرکت‌های مختلفی را به خود جذب کرده و سه شرکت در میان آن‌ها مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه‌گذاران این پروژه هستند. شرکت‌های «پلی چین» (Polychain)، «آنیماکو» (Animoca) و «بایننس» (Binance) بیشترین مبالغ سرمایه‌گذاری را روی این پروژه داشته اند.

 

پروژه پلی هدرا نتورک از سرمایه‌گذاران خطرپذیر استفاده نکرده است. سرمایه‌گذاران این پروژه در جریان‌اند که پلی هدرا رقیبان سرسختی دارد که همزمان در حال توسعه‌ی خدمات خود هستند. با این حال از دید بایننس و پلی چین، پلی هدرا ارزش سرمایه‌گذاری بلند مدت را دارد و گزینه مناسبی برای تعامل‌پذیری بلاک چین‌های مختلف است.

 

تیم توسعه دهنده پروژه Polyhedra Network

برای توسعه‌ی پروژه‌ای مثل ارز دیجیتال پلی هدرا به بیش از پنجاه برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده نیاز است. تیم پلی هدرا شامل مجموعه‌ی بزرگی از برنامه نویسان، مهندسان بلاک چین و ارز دیجیتال است که همگی به صورت تمام وقت در حال توسعه‌ی این پروژه هستند.

 

«James Zhang» که به عنوان یکی از بنیان‌گذاران پلی هدرا شناخته می‌شود، مدیر تیم فنی این پروژه است. او به صورت مستقیم و تمام وقت درحال مدیریت و نظارت بر این پروژه است و به صورت مستقیم به سرمایه‌گذاران اطلاعات به روزی درباره پیشرفت پروژه می‌دهد. 

 

جیمز ژانگ سرمایه‌ی شخصی خود را برای توسعه این شبکه مورد استفاده قرار داده است و بسیاری از کدهای اصلی را شخصا نوشته و اجرا می‌کند. وجود این شخصیت مهم که سابقه زیادی در فضای ارز دیجیتال دارد، توانسته به سرمایه‌گذاران و کاربران احساس امنیت درباره کیفیت و جعلی نبودن این پروژه بدهد.  

 

آموزش ایردراپ پلی هدرا نتورک

با وجود برنامه دقیقی که برای بخش فنی این پروژه وجود دارد، بنیان‌گذاران پروژه هنوز هیچ وایت پییر یا نقشه راهی برای آینده پلی هدرا نتورک منتشر نکرده‌اند. به همین دلیل بسیاری از کاربران معتقدند این پروژه قصد ندارد توکن بومی خود را ایجاد کند. اما کمپینی توسط پلی هدرا ایجاد شده که شما با انجام دادن تسک‌های مختلف مشخص شده، خود را به عنوان کاربر وفادار اثبات می‌کنید.

 

اگر روزی در آینده توکن پلی هدرا لانچ شود، شما یکی از افرادی خواهید بود که توکن آن‌ها را در قالب ایردراپ پلی هدرا نتورک دریافت خواهد کرد. یا این حال در نظر داشته باشید که انجام دادن این تسک‌ها به معنای دریافت قطعی توکن نیست.

 

در حال حاضر چندین نوع تسک مختلف در وبسایت رسمی پل دانش صفر قرار داده شده است. انجام هر یک از این تسک‌ها به شما امتیازی می‌دهد که به شبکه کمک می‌کند شما را به عنوان کاربر وفادار شناسایی کند. در ادامه این تسک‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

ارسال پیام برای شرکت در ایردراپ Polyhedra Network

در این تسک شما باید از پیام رسان دانش صفر پروژه Polyhedra Network استفاده کنید و از طریق آن برای یک نفر در نتورک پیامی ارسال کنید. تاریخ انجام این تسک برای کاربران بسته شده و شما دیگر امکان ارسال پیام را ندارید. انجام دادن این تسک 30 امتیاز را به کاربران می‌داد. 

 

برای انجام این تسک لازم است وارد لینک آن (+) شده، زنجیره بایننس را به عنوان فرستنده انتخاب کرده و زنجیره‌ای دیگر مثل فانتوم را به عنوان زنجیره مقصد انتخاب کنید. در ادامه یک پیام بنویسید یا از پیام اولیه استفاده کرده و آن را ارسال کنید. 

 

ارسال پیام در دانش صفر پلی هدرا نتورک

 

 

انتقال NFT برای شرکت در ایردراپ پلی هدرا نتورک

در این تسک شما باید در پل مبتنی بر دانش صفر پروژه یک NFT ضرب کرده و آن را به وسیله انتقال میان زنجیره پلی هدرا به زنجیره دیگری منتقل کنید. برای دریافت ان اف تی شما باید وارد یکی از فاست‌های مورد تایید پروژه ارز دیجیتال پلی هدرا شوید و یا ان اف تی خودتان را ضرب کنید؛ بعد از آن شما می‌توانید ان اف تی را از یک شبکه به شبکه مورد نظر خود انتقال دهید. 

 

ساخت ان اف تی دانش صفر

 

انجام تراکنش به کمک پروژه Polyhedra Network

در این مرحله شما موظفید در شبکه آزمایشی پلی هدرا یک تراکنش انجام دهید. نکته مثیت درباره این تسک مستقل نبودن آن از ضرب و انتقال ان اف تی است. یعنی شما ناگزیر با ساخت یا انتقال ان اف تی به انجام تراکنش با استفاده از پروژه Polyhedra Network، در این شبکه تراکنش ثبت خواهید کرد.

 

برای انجام همه این فعالیت‌ها شما باید اول کیف پول متامسک نصب کرده، آن را شارژ کنید و با کمک آن تسک‌ها را انجام دهید. کمپین‌های این پروژه که داپم در حال به روزرسانی هستند از طریق وبسایت گلکسی در دسترس هستند که به ازای هر یک از تسک‌های انجام شده شما می‌توانید جایزه آن را دریافت و در کیف پول خود نگهداری کنید.

 

اطلاعات دقیق از فرایندها و فعالیت‌های جدید در گروه‌های توییتر و دیسکورد اعلام می‌شوند و اگر می‌خواهید زمان و انرژی خود را روی این پروژه سرمایه‌گذاری کنید حتما این فضاهای اجتماعی را دنبال کنید. علاوه بر تسک‌های شبکه چندین تسک هم در توییتر و دیسکورد وجود داد که در ادامه به صورت مختصر بررسی می‌کنیم.

 

شما باید درباره این پروژه توییت کرده و اطلاع رسانی انجام دهید و صفحه‌ی پلی هدرا را فالو کنید. علاوه بر این دو مورد باید به یکی از توییت‌های پلی هدرا پاسخ دهید و در توییتتان یکی از دوستانتان را منشن کنید. تسک مورد نظر در دیسکورد هم ثبت نام کردن در سرور پلی هدرا است.

 

دریافت جایزه ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک

 

همه تسک‌‌های کمپین پروژه Polyhedra Network به نحوی طراحی شده اند که تمام کاربران به راحتی بتوانند آن‌ها را انجام دهند؛ مهم‌ترین بخش این کمپین رسیدن به بازه زمانی مناسب برای انجام تسک‌ها است. برای دسترسی به تسک‌های جدید شرکت در ایردراپ Polyhedra Network می‌توانید از وبسایت گلکسی استفاده کنید.

 

آیا شرکت در ایردراپ پروژه Polyhedra Network رایگان است؟

با توجه به تمام حواشی مرتبط به شبکه ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک، افراد زیادی در تلاشند با شرکت در کمپین این پروژه، خود را در لیست دریافت کنندگان احتمالی ارز دیجیتال پلی هدرا قرار دهند. اما یک سوال مهم این است که برای شرکت در کمپین چقدر ارز دیجیتال و کدام کریپتوکارنسی نیاز است. با در نظر داشتن فرایندها و اطلاعاتی که در بالا مطرح کردیم می‌توان گفت شرکت در این کمپین کاملا رایگان نیست اما هزینه زیادی هم برای کاربران نخواهد داشت.

 

در حال حاضر شما برای شرکت در کمپین‌ها برای استفاده از ایردراپ احتمالی ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک فقط به مقداری بایننس کوین نیاز دارید تا بتوانید تراکنش‌ها و ضرب و انتقال ان اف تی را کامل کنید. برای خرید بایننس کوین می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید. به جز این موارد سایر تسک‌ها کاملا رایگان هستند و می‌توان با دسترسی ساده به وبسایت رسمی پروژه Polyhedra Network آن‌ها را انجام داد.

 

جمع‌بندی

تیم‌ها و گروه‌های زیادی در تلاشند تا با ساخت اولین زیرساخت‌ها برای اینترنت نسل سوم، به رشد بلاک چین‌ها و شبکه‌های ارز دیجیتال کمک کنند. یکی از کمپانی‌هایی که در حال حاضر با سرعت زیادی روی توسعه زیرساخت اینترنت نسل سوم فعالیت می‌کند، پروژه Polyhedra Network است. این پروژه با تکیه بر تکنولوژی دانش صفر، همکاری میان زنجیره‌های مختلف و انتقال داده‌ها در امنیت بالا را تضمین کرده و با این روش به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند برنامه‌های مختلفی را در شبکه‌های ارز دیجیتال ساخته و توسعه دهند.

 

این برنامه‌ها می‌توانند اولین قدم در راستای استفاده کاربران از اینترنت نسل سوم باشند. شبکه ارز دیجیتال پلی هدرا برای انجام این کار فقط از یک محصول استفاده نمی‌کند. این پروژه شامل چهار محصول اصلی است که در کنار هم می‌توانند تمام نیازهای کاربران را برطرف کنند. این محصولات شامل پل دانش صفر است که ارتباط میان زنجیره‌ها را ممکن می‌کند؛ هویت غیرمتمرکز با تکیه بر فناوری دانش صفر به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به نشر اطلاعات کاربری، هویت خود را تایید کنند.

 

ان اف تی مبتنی بر دانش صفر از توکن‌های قابل تعویض و غیرقابل تعویض کاربران محافظت می‌کند و در نهایت نودها یا کلاینت‌های سبک با کاهش نیاز به ذخیره و پردازش اطلاعات زیاد، سرعت شبکه را چندین برابر می‌کند. این محصولات می‌توانند فضای بلاک چین‌ها و اینترنت نسل سوم را برای همیشه دگرگون کنند.

 

در حال حاضر پروژه Polyhedra Network توکن رسمی ندارد اما ممکن است در آینده توکن بومی این شبکه ایجاد شود. بسیاری برای قرار دادن خود در لیست کاربرانی که ایردراپ ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک دریافت می‌کنند، در کمپین این پروژه شرکت کردند. آیا شما به این پروژه علاقه دارید و برای انجام مراحل مختلف کمپین اقدام خواهید کرد؟

برچسب های مرتبط

ارزهای دیجیتال

امتیاز دهید

سوالات متداول

آیا شرکت در ایردراپ پروژه Polyhedra Network رایگان است؟

در حال حاضر شما برای شرکت در کمپین‌ها برای استفاده از ایردراپ احتمالی ارز دیجیتال پلی هدرا نتورک فقط به چند بایننس کوین نیاز دارید تا بتوانید تراکنش‌ها و ضرب و انتقال ان اف تی را کامل کنید.

پروژه Polyhedra Network چیست؟

پروژه Polyhedra Network با تکیه بر تکنولوژی دانش صفر، همکاری میان زنجیره‌های مختلف و انتقال داده‌ها در امنیت بالا را تضمین کرده و با این روش به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند برنامه‌های مختلفی را در شبکه‌های ارز دیجیتال ساخته و توسعه دهند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *