logo

خرید ارز دیجیتال

راهنما

درباره رابکس

خرید آمپ Amp ، فروش آمپ AMP - خرید و فروش آمپ

Amp (AMP)

خرید آمپ Amp و فروش آمپ AMP در صرافی ارز دیجیتال رابکس

قیمت معامله حرفه‌ای:

474.49125000000004

تومان
-5.4%

Amp

AMP
Amp( AMP)474.49125000000004
-5.4%

چگونه از رابکس آمپ بخرم؟

به راحتی و با انجام مراحل زیر می‌توانید آمپ بخرید.

مرحله اول

۱. ثبت‌ نام در رابکس

در اولین قدم می‌ بایست در سایت رابکس ثبت‌نام کرده و موبایل و ایمیل خود را تایید بفرمایید

مرحله دوم

۲. تایید احراز هویت

تنها با ارسال یک کارت شناسایی احراز هویت کنید.

مرحله سوم

۳. شروع معامله حرفه‌ای

به معامله بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال بپردازید.

آمپ در یک نگاه:

Amp

(AMP)

کیف پول‌ها:
Trust Wallet
Coinomi
شبکه‌های اجتماعی:
قراردادهای هوشمند:
0xff2081...d11095c2
D559Hwgj...iyCVogCV
ff208177...dge.near

خرید و فروش سایر ارز های دیجیتال:

خرید تتر

خرید بیت کوین

خریداتریوم

خریدبایننس کوین

خرید ترون

خرید امپ (AMP)

اگر قصد خرید رمز امپ (AMP) را دارید می توانید به 2 صورت این رمز ارز را در کیف پول را خریداری کنید ،از کیف پول خارجی خود مانند متاماسک، تراست ولت .. خریداری کنید و یا در کیف پول داخلی که در ایران در حال فعالیت هستند اقدام به خرید رمز ارز امپ (AMP) کنید.یکی از مزایای استفاده از کیف پول داخلی آن است که می توانید به شکل مستقیم کیف پول خود را با تومان شارژ کرده و در همان لحظه رمز ارز امپ (AMP) را بخرید و یا آن را بفروشید.

نحوه خرید امپ (AMP)

خرید رمز ارز امپ (AMP ) با ثبت نام در سایت های فروش و خرید امپ (AMP ) قابل خرید است .پس از ثبت نام و احراز هویت شما می توانید رمز ارز امپ (AMP ) را بخرید و در آن واحد آن را تبدیل به 300رمز ارز دیگر کنید،همچنین میتوانید رمز ارز امپ (AMP ) خود را به کیف پول های خارجی خود نیز انتقال دهید.

آموزش خرید و فروش امپ

اگر قصد خرید رمز ارز امپ (AMP ) را در سایت های ایرانی دارید می‌توانید با مراجعه به سایت رابکس که برای نگهداری رمز ارز امپ 300 رمز ارز دیگر محل مناسبی است مراجعه کرده و پس از ثبت نام و احراز هویت خود در پول معامله خود رمز ارز امپ (AMP ) را انتخاب کنید حال شما در کیف پول خود رمز ارز امپ (AMP ) را می‌توانید در طولانی مدت نگهداری کنید.در ضمن فروش این رمز ارز به راحتی خرید امپ است و با انتخاب آیکون فروش در پنل خود می توانید این رمز ارز را بفروشید و به تومان تبدیل کنید.

خرید امپ (AMP) با تومان

نحوه خرید امپ (AMP) با تومان درست مانند خرید سایر ارز‌های دیجیتال است. برای این کار دو راه پیش رو دارید یا امپ (AMP ) را در کیف پول خارجی خود خریداری کنید، که در آن صورت نمی توانید با تومان ارزدیجیتال خود را خریداری کنید، یا از یک صرافی یا پلتفرم معتبر داخلی استفاده کنید. نحوه خرید امپ (AMP ) از رابکس به این شکل است: ثبت نام و احراز هویت و سپس شارژ کیف پول تومانی و خرید امپ. .

خرید و فروش امپ

خرید و فروش امپ (AMP ) بسیاری از سایت های خرید و فروش رمز ارز دیجیتال داخلی و خارجی امکان پذیر است. شما می توانید این رمز ارز را در پلتفرم رمز ارزی رابکس پس از شارژ کیف پول خود خریداری کنید و در در طولانی مدت در کیف پول خود نگهداری کرده و در بهترین قیمت اقدام به فروش آن کنید ضمنا می توانید پس از فروش آن را تبدیل به تومان کرده و تومان خود را نیز با کارت های بانکی خود برداشت کنید

خرید امپ (AMP) با کمترین کارمزد

خرید رمز ارز امپ (AMP) در کدام پلتفرم خرید و فروش رمز ارز دیجیتال پایین تراست؟ خرید رمز ارز امپ (AMP) در پلتفرم رابکس با کمترین کارمزد در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است .کلیه کارمزد های عملیاتی و هزینه ها در دل قیمت هاست و شما کاربران محترم هیچ گونه هزینه اضافی در سایت رابکس برای خرید امپ و دیگر رمز ارزهای دیگر پرداخت نمی کنید.برخلاف برخی پلتفرم های دیگر که هزینه نهایی با قیمت نمایش داده شده متفاوت است.

خرید امپ (AMP) بدون احراز هویت

اگر قصد خرید رمز ارز امپ (AMP ) را در سایت های داخلی خرید و فروش رمز ارز دیجیتال دارید ،ابتدا باید احراز هویت کنید. پلتفرم رابکس یکی از سایت های خرید و فروش رمز ارز امپ (AMP ) است که با آسان تر کردن مراحل احراز هویت این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید به سادگی و سریع ترین زمان رمز ارز امپ (AMP ) را پس از احراز هویت خریداری کنید. .

فروش امپ (AMP)

ابتدا وارد کیف پول ارز دیجیتال خودتون شوید اگر هنوز کیف پول داخلی خود را نساخته‌اید یکی از موارد مهم در خرید و فروش رمز ارزها و انجام معامله در بازار خرید و فروش ارز امپ (Amp) اعتماد به یک صرافی مطمئن است همچنین باید مطمئن شوید که رمز ارز امپ ( amp) را پشتیبانی می کنند. همان طور که می‌دانید کیف پول ها به دو دسته کیف پول های نرم افزاری خارجی و نرم افزار داخلی تقسیم می شوند. در کیف پول های داخلی امکان واریز تومان، و برداشت تومان دارید ضمنا با شماره کارت های خود می توانید اقدام به فروش رمز ارز امپ ( amp) نمایید. صرافی رابکس این امکان را برای شما کاربران محترم ایجاد میکند تا در یک فضای امن ، سریع ترین معامله را انجام دهید و خیال شما از بابت نقدینگی هایی که دارید راحت باشد چون در محل امنی نگه داری می‌شود.
خرید امپ

فروش امپ

فروش رمز ارز امپ (AMP ) به راحتی خرید آن است. شما می‌توانید هم با کیف پول خارجی خود مانند تراست ولت به خرید رمز ارز امپ (AMP ) اقدام کنید و هم با استفاده از کیف پول های داخی خودتون رمز ارز امپ (AMP ) در پنل معامله بفروشید. مزیتی که فروش در پلتفرم های داخلی به نسبت فروش در پلتفرم‌های خارجی دارند این است که شما می توانید پس از فروش رمز ارز امپ (AMP ) آن را تبدیل به تومان کرده تومان خود را با کارت های بانکی خود به شکل آنی برداشت کنید.

نحوه فروش امپ (AMP)

نحوه فروش امپ (AMP ) در پلتفرم رابکس به این ترتیب است ،ابتدا در سایت رابکس ثبت نام کرده پس از انجام احراز هویت در تایید شما ،می توانید کیف پول خود را با تومان شارژ کنید و رمز ارزامپ (AMP ) را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید .رابکس این امکان را برای حساب شما فراهم کرده است تا دارایی های خود را در طولانی مدت در کیف پول سرد خود نگهداری کنید.

قیمت امپ (AMP) به تومان

همچنین برای خرید هر رمزارز در رابکس حداقلی وجود دارد که بدون رعایت کردن حداقل رمز ارز امپ (AMP ) را نمی توانید خریداری کرده و در کیف پول خود نگهداری کنید.با مشاهده ی قیمت لحظه ای امپ (AMP ) آن را تنها با یک کلیک خریداری کرده و به تومان تبدیل کنید.

صرافی آنلاین امپ (AMP)

از لیست بهترین صرافی‌های ایرانی می‌توانید اقدام به خرید و فروش امپ (AMP) کرده و دیگر رمز ارز های خود را نیز در آن نگهداری کنید. خرید از سایت‌های ایرانی نسبت به صرافی‌های خارجی ایمن‌تر است و امکان بلاک شدن حساب کاربری وجود ندارد و با کارت‌های بانکی می‌توانید اقدام به شارژ حساب کاربری خود کنید. صرافی رابکس این امکان را به شما میدهد تا در سریعترین زمان ثبت نام کنید و احراز هویت خودتون رو انجام بدهید و رمز ارز امپ (AMP) را خریداری کنید .ضمنا در رابکس برداشت های تومان با بعضی بانک ها مانند صادرات ، ملی ،کشاورزی ،آینده به صورت آنی انجام می شود. .

بهترین سایت خرید امپ (AMP)

آنچه که بهترین سایت خرید و فروش رمز ارز (AMP) با سایر پلتفرم های دیگر مجزا میکند به انتخاب شخصی شما نسبت به خدماتی که هر پلتفرمی که ارائه می دهد متفاوت است. اگر قیمت برای کسی مهم باشد ممکن است بهترین سایت خرید (AMP) برای او یک پلتفرم باشد و اگرامنیت مهم باشد پلتفرمی دیگر. رابکس با پشتیبانی بیش از 300 رمز ارز دیجیتال،امنیت بالا حساب کاربری،پشتیبانی 24 ساعته راه را برای سرمایه گذاری شما راحت تر کرده است وامکان خرید ارز دیجیتال امپ را برای شما فراهم می‌کند. د.

اپلیکیشن خرید و فروش امپ (AMP)

با اپلیکیشن رابکس می توانید به راحتی رمز ارز (AMP) را خریداری کنید و پس از آن رمز ارز (AMP) خود را به تتر و یا 300 رمز ارز دیگر تبدیل کنید و به کیف پول های خارجی دیگر خود انتقال دهید .همچنین در رابکس این امکان برای شما فراهم می شود تا رمز ارز (AMP) خود را در آن واحد بفروشید و به تومان نیز تبدیل کرده و با کارت های تایید شده در سایت رابکس تومان خود را برداشت کنید. .

سایت خرید و فروش امپ (AMP)

برای خرید و فروش هر رمز ارزی قطعا احتیاج به ساخت یه کیف پول و استفاده از صرافی های خرید و فروش رمز ارزامپ (AMP) هست. شما برای خرید و فروش رمز ارزامپ (AMP)، احتیاج به کیف پول هایی مثل (متاماسک ،تراست ولت، اتمیک ……) دارید در این کیف پول ها امکان اینکه خرید و فروش و تبدیل رمز ارز انجام شود ممکن است اما شما برای واریز و برداشت تومان احتیاج به یک کیف پول داخلی دارید ، صرافی رابکس این امکان در یک محیط امن برای شما فراهم می شود تا در سریع ترین زمان بتوانید معاملات ارزی خود را انجام دهید.

رابکس از خرید و فروش بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. برای مشاهده قیمت رمز ارز آمپ، به صفحه قیمت آمپ بروید.

اطلاعات رمزارز
نام ارز

آمپ

نماد اختصاری

AMP

رتبه در بازار جهانی

-

قیمت به دلار
USDT

0.007443

بالاترین قیمت روز
USDT

0.007951

قیمت به تومان

474.49125000000004

مارکت کپ
USDT

317,214,499

ویژگی‌های ارزهای دیجیتال

گوینده:

رابکس

غیرمتمرکز بودن

غیرمتمرکز بودن از بارزترین ویژگی شبکه‌های بلاکچینی است. هیچ نهاد مرکزی قدرت اعمال کنترل نخواهد داشت.

سرعت بالای تراکنش‌ها

حجم معاملات بالا

امنیت بالا

بهترین صرافی خرید و فروش AMP در ایران

خرید و فروش AMP در یک قدم

signup

سوالات متداول

لیستی از پرسش و پاسخ‌های که شاید با آن مواجه شوید

از آنجایی که خرید آمپ در زمره خرید و فروش ارزهای دیجیتال قرار دارد و با توجه به تذکرات پلیس فتا در این باره، خرید این نوع رمز ارزها در صرافی های ارز دیجیتال معتبر ایرانی امکان پذیر نمی‌باشد.

rabex
رابکس (شرکت دانش بنیان تجارت بین‌الملل رابین)پلتفرم جامع خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران است که می‌توانید در آن با امنیتی بالا و با بهترین قیمت به معامله بپردازید. حفظ دارایی‌های مشتریان اولویت رابکس است.


qrcode

برای دریافت اپلیکیشن، اسکن کنید

برای دریافت اپلیکیشن، از طریق لینک زیر اقدام کنید

danesh
fintech
danesh
fintech

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رابکس(شرکت دانش‌بنیان تجارت بین‌الملل رابین) است.