اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

راه اندازی نات کوین اکسپلورر | فعالسازی مجدد ربات نات کوین

نویسنده : مهدی رضائیان

1457

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

23تیر1403|09:15

نات کوین اکسپلورر چیست

🕹 برای شروع بازی روی لینک کلیک کنید: شروع بازی

🤖 لیست کامل بازی‌های کلیکی (بیش از ۲۵ بازی) با احتمال درآمدزایی: بازی های کلیکی تلگرام

 

پس از ایردراپ موفق نات کوین در ماه‌های گذشته، پروژه نات کوین فرآیند توسعه و راه اندازی نات کوین اکسپلورر را به عنوان برنامه آتی خود معرفی و دنبال کرد و امروز خبر فعالسازی مجدد ربات نات کوین برای کسب درآمد از طریق انجام فعالیت‌های مختلف معرفی شد. در نات کوین اکسپلورر دیگر خبری از کلیک نیست و کاربران با درگیر شدن در پروژه‌های معرفی شده، امکان کسب در آمد از ارز دیجیتال را به دست می‌آورند.

 

نات کوین اکسپلورر چیست؟

پروژه نات کوین اکسپلورر در ادامه فعالیت‌های بازی کلیکی تلگرام نات کوین معرفی شد تا اکوسیستم شکل گرفته حول این پروژه با قدرت به فعالیت خود در اکوسیستم شبکه TON بپردازد. در نات کوین اکسپلورر کاربران با پروژه‌های وب 3 معرفی شده آشنا می‌شوند، به رشد آن‌ها کمک می‌کنند و در عوض از پروژه‌ها پاداش دریافت کرده و توکن‌های نات کوین دریافت می‌کنند.

 

با این توضیحات فرآیند فعالیت در نات کوین اکسپلورر بسیار ساده است. با مراجعه به ربات نات کوین اکسپلورر باید پروژه‌های جدید را کاوش کرده و بخشی از جامعه آن‌ها شوید و در ازای آن از طریق اپلیکیشن نات کوین اکسپلورر از پروژه نات کوین را به عنوان پاداش دریافت کنید. در نهایت می‌توانید با فروش نات کوین درآمدزایی کنید.

 

معرفی نات کوین اکسپلورر

 

برای دریافت پاداش، سطح هر کاربر که براساس میزان توکن‌های آن‌ها مشخص می‌شود اهمیت زیادی دارد. هرچه سطح شما بالاتر باشد، فرصت‌های بیشتری از جمله ایردراپ‌ها و لیست‌های سفید تا پیشنهادات انحصاری از پروژه‌ها خواهید داشت که امکان کسب درآمد بیشتر را برای شما ممکن می‌کند.

از زمان انتشار نات کوین در 16 می 2024، نات کوین اکسپلور مراحل مختلفی را بهبود بخشیده و سرانجام به چیزی محکم و منحصربه‌فرد تبدیل شده است. اکنون در نات کوین، همه می‌توانند به راه‌اندازی پروژه‌های جدید با پاداش‌ها و بازی‌های جدید دسترسی داشته باشند و از اکوسیستم این پروژه برای رشد پروژه خود بهره ببرند.

 

در مقابل کاربران عادی نیز با فعالیت در نات کوین اکسپلورر می‌توانند توکن‌های بیشتر به دست آورند. در این فرآیند کاربران هرچه بیشتر به پروژه‌ها کمک کنند، مزایای بیشتری دریافت خواهند کرد. نات کوین در حال حاضر بیش از 40 میلیون کاربر واحد دارد و در 20 کمپین اکسپلور برگزار شده بیش از 1.5 میلیون دلار درآمد در اختیار فعالان بازی قرار گرفته است اما این تازه اول راه نات کوین اکسپلورر است.

 

سیستم سطح‌بندی نات کوین اکسپلورر

در نسخه نهایی نات کوین اکسپلورر که از امروز فعال شده، سیستم سطح‌بندی فعال شده است. هم‌اکنون سطح کاربران پاداش‌های آن‌ها را چند برابر کرده و دسترسی به پیشنهادات ویژه را برای آن‌ها فراهم می‌کند. سطح طلایی نرخ پاداش پایه را به اندازه  1000 برابر افزایش می‌دهد، در حالی که سطح پلاتین آن را به اندازه 5000 برابر افزایش می‌دهد. این سطح‌بندی در مرحله قبلی بازی برای استیک کنندگان نات کوین در نظر گرفته شده بود.

 

کاربران برای افزایش سطح کاربری خود در نات کوین اکسپلورر می‌توانند بر روی سطح خود در صفحه بازی (Bronze) کلیک کنند تا وارد صفحه افزایش سطح کاربری شوند. در این صفحه سه سطح پلاتینیوم، طلا و برنز به همراه قابلیت‌ها و میزان توکن مورد نیاز برای فعال شدن آن‌ها مشخص شده است.

 

ربات نات کوین اکسپلورر چیست

 

با انتخاب یکی از این سطح‌ها، گزینه Level Up در پایین تصویر فعال می‌شود که با کلیک بر روی آن وارد صفحه پرداخت خواهید شد. در این صفحه سه اشتراک 3، 6 و 12 ماهه برای سطح مورد نظر و مبلغ نات کوین یا استارز تلگرام مورد نیاز برای رسیدن به آن مشخص شده است. در صورت تمایل یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید تا گزینه‌‌های پرداخت در قسمت پایین صفحه برای شما نمایش داده شود.

 

روش From Balance از موجودی نات کوین موجود در ربات که از طریق بازی کسب شده به پرداخت هزینه افزایش سطح می‌پردازند.گزینه with telegram stars نیز از توکن‌های استارز تلگرام برای پرداخت هزینه افزایش سطح استفاده می‌کند. متاسفانه امکان استفاده از این روش برای کاربران ایرانی موجود نیست مگر اینکه تلگرام شما به شماره تماس ایرانی وصل نشده باشد.

 

نحوه فعالیت در نات کوین اکسپلورر

 

دعوت از دوستان برای درآمدزایی از نات کوین اکسپلورر

یکی از روش‌های اصلی درآمدزایی در نات کوین اکسپلورر دعوت از دوستان به فعالیت در بازی است. برای انجام این کار کافی است روی گزینه Invite frens کلیک کرده و لینک دعوت خود را کپی کنید. این لینک را به دوستان خود ارسال کنید تا آن‌ها با استفاده از این لینک وارد بازی شده و سطح خود را افزایش دهند یا در فعالیت پروژه‌های مطرح شده شرکت کنند.

 

در صورتی که افراد معرفی شده توسط شما سطح خود را در ربات نات کوین افزایش دهند، 15 درصد از مبلغ خرید آن‌ها به صورت نات کیون به حساب شما ارسال خواهد شد. علاوه بر این افرادی که بییش از 300 نفر را در طول مرحله استخراج به بازی دعوت کرده‌اند 25 درصد مبلغ ویک نقش جدید اعطا خواهد شد و این نشان می‌دهد که نات کوین همه فعالیت‌های کاربران را در نظر می‌گیرد.

 

فعالیت در بازی و ارائه پروژه به نات کوین

در قسمت پایین دعوت از دوستان بخش Special Offer وجود دارد که شما با کلیک بر روی هر یک از آن‌ها می‌توانید فعالیت‌ها خواسته شده را انجام داده و پاداش در نظر گرفته شده برای هر کدام از آن‌ها را به صورت نات کوین دریافت کنید. قسمت Explore and Earn در این بخش امکان دریافت پاداش خودکار در طی زمان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در صورت فعال کردن آن‌ها، پروژه در قسمت Pools نمایش داده می‌شود.

 

اگر یک پروژه دارید که به دنبال ارائه پروژه به نات کوین هستید می‌توانید با گزینه I want my project here به صفحه کامیونیتی رفته و پروژه خود را به ربات نات کوین اکسپلورر معرفی کنید. با توجه به شرایط معرفی شده در بازی به نظر می‌رسد فعالیت در نات کوین اکسپلورر بدون افزایش سطح سودآوری مناسبی نخواهد داشت.

 

اتصال کیف پول و برداشت از نات کوین اکسپلورر

در قسمت بالای ربات نات کوین اکسپلورر با کلیک بر روی گزینه Wallet کیف پول خود تن کیپر یا سایر کیف پول‌های شبکه TON را می‌توانید به ربات وصل کنید. برای برداشت نات کوین از ربات می‌توانید گزینه سه خط موجود در بالای سمت راست تصویر را انتخاب کرده و با استفاده از گزینه Withdraw to wallet نات کوین‌های به دست آمده را به کیف پول خود منتقل کنید. برداشت نات کوین هزینه 100 نات کوین دارد.

 

جمع‌بندی

بعد از به اتمام رسیدن بازی کلیکی نات کوین تلگرام و ایردراپ توکن‌های آن به کاربران، ادامه پروژه تحت عنوان نات کوین اکسپلورر ادامه پیدا کرده است که در آن دیگر خبری از کلیک نیست و کاربران با دنبال کردن پروژه‌های معرفی شده و عضویت در اکوسیستم آن‌ها براساس سطح خود نات کوین به دست می‌آورند.

منبع : Rabex

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پیش بینی قیمت همستر در اینده 5 سال بعد؛ HMSTR به 0.2 دلار می‌‌‌رسد!

بازی تلگرامی سید کوین | آموزش 0 تا 100 ربات Seed App

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام در Fragment با رمزارز Toncoin

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

پروژه MemeFi تلگرام | بررسی و آموزش استخراج توکن میم فای

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام