اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

بازی ورتوس تلگرام | آموزش کامل فعالیت در ربات Vertus تلگرام

نویسنده : مهدی رضائیان

1749

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

24تیر1403|19:11

ربات بازی ورتوس تلگرام Vertus

🕹 برای شروع بازی روی لینک کلیک کنید: شروع بازی

🤖 لیست کامل بازی‌های کلیکی (بیش از ۲۵ بازی) با احتمال درآمدزایی: بازی های کلیکی تلگرام

 

بازی ورتوس تلگرام (Vertus) یکی از جدیدترین پروژه‌های کلیکی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با انجام فعالیت‌های ساده، توکن‌های مجازی VERT را کسب کنند. ربات Vertus تلگرام که توسط بنیاد ورتوس ایجاد شده است، به‌عنوان یک اپلیکیشن تلگرامی بر روی بلاکچین TON اجرا می‌شود و کاربران می‌توانند با فعالیت در آن به استخراج ارز دیجیتال بپردازند. در این مقاله، به بررسی کامل نحوه فعالیت در بازی ورتوس تلگرام و کسب توکن VERT پرداخته می‌شود.

 

بازی ورتوس تلگرام

بازی ورتوس تلگرام یکی از بازی‌های مطرح تلگرامی است که کاربران با فعالیت در آن می‌توانند توکن ارز دیجیتال این پروژه را به دست آورند. برای شروع بازی کافی است روی لینک بازی کلیک کرده و ربات بازی را در تلگرام باز کنید. پس از ورود به بازی می‌توانید توکن‌های درون بازی را با انجامن فعالیت‌های خواسته شده به دست آورید.

 

در بازی ورتوس تلگرام خبری از کلیک نیست. برخلاف ربات‌هایی مثل بازی تپ سواپ و همستر کامبت که کلیک کردن بر روی تصویر گیم پلی اصلی است در این بازی اولویت با استخراج ارز دیجیتال است که برای این کار نیاز است که کاربران در بازه‌های زمانی دو ساعته به ربات بازی مراجعه کرده و گزینه مورد نظر را کلیک کنند تا فراینند استخراج ارزهای پروژه برای دو ساعت بعدی فعال شود.

 

در صفحه اصلی ربات Vertus تلگرام بخش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها اطلاعات یا فعالیت‌های مختلف را نمایندگی می‌کنند. بخش موجودی ورتوس (Vert Balance) مقدار ارز ورتوس استخراج شده شما را نشان می‌دهد. با کلیک بر روی این گزینه با گزینه Converter مواجه خواهید شد که برای تبدیل توکن‌های بازی به ارز دیجیتال واقعی استفاده می‌شود اما در حال حاضر فعال نیست.

 

بازی ورتوس تلگرام

 

از گزینه آدمک موجود در گوشه سمت راست بالای تصویر می‌توانید به کیف پول ورتوس و کیف پول مخصوص تلگرام دسترسی داشته باشید. هر کاربری که وارد محیط بازی می‌شود یک کیف پول مخصوص ورتوس برای او ساخته می‌شود و از بخش Ton Wallet نیز قابلیت اتصال سایر کیف پول‌های شبکه به ربات Vertus تلگرام وجود دارد.

 

بخش Transfer مقدار ارزهای دیجیتال واقعی موجود در کیف پول اصلی شما را نشان می‌دهد. با کلیک بر روی این گزینه انتقال ارزهای دیجیتال برای شما نمایش داده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید ارزهای دیجیتال تن کوین و تتر خود را به دیگر آدرس‌ها ارسال کنید. ارزهای موجود شما نیز در بخش Portfolio صفحه اول بازی برای شما نمایش داده می‌شود.

 

قسمت Storage در صفحه اول بازی ورتوس تلگرام، اصلی‌ترین بخش فعالیت کاربران است که با کلیک بر روی آن گزینه‌های مختلف فعالیت برای کسب توکن‌های بیشتر برای شما نمایش داده می‌شود. همانند بیشتر بازی‌های کلیکی موجود مثل بازی راکی ربیت، ماموریت‌ها و فعالیت‌های مختلفی در این بخش تعریف شده که در ادامه به آموزش آن‌ها پرداخته می‌شود.

 

آموزش فعالیت در ربات Vertus تلگرام

ربات Vertus تلگرام به شما این امکان را می‌دهد که توکن‌های VERT را به‌صورت منظم جمع‌آوری کنید. با هر بار ورود به بخش Storage ربات و انتخاب گزینه “Collect”، توکن‌های استخراج شده به کیف پول شما اضافه می‌شود. همچنین، با ارتقای بخش “Storage”، می‌توانید مدت زمان بین هر جمع‌آوری را افزایش داده و توکن‌های بیشتری را در هر بار جمع‌آوری کسب کنید.

 

برای شروع استخراج ارز VERT، هر دو ساعت یکبار با انتخاب گزینه “Collect”، ارز VERT استخراج شده را جمع‌آوری کنید. سایر بخش‌های موجود در بخش Storage به شما کمک می‌کن که بتوانید قدرت استخراج خود را افزایش دهید یا به صورت مستقیم و مستقل از فرایند استخراج توکن‌های VERT را به دست آورید.

بخش‌های مربوط به صفحه اصلی بازی ورتوس تلگرام را در بخش‌های قبلی توضیح دادیم . در ابن بخش، گزینه‌های مختلفی که در بخش Storage برای کسب توکن‌ها وجود دارد را بررسی می‌کنیم. این بخش شباهت زیادی به سایر بازی‌های کلیکی تلگرام دارد و محتوای موجود در آن‌ها در طی زمان تغییر می‌کند.

 

آموزش بازی ورتوس تلگرام

 

ماموریت‌های بازی ورتوس تلگرام

بخش ماموریت‌ها در ربات ایردراپ VERT دارای اهمیت زیادی است. در این بخش، کاربران می‌توانند با انجام ماموریت‌های مختلفی مانند دنبال کردن کانال‌های تلگرام، مشاهده تبلیغات کوتاه، شرکت در نظرسنجی‌ها و اقدامات خاص دیگری مانند دانلود برنامه‌ها یا ثبت نام در سایت‌ها، توکن‌های VERT کسب کنند.

 

در حال حاضر علاوه بر بخش Vert که مربوط به فعالیت‌های اجتماعی است، بخش Daily نیز در ماموریت‌های ربات Vertus تلگرام تعریف شده که با کلیک روزانه مقداری توکن پاداش می‌دهد. علاوه بر این گزینه Gas Free نیز در این بخش وجود دارد که هنوز فعال نشده است و احتمالا در آینده نزدیک گزینه‌هایی برای درامدزایی بیشتر در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 

بخش آپگرید ربات Vertus تلگرام

در بخش “Upgrade” بازی ورتوس تلگرام دو بخش اصلی Upgrades و Cards وجود دارد. در بخش اول کاربران می‌توانند با افزایش سطح گزینه‌های موجود به ترتیب، سرعت استخراج، سرعت زمان پر شدن منبع استخراج و ضرایب سرعت آن را تغییر دهند و از این طریق توکن‌های بیشتری به دست آورند. افزایش سطح هر کدام از گزینه‌ها با پرداخت مقداری توکن VERT انجام می‌شود.

 

بخش دوم این قسمت نیز کارت‌های مختلفی را در سه بخش Economy و Military و Science برای کاربران تعریف کرده است که در هر یک از بخش‌های کارت‌های مختلف وجود دارد. افزایش سطح هر یک از این کارت‌های میزان استخراج توکن‌ها را در هر ساعت افزایش داده و مکان کسب توکن بیشتر را دارد. افزایش سطح این کارت‌ها نیز با پرداخت مقداری از توکن‌ها انجام می‌شود.

 

بخش های مختلف بازی ورتوس تلگرام

 

بخش Events بازی Vertus تلگرام

اینم بخش مربوط به برخی از رویدادهای خاص در بازی ورتوس تلگرام است که امکان کسب توکن‌های بیشتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حال حاضر تسک‌های موجود در این بخش مربوط به ثبت نام، احراز هویت و معامله در صرافی OKX است. انجام این فعالیت‌ها امتیاز بسیار بالایی دارد اما کاربران ایرانی به دلیل مشکلات تحریم قادر به تکمیل احراز هویت این صرافی نیستند.

 

بخش دوستان و کشورها در ربات Vertus تلگرام

در بخش Friends، کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان خود و پیوستن آن‌ها به ربات Vertus تلگرام، توکن‌های VERT دریافت کنند. هرچه دوستان بیشتری دعوت شوند، توکن‌های بیشتری کسب می‌کنید. این بخش تقریبا در همه بازی‌های کلیکی تلگرام از جمله بازی کلیکی Blum و تپ سواپ وجود دارد. بخش countries بازی نیز به تازگی فعال شده که در آن می‌توانید جوامع گروهی ایجاد کرده و با هم بازی کنید. بزرگترین گروه های کشور‌ها جوایز انحصاری را به صورت ایردراپ ارز دیجیتال دریافت خواهند کرد!

 

آموزش ربات Vertus تلگرام

 

آیا بازی ورتوس تلگرام معتبر است؟

بازی ورتوس یکی از بازی‌های کلیکی تلگرام است که امکان استخراج رایگان توکن‌های بازی را با انجام دادن ماموریت‌های تعریف شده و مراجعه مداوم به بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ربات Vertus تلگرام هنوز تیک رسمی تلگرام را ندارد که یک نکته منفی برای آن است اما همکاری صرافی بزرگ OKX یک نکته مثبت برای اعتبار پروژه است که البته برای کاربران ایرانی به دلیل احتمال اجباری شدن احراز هویت برای دریافت ایردارپ ممکن است نکته منفی تلقی شود.

 

چگونه توکن‌های بازی ورتوس تلگرام را بفروشیم؟

در حال حاضر توکن‌های درون بازی ورتوس تلگرام به صورت توکن‌های ارز دیجیتال واقعی در بلاک چین راه‌اندازی نشده‌اند و به همین دلیل امکان فروش یا خرید آن‌ها وجود ندارد. به محض راه‌اندازی و لیست شدن توکن‌های پروژه، صرافی ارز دیجیتال رابکس امکان خرید و فروش ارز دیجیتال و انتقال آن را در کنار بیش از 1200 ارز دیجیتال دیگر برای کاربران فراهم خواهد کرد.

 

جمع‌بندی

ربات Vertus تلگرام با ارائه یک پلتفرم ساده و کارآمد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه، وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوند. این ربات با ارائه امکاناتی نظیر ارتقای استخراج، دعوت دوستان و انجام ماموریت‌های متنوع، به کاربران کمک می‌کند تا به‌صورت مداوم توکن‌های VERT را کسب و نگهداری کنند. با توجه به اینکه این پروژه در حال حاضر در مرحله ابتدایی خود قرار دارد، می‌توان انتظار داشت که با توسعه‌های بیشتر، امکانات و ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه شود.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • ایزد 02 مرداد 1403

    گزینه خوبی به نظر میرسه

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

پروژه MemeFi تلگرام | بررسی و آموزش استخراج توکن میم فای