اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

نهایی شدن ایردراپ استارک نت| لینک چک کردن تعداد توکن ها

نویسنده : عارفه مدنی

960

زمان مطالعه :

ایران

25بهمن1402|13:10

نهایی شدن ایردراپ استارک نت

بروزرسانی: با انجام شدن ایردراپ استراک نت، فروش استارکنت در رابکس فراهم شد. برای خرید می‌توانید به پنل وارد شوید یا صفحه خرید استارکنت را در این صفحه ببینید.

———————————————————————-

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، خبر نهایی شدن ایردراپ استارک نت تایید شد. استارک نت یک بلاکچین لایه‌۲ اتریوم به نام «Starknet» است که توسط بنیاد «Starknet» اعلام شده است. این ایردراپ قرار است در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند ۱۴۰۲) انجام شود و توکن بومی این پلتفرم، «STRK»، تقریبا ۱.۳ میلیون کیف پول دیجیتالی که واجد شرایط هستند، توزیع خواهد شد.

برای این که ببینید واجد شرایط ایردارپ استارک نت هستید یا خیر وارد سایت (starknet) شوید و از یکی از روش های ورود استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا واجد شرایط  ایردراپ استارک نت هستید یا خیر و در صورت واجد شرایط بودن، چقدر توکن (STRK) به شما تخصیص داده شده است. به این نکته توجه داشته باشید که امکان دارد برای ورود کمی دچار مشکل شوید برای ورود به سایت باید فیلتر شکن خود را روشن کنید ، در صورتی که مجددا امکان ورود به سایت را نداشتید از وی پی ان‌های دیگر برای ورود استفاده کنید.

 

 

نهایی شدن ایردراپ استارک نت

این توزیع شامل ۷۲۸ میلیون توکن خواهد بود. «Starknet» یک بلاکچین لایه‌۲ است، که از تکنولوژی اثبات دانش صفر (zero-knowledge cryptography) استفاده می‌کند. هدف از این ایردراپ تشویق مشارکت جامعه و فعال‌سازی حکمرانی پروژه از طریق توزیع توکن‌ها به کاربران فعال و علاقه‌مند است. این رویکرد به تقویت اکوسیستم «Starknet» و افزایش تعامل کاربر با پلتفرم کمک می‌کند.

پس از نهایی شدن ایردراپ استارک نت، مدیر عامل بنیاد استارک نت (Diego Olivia،)در طی اعلامیه‌ای از جامعه‌شان بابت تلاش‌هایی که برای مقیاس‌پذیری و گسترش استفاده از اتریوم به منظور پذیرش گسترده انجام داده‌اند، قدردانی کرده است. این اظهارات در یک خبرنامه رسانه‌ای ارائه شده است.

طبق اعلام بنیاد استارک نت، چندین نوع کاربر وجود دارند که برای دریافت این توکن‌ها واجد شرایط هستند و آن‌ها تا تاریخ ۲۰ ژوئن فرصت دارند تا توکن‌های خود را مینت کنند.  بنیاد «Starknet» اعلام کرده است که چندین نوع کاربر برای دریافت ایردراپ واجد شرایط هستند، اما جزئیات دقیقی دربارهٔ این که چه کسانی واجد شرایط هستند، ارائه نشده است. در ادامه خبر به بررسی این ایردراپ و لینک چک کردن تعداد توکن ها را قرار خواهیم.

 

در ادامه، به شرایط مربوط به ایردراپ (توزیع رایگان توکن‌ها) STRK اشاره خواهیم کرد.

افراد واجد شرایط برای دریافت این ایردراپ استارک نت به سه دسته تقسیم شده‌اند:

کاربران، توسعه‌دهندگان، و مشارکت‌کنندگان در اکوسیستم Starknet: این گروه شامل افرادی است که به طور مستقیم در استفاده، توسعه، و پیشبرد اکوسیستم Starknet فعالیت دارند.

 

سازندگان و استیکرهای اتریوم: این دسته از افرادی تشکیل شده‌اند که در ساخت و پشتیبانی از شبکه اتریوم فعالیت دارند و اتریوم را استیک می‌کنند.

 

توسعه‌دهندگان غیر-وب ۳ از منابع آزاد: این گروه شامل توسعه‌دهندگانی است که در پروژه‌های متن‌باز خارج از حوزه وب ۳ فعالیت می‌کنند.
نکته قابل توجه در مورد این ایردراپ، واجدین شرایطی است که علاوه بر افراد درون اکوسیستم مستقیم Starknet، شامل گروه‌هایی خارج از آن نیز می‌شود. این امر برای ایردراپ‌ها غیرمعمول است.

 

گروه‌هایی مانند استیکرهای انفرادی اتریوم و کاربران توکن‌های استیکینگ مایع در این دسته‌بندی‌ها قرار می‌گیرند. بنیاد Starknet، واجد شرایط بودن این افراد را به این دلیل نسبت می‌دهد که Starknet توسط اتریوم امن شده است. این توضیح نشان می‌دهد که چگونه Starknet با اتریوم در ارتباط است و چرا فعالیت‌های فراتر از حوزه خودش را برای پذیرش و مشارکت در ایردراپ در نظر می‌گیرد.

 

 لینک چک کردن تعداد توکن ها، چگونه واجد شرایط بودن خود را بررسی کنیم؟

پس از نهایی شدن ایردراپ استارک نت، برای این که ببینید واجد شرایط ایردارپ استارک نت هستید یا خیر وارد سایت (starknet) شوید و از یکی از روش های زیر استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا واجد شرایط  ایردراپ استارک نت هستید یا خیر و در صورت واجد شرایط بودن، چقدر توکن (STRK) به شما تخصیص داده شده است.

کیف پول متامسک از شبکه اصلی استارک نت پشتیبانی نمی‌کند به همین دلیل کاربران برای شرکت در ایرداپ استارک نت نیاز دارند که یکی از کیف پول‌های اصلی این پروژه را دانلود و نصب کنند. کیف پول‌های «ArgentX» و «Braavos» اصلی‌ترین کیف پول‌های پروژه Starknet هستند که هر دو به صورت افزونه مرورگر موجود هستند.

 

 

پس از وارد شدن به لینک چک کردن تعداد توکن‌ها  شما از ۲ راه می‌توانید واجد شرایط بودن خود را چک کنید، یا به کیف پول استارک نت خود متصل شوید  و یا آدرس ولت خود را در لینک بعدی قرار دهید.

شما میتوانید با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال رابکس پس از لیست شدن توکن استارک این توکن را بخرید و بفروشید و پس از آن، تومان خود را برداشت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • ایمان 26 بهمن 1402

    این توکن کی لیست میشه؟ اونوقت رابکس چه موقع لیستش میمنه؟؟؟

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد