اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تحلیل شیبا امروز 10 اردیبهشت | تحلیل ارز شیبا و قیمت SHIB

نویسنده : مهدی رضائیان

91

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

10اردیبهشت1403|25:12

تحلیل شیبا امروز

رمز ارز شیبا اینو یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در ایران است و بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال تحلیل شیبا امروز هستند. در این مقاله با بررسی مختصر پروژه به تحلیل ارز شیبا و قیمت خرید شیبا اینو با بررسی نمودار قیمت آن می‌پردازیم. توجه داشته باشید که قطعیتی در تحلیل تکنیکال برای سودآوری نیست و تحلیل شیبا امروز تنها برای بررسی شرایط قیمت و روند آن ارائه می‌شود.

 

تحلیل شیبا امروز 10 اردیبهشت

پروژه ارز دیجیتال شیبا اینو در سال آگوست 2020 توسط توسعه‌دهنده ناشناسی به اسم ریوشی راه‌اندازی شد. این رمز ارز به صورت توکن قابل معاوضه در شبکه اتریوم ایجاد شد و از میم کوین سگ معروف شیبا اینو که تصویر آن پیش از آن در دوج کوین استفاده شده بود، الگو گرفته شد.

 

پس از راه‌انداری، شیبا اینو توانست به سرعت حجم زیادی از کاربران را از سراسر دنیا به خود جلب کند. این اتفاق با توییت‌هایی که ایلان ماسک و ویتالیک بوترین در مورد این پروژه منتشر کردند شدت گرفت و در اکتبر 2021 این رمز ارز توانست برای مدت کوتاهی دوج کوین را فلیپ کرده و به ارزشمندترین میم کوین بازار تبدیل شود.

 

یکی از دلایل اصلی افزایش مداوم قیمت SHIB در سال‌های گذشته و نیاز به تحلیل ارز شیبا، تلاش مداوم جامعه SHIB برای ایجاد ابزاری برای توکن Shiba Inu و متعاقب آن ظهور کل اکوسیستم Shiba Inu بوده است. صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap به عنوان یک انشعاب از صرافی مطرح Sushiswap یکی از اولین ابزارهای ایجاد شده برای اکوسیستم شیبا اینو بوده است.

 

علاوه بر این مجموعه NFT و پروژه متاورس برای اکوسیستم شیبا در نظر گرفته شده است که جامعه شیبا در آن فعالیت خواهد داشت. پروژه لایه دوم شیباریوم دیگر پروژه راه‌اندازی شده در این اکوسیستم است که برای افزایش کاربردهای شیبا اینو در نظر گرفته شده است. شیبا اینو همچنین قصد دارد توکن SHI را به عنوان یک استیبل کوین الگوریتمی با ارزش برابر با یک سنت تولید کند.

 

همه این عوامل در کنارهم شیبا اینو را به یک پروژه میم کوین با کاربردهای متعدد تبدیل می‌کند که با داشتن اکوسیستم قدرتمند از کاربران می‌تواند همچنان یکی از قویترین پروژه‌های بازار باشد. در ادامه با استفاده از نمودار تحلیل ارز شیبا در سایت Tadingview به بررسی روند قیمت و تحیل شیبا امروز می‌پرازیم.

 

تحلیل ارز شیبا

با جستجوی عبارت Shibusdt در سایت تریدینگ ویو نمودار تحلیل شیبا امروز را باز کرده و تایم فریم روزانه را برای آن انتخاب می‌کنیم. با توجه به نمودار قیمت کانال، سطوح حمایت و مقاومت و همچنین سطوح فیبوناچی را ترسیم می‌کنیم تا تمودرا تحلیل ارز شیبا برای بررسی آماده شود. با توجه به این نمودار می‌توان نکات زیر را برای تحلیل شیبا امروز در نظر گرفت.

 

طبق نمودار تحلیل شیبا امروز، این رمز ارز در هفته‌های گذشته شاهد یک رشد شدید 380 درصدی از قیمت 0.00001 به 0.000045 بوده است. پس از این رشد شدید ریزش قیمت شیبا شروع شده و قیمت با یک نزول 60 درصدی خود را به سطح 0.000018 رسانده است.

 

تحلیل شیبا امروز

 

طبق نمودار تحلیل ارز شیبا مشخص می‌شود که قیمت در روزهای گذشته از کف یک کانال نزولی میان مدتی تا سقف آن رشد را تجربه کرده و دوباره با واکنش به سقف این کانال در سطح فیبوناچی 0.5 نزول خود را آغاز کرده است. در حال حاضر سطح حمایت 0.618 قیمت را حمایت کرده است اما با توجه به گارد نزولی قیمت انتظار رسیدن قیمت به میانه کانال نزولی، سطح فیبوناچی 0.786، سطح حمایت 0.00002 و نهایتا کف قبلی در قیمت 0.000017 وجود دارد.

 

در صورتی که قیمت بتواند سقف کانال نزولی نمودار تحلیل شیبا امروز را شکسته و بالای آن تثبیت کند می‌توان انتظار قیمت‌های بالاتر در سطوح 0.000028 و 0.000032 و 0.000037 و 0.000045 را داشت. در حال حاضر و با توجه به نمودار تحلیل شیبا امروز و نمودار خرید بیت کوین احتمال ادامه ریزش قیمت بیشتر است و اگر به دنبال خرید این ارز هستید بهتر است یا در حمایت‌ها یا پس از قطعیت بیشتر در مورد تغییر روند سرمایه‌گذاری کنید.

منبع : Rabex

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

تحلیل قیمت نات کوین | اهداف خوشبینانه و بدبینانه نات کوین

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

نحوه کلیم نات کوین | استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچر به NOT

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟