اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

آموزش شرکت در کمپین هفته پنجم linea

نویسنده : عارفه مدنی

234

زمان مطالعه :

1 دقیقه
ارزهای دیجیتالبلاکچین

11خرداد1402|39:06

کمپین هفته پنجم linea

امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ سایت گلکسی تسک‌های شرکت در کمپین هفته پنجم linea را اعلام کرد. شرکت در کمپین هفته پنجم linea از ۹ خرداد آغاز و به مدت ۶ روز تا ۱۴ خرداد ادامه خواهد داشت. تسک‌های زیر شامل ۶ مرحله هستند و برای هر مرحله یک امتیاز از ۱۰ امتیاز کلی در نظر گرفته شده است.

 

لینیا یک رول‌آپ لایه ۲ است که برای بهبود مشکلات مربوط به مقیاس‌پذیری اتریوم طراحی شده است و با ماشین مجازی اتریوم سازگار است. در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین)، شبکه آزمایشی عمومی این راهکار لایه ۲ به نام Linea Voyage راه‌اندازی شد و چهار هفته آن به اتمام رسیده است. در ادامه نحوه شرکت در کمپین هفته پنجم linea را بررسی می‌کنیم.

 

آموزش شرکت در کمپین هفته پنجم linea

برای شرکت در کمپین هفته پنجم linea به صفحه کمپین Linea Voyage در سایت گلگسی مراجعه کنید و بر روی کمپین هفته پنجم لینیا که با عنوان Tech and Dev Week معرفی شده کلیک کنید. با ورود به این صفحه مشاهده خواهید کرد کمپین هفته پنجم Linea شامل شش تسک است که در ادامه به بررسی موردی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

فعالیت در HAPI برای کمپین هفته پنجم linea

تسک اول در کمپین هفته پنجم Linea مربوط به فعالیت در HAPI است. در این تسک شما باید ابتدا دو اکانت دیگر در کنار اکانت اصلی که با آن به لینیا وصل هستید در داخل کیف پول خود بسازید. برای انجام این کار به کیف پول متامسک خود در شبکه تست نت گوارلی لینیا وصل شوید و بر روی My Accounts کلیک کنید و با استفاده از گزینه Create Account دو اکانت جدید بسازید. پساز انجام این کار سه تراکنش زیر را به ترتیب در شبکه لینیا ثبت کنید.

  • انتقال 0.0001 اتریوم به آدرس 0x1ed47146ba443D16F67f489800dc5d7786e07c5d. این آدرس مربوط به پروژه HAPI است و انتقال این توکن برای شناسایی ادر شما استفاده می‌شود.
  • انتقال 0.0002 اتریوم از حساب اصلی به حساب دوم ساخته شده
  • انتقال 0.0003 اتریوم از حساب اصلی به حساب سوم ساخته شده

 

پس از ثبت این تراکنش‌ها به ترمینال HAPILab مراجعه کنید و آدرس کیف پول اصلی و تاریخ ثبت تراکنش‌ها را در آن وارد کرده و بر روی گزینه Find کلیک کنید. با انجام این کارها تراکنش‌های انجام شده در صفحه ترمینال نمایش داده می‌شود. با جابجایی نشانگر آن‌ها در صفحه ترمینال تصویر حرف L را در آن درست کنید.

 

از روی صفحه ترمینال که حرف L بر روی آن ساخته شده اسکرین شات بگیرید و بر روی توییت هفته پنجم کمپین Linea کوت کنید و هشتگ #I_am_Linea را به همراه آدرس کیف پول لینیا و اسکرین شات گرفته شده توییت کنید.

 

کمپین هفته پنجم لینیا

فعالیت در Thirdweb برای کمپین هفته پنجم Linea

چهار تسک بعدی کمپین هفته پنجم linea مربوط به فعالیت در پلتفرم Thirdweb است. در مجموعه این تسک‌ها شما باید یک توکن را با استفاده از پلتفرم Thirdweb دز شبکه لینیا بسازیدُ آن را به فروش عمومی بگذارید، تعدادی از توکن‌ها را کلیم کنید و یکی از توکن‌های کلیم شده را به یک آدرس دیگر انتقال دهید.

 

تسک دوم کمپین هفته پنجم Linea: بارگذاری قرارداد هوشمند TokenDrop (ERC-20)

برای انجام این تسک ابتدا به قسمت تست لینیا در وبسایت Thirdweb مراجعه کنید (+) و کیف پول خود را در شبکه لینیا به آن متصل کنید. به بخش Drops رفته و بر روی TokenDrop کلیک کنید. در صفحه باز شده بر روی گزینه  Deploy Now کلیک کنید. در صفحه جدید باز شده نام توکن و نماد آن را مشخص کنید و دوباره بر روی گزینه Deploy Now کلیک کنید و تراکنش را در کیف پول خود تایید کند. با نهایی شدن تراکنش، توکن به داشبورد شما اضافه خواهد شد.

 

تسک سوم کمپین هفته پنجم Linea: آزادسازی مینت توکن برای کاربران

در این مرحله شما باید از قسمت داشبورد مربوط به توکن ساخه شده در قسمت قبل به قسمت Claim Conditions مراجعه کرده و شرایط کلیم توکن‌ها را برای قرارداد خود تعیین کنید. بر روی Add Phase کلیک کرده و گزینه Public را انتخاب کنید. باقی جاهای خالی را مطابق تصویر زیر پر کنید و بر روی گزینه Save Phases کلیک کنید. با تایید تراکنش در کیف پول کلیم توکن‌ها آزاد می‌شود و هر کاربر می‌تواند 10 توکن کلیم کند.

 

هفته پنجم کمپین لینیا

 

تسک چهارم کمپین هفته پنجم لینیا: مینت 10 توکن از کیف پول

در تسک چهارم نیاز است که ابتدا به داشیبورد مراجعه کرده و از منوی سمت چپ وارد بخش Embed شوید. با اسکرول در این صفحه به قسمت Preview رفته و پس از اتصال کیف پول مقدار 10 توکن را مینت کنید. پس از تایید تراکنش در کیف پول توکن‌ها به کیف پول اضافه می‌شود.

 

تسک پنجم کمپین هفته پنجم لینیا: انتقال 1 توکن به آدرس دیگر

از داشبورد مربوط به Thirdweb به بخش Tokensبروید. در این قسمت اطلاعات مربوط به توکن و دارایی شما نمایش داده می‌شود. بر روی گزینه Transfer کلیک کرده و به آدرس 0x630900fB257fAfEf02491368062d50d6677d9D75 معرفی شده توسط پروژه یک واخد از توکن‌ها را با تایید در کیف پول ارسال کنید. پس از اتمام تراکنش می‌توانید نتبجه آن را در قسمت توکن با کم شدن یک واحد از توکن‌های خود مشاهده کنید.

 

 

کمپین هفته پنجم linea

 

فعالیت در GoPlus Security برای کمپین هفته پنجم Linea

آخرین تسک کمپین هفته پنجم Linea مربوط به فعالیت در پروژه GoPlus Security است. برای انجام این تسک ابتدا باید به وبسایت این پروژه «+» مراجعه کرده و کیف پول خود را در شبکه لینیا به آن اضافه کنید. در این صفحه شما 20 توکن را مشاهده خواهید کرد که 8 تای آنها بدون ریسک هستند و ماموریت شما این است که هر 8 مورد را پیدا کنید (جواب درست با اکانت ما هشت مورد اول بود). پس از اتمام انتخاب، دکمه ارسال را فشار دهید، و اگر همه آن‌ها درست باشد، تبریک می گویم، شما با موفقیت از قلعه فرار کرده اید.

 

منبع : galxe.com

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin