اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

عرضه اولیه میم کوین Dogeverse |چهار میلیون دلار جمع‌آوری شد!

نویسنده : مهدی رضائیان

320

زمان مطالعه :

1 دقیقه
ایران

27فروردین1403|08:15

عرضه اولیه میم کوین Dogeverse

بازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرده است، با این حال عرضه اولیه میم کوین Dogeverse دوج‌ورس بر این نوسانات غلبه کرد و از مرز ۴ میلیون دلار تامین مالی عبور کرد. این موفقیت دوج‌ورس با توجه به آشفتگی بازار در چند روز اخیر، بسیار چشمگیر است. هرچند با کاهش تنش‌ها خرید ارز دیجیتال از سمت معامله‌گران دوباره شدت گرفته است.

 

عرضه اولیه میم کوین Dogeverse

در روزهای گذشته و با بالا گرفتن تنش‌ها بین ایران و اسرائیل که شامل حملات موشکی ایران می‌شد، ریسک‌گریزی سرمایه‌گذاران فعال شد و آن‌ها دارایی‌های پرریسک‌تر مانند ارزهای دیجیتال را فروختند. در پی این درگیری‌ها، بیت‌کوین و اتریوم حدود ۷ تا ۱۰ درصد سقوط کردند و در مجموع، بازار ارزهای دیجیتال طی روز شنبه بیش از ۴۵۰ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد و به زیر ۲.۱ تریلیون دلار سقوط کرد.

 

این اتفاق همچنین میلیاردها دلار موقعیت اهرمی (لورج) را لیکویید کرد. با این حال، از کف قیمتی روز شنبه، بازار به طور قابل توجهی بهبود یافته است. بیت‌کوین اکنون با قیمت ۶۶،۳۵۰ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۸ درصدی است. اتریوم نیز در همین مدت زمان ۱۳ درصد افزایش یافته است و سایر آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها هم به روند صعودی بازگشتند.

 

این حرکت قیمتی نشان می‌دهد که سقوط آخر هفته تنها یک افت موقتی ناشی از عوامل ژئوپلیتیکی بوده است و سرمایه‌گذاران همچنان مشتاق به ورود به بازار ارزهای دیجیتال اصلی هستند. در این بین، عرضه اولیه میم کوین Dogeverse با قدرت از میان شرایط ناپایدار عبور کرد و توانست از مرز ۴ میلیون دلار تامین مالی عبور نماید این در حالی است که خرید دوج کوین در این بازه کمتر از سمت کاربران مورد توجه بوده است.

 

اینکه چگونه این پروژه نوپا در حوزه میم‌کوین توانسته چنین روندی را حفظ کند، محل سوال است. به هر حال، جمع‌آوری سرمایه در عرضه اولیه میم کوین Dogeverse در دوره‌ای اتفاق افتاده است که اکثر دارایی‌های دیجیتال اصلی با کاهش‌های دو رقمی روبرو بوده‌اند. با این وجود، سرمایه‌گذاران خرد همچنان به شرکت در عرضه اولیه میم کوین Dogeverse ادامه داده‌اند.

 

به نظر می‌رسد چشم‌انداز این پروژه برای تبدیل شدن به یک میم‌کوین چند زنجیره‌ای، با سرمایه‌گذارانی که تحت تاثیر شرایط بازار قرار نمی‌گیرند، همخوانی دارد. افزایش چشمگیر جمع‌آوری سرمایه دوج‌ورس همچنین با موجی از پوشش رسانه‌ای همراه بوده است. با حضور بیش از ۱۷۰۰ نفر در کانال تلگرام دوج‌ورس، به نظر می‌رسد سقف ۱۷ میلیون دلاری پیش‌فروش به راحتی قابل دستیابی باشد. حفظ این روند به تیم دوج ورس اجازه می‌دهد تا پس از عرضه کوین در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)، تلاش‌های بازاریابی خود را سرعت بخشند.

 

عرضه اولیه میم کوین Dogeverse دوج ورس

 

استیکینگ و حمایت اینفلوئنسرها، زمینه‌ساز موفقیت عرضه اولیه میم کوین Dogeverse

فراتر از موفقیت اولیه در عرضه اولیه میم کوین Dogeverse، تیم دوج‌ورس برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای ادامه روند صعودی خود دارد. یکی از کلیدی‌ترین برنامه‌ها، پروتکل استیکینگ دوج‌ورس است که به دارندگان توکن DOGEVERSE امکان می‌دهد تا بلافاصله پاداش‌های غیرفعال کسب کنند. با ارائه نرخ سود سالانه (APY) بیش از ۲۰۰ درصد، به نظر می‌رسد استیکینگ به یک انگیزه قابل توجه برای سرمایه‌گذاران برای خرید توکن‌های DOGEVERSE تبدیل شود.

 

علاوه بر این، حمایت روزافزون یوتیوبرهای تاثیرگذار که به برند و کاربرد عجیب و غریب دوج‌ورس علاقه‌مند شده‌اند، باعث افزایش توجه به این پروژه شده است. مفسران حوزه ارزهای دیجیتال مانند ClayBro و ۹۹Bitcoins چندین ویدیو برای توضیح جزئیات پروژه تولید کرده‌اند. اگر پوشش آن‌ها بتواند به ایجاد روند صعودی ادامه دهد، دوج‌ورس می‌تواند پس از ورود به بازار آزاد، از موج تقاضا بهره‌مند شود.

 

البته موانع زیادی پیش روی این توکن برای تبدیل شدن به یک موفقیت بزرگ وجود دارد. با این حال، برای یک پروژه نوپا که علیرغم وجود بادهای مخالف بازار توانسته میلیون‌ها دلار جمع‌آوری کند، دوج‌ورس از هم اکنون قدرت ماندگاری بالایی را نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که سرمایه گذاری در میبم کوین‌ها ریسک بسیار بالایی دارد و برای پروژه در عرضه اولیه این ریسک بیشتر نیز می‌شود.

منبع : Cryptopotato

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin