اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

فروش NFT رونالدو در بایننس | کریستیانو به بلاک چین پیوست!

نویسنده : Mohsen.Honarvar

1573

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
NFTجهان

25آبان1401|52:07

NFT کریستیانو رونالدو

در ماه‌های اخیر دنیای NFT شاهد حضور تعداد زیادی از هنرمندان، سلبریتی‌ها و ورزشکاران شده است. در تازه‌ترین خبر، صرافی ارز دیجیتال بایننس از همکاری یک ساله خود با کریستیانو رونالدو به منظور گسترش دنیای وب 3 خبر داد که یکی از مصادیق این همکاری، فروش NFT رونالدو در چهار سطح کمیابی به علاقمندان و طرفداران این بازیکن است. (برای آشنایی با NFT ها، مطلب NFT چیست را در آکادمی رابکس بخوانید.)

 

کلکسیون NFT کریستیانو رونالدو

اولین کلکسیون NFT کریستیانو رونالدو روز جمعه مورخ 18 نوامبر 2022 (27 آبان 1401) منتشر خواهد شد. این کلکسیون به عنوان بخشی از برنامه جامع چند ساله همکاری رونالدو با صرافی ارز دیجیتال بایننس ارائه خواهد شد. راه‌اندازی کلکسیون NFT رونالدو توسط یک کمپین بازاریابی جهانی انجام می‌شود که هدف آن معرفی دنیای وب 3 به طرفداران رونالدو از طریق NFT است.

 

مدیران صرافی بایینس معتقدند که متاورس و بلاک چین آینده اینترنت در دنیا هستند و به همین دلیل از فرصت‌های مختلف برای گسترش این ایده‌ها استفاه می‌کنند. همکاری بایننس و رونالدو نیز در راستای همین اهداف است و مدیران بایننس به دنبال همکاری با رونالدو به منور آشنا کردن افراد بیشتری با تکنولوژی بلاک چین و کاربردهای آن‌ها در حوزه سرگرمی و ورزش هستند.

 

رونالدو درباره انتشار کلکسیون NFT خود عنوان کرد که برای من خیلی مهم بود که چیزی به یاد ماندنی و منحصربه‌فرد برای هواردارنم ایجاد کنیم زیرا هواداران بخش بزرگی از موفقیت من در دنیای فوتبال هستند. رونالدو با اشاره به همکاری خود با بایننس اظهار کرد: ما با کمک بایننس توانستیم چیزی بسازیم که نه تنها اشتیاق بازی را در هواداران زنده می‌کند بلکه به آن‌ها به دلیل سال‌ها حمایت خود پاداش نیزمی‌دهد.

 

جزئیات کلکسیون NFT رونالدو

در 18 نوامبر 2022 و در راس ساعت 9 به وقت جهانی مراسم افتتاحیه کلکسیون NFT رونالدو با نمایش دادن هفت مجسمه متحرک با چهار سطح کمیابی برگزار می‌شود. سطوح کمیابی در نظر گرفته شده به صورت «بسیار بسیار کمیاب» (SSR)، «بسیار کمیاب» (SR)، «کمیاب» (R) و «معمولی» (N) هستند و لحظاتی نمادین از رندگی رونالدو رو از زمان کودکی تا زمان بازی‌های حرفه‌ا‌ی نمایش می‌دهد.

 

علاوه بر NFTهای معرفی شده در افتتاحیه سایر NFTها در بخش‌های دیگر به فروش گذاشته خواهد شد. 45 NFT رونالدو با بیشترین ارزش (پنج NFT به صورت بسیار بسیار کمیاب و چهل NFT بسیار کمیاب) برای حراجی در مارکت پلیس NFT بایننس نگهداری می‌شود. این حراجی به مدت 24 ساعت باز خواهد بود و NFTها به کسانی که بیشترین مبلغ را پرداخت کنند تعلق خواهد گرفت. قیمت شروع حراجی برای NFTهای SSR برابر با ده هزار توکن BUSD و برای NFTهای SR هزار و هفت صد BUSD تعیین شده است.

 

علاوه بر این NFTها، 6600 اثر NFT دیگر به صورت کمیاب (600 ان اف تی) و عادی (6000 ان اف تی) در مارکت پلیس بایننس به حراج گذاشته خواهد شد که قیمت پایه برای NFTهای عادی 77 توکن BUSD در نظر گرفته شده است. نکته ویژه‌ای که در ارتباط با کلکسیون NFT رونالدو وجود دارد این است که هر کدام از توکن‌ها با توجه به سطح کمیابی خود مجموعه‌ای از امتیازات را خواهند داشت که شامل موارد زیر می‌شود.

 

  • پیام شخصی از طرف کریستیانو رونالدو
  • کالاهای امضا شده توسط رونالدو و بایننس
  • دسترسی تضمین شده به تمام NFTهای کریستیانو رونالدو در آینده
  • جعبه‌های رمز آلود رایگان کریستیانو رونالدو

 

علاوه بر مزایای ذکر شده در قسمت بالا، کاربران جدیدی که در صرافی ارز دیجیتال بایننس با کد رفرال «RONALDO» ثبت نام کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنند، جعبه‌های رازآلود کریستیانو رونالدو را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. این جعبه‌ها ممکن است شامل NFT رونالدو با کمیابی مناسب باشد. این جایزه برای یک و نیم میلیون کاربر ابتدایی که احراز هویت خود را تکمیل کنند، تعلق خواهد گرفت.

 

به گفته مسئولان صرافی بایننس، مجموعه NFT آتی کریستیانو رونالدو در اوایل سال 2023 در دسترس خواهد بود و همه مجموعه‌های NFT رونالدو صرفا در پلتفرم این صرافی ایجاد و منتشر خواهد شد. باید دید حضور رونالدو در دنیای بلاک چین در چند روز مانده به جام جهانی فوتبال چه تاثیری بر دنیای کریپتو خواهد داشت.

منبع : بایننس

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش